Suosittele oikeasti toimivaa puutarhapumppua
Heti kun pitäisi pestä autoa mökillä niin kiva huomata että puutarhapumppu on sanonut itsensä irti. Onko joku oikeasti löytänyt pumpun, joka toimii vuodesta toiseen ilman jatkuvaa säätöä ja vikojen korjailua?
Kaikki vinkit otetaan vastaan 🙏
Kommentit (239)
Etsi pumppu, missä on mahdollisimman paljon metalliosia. Yleensä ne missä on messinkipumppua ja rosteripesää ym kyllä mainitaan tuote-esittelyssä.
Halvimmat on muovia, eivätkä kestä. Toki hinta on laadukkaammassa kovempi.
Ja tosiaan, pakkasesta ei mikään vesilaite tykkää, ota huomioon että kesälläkin voi olla yöpakkasia.
Minä olen puutarhuri ja käyn usein pumppaamassa varakkaita kotirouvia. Uuuuh!😉
Kaikki eivät kerro huomioitansa ääneen.
Pojat kehittyvät hitaammin kuin tytöt
Haluaisin auttaa, mutta en tiedä miten.
Pitääkö paikkansa? Millä perusteella?
Kävin koulut, menin töihin..olen itseni herra.
Viisaus asuu meissä ja tulee myös meidän lävitsemme.
Puutarha 5000, YT-neuvotteluaika on aina 14 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut kaivossa puutarhapumppu varmaan 40 vuotta eikä vieläkään oo hajonnut. Avainsana on lämpö. Pumput vihaa pakkasta.
Joo, ei se paraskaan kärcher kestä kuin yhden kesän jos se jätetään vedet sisässä pakkaseen. Juuri tossa naapuri valitti, että taas pitää mennä ostaan uusi painepesuri kun viime kesänä ostettu kärcher vuotaa. Oli säilyttänyt sitä kylmässä autotallissa tyhjentämättä vesiä. Näky olevan naapurilla kaksi vuotavaa pesuria menossa roskiin.
Kunnon uppopumppu kaivoon niin kestää vuodesta toiseen. Tosin senkin letkut on syytä laskea tyhjäksi talveksi, ettei hanat ja liitokset hajoa veden jäätyessä.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.