raivonpurkauksia alle 1,5 vuotiaalla, ketään muuta?
Meillä ongelma 1v 4kk ikäisen tytön kans. neiti saa aivan järjettömiä raivokohtauksia pienistä asioista. esim. tänään vaipanvaihto. on nyt pari kertaa saanu aivan julmetun raivarin! En ole kuitenkaan huolissani näistä, olenhan tietoinen uhmaiästä ym. mutta ongelma on se että tyttö vahingoittaa kohtauksen aikana muita ja itseään! raapii, hakkaa, puree.. tekee kaiken mahollisen!! aluksi raivarit meni sillä että annoin raivota, mutta sitte kävi niin että tyttö alko hakkaan jälleen kerran hakkaamaan päätä seinään ja lattiaan ja joka paikkaan.. ei mitenkään hellästi vaan kohtauksen jälkeen otta oli aivan musta!! lisäksi puree itteäänki, raapii ym. Itte olen tälläki hetkellä sen näkönen ku meillä olis kissa.. lisäksi neiti puri minua käsistä ja sormesta niin että meni ihan läpi asti.
olen yrittäny pitää kiinni niin ettei pääse vahingoittaan itteään eikä minua, mutta se on täysin mahotonta. aina se jotenki onnistuu puremaan tai repimään ja raapimaan:(
Ootan toista sisupussia reilusti yli puolen välin ja minua hirvittää!! Jos ensimmäisen kanssa elämä on tätä niin miten kahen..?? Haluaisin tukea ja neuvoja sekä tiedon etten ole ainoa..
Päätä toki voi hakata lattiaan, jos on väsyksissä.
Ongelma onkin että puree muita ja lyö ja heittelee tavaroita.
En tiedä muuta kun silloin on yliväsynyt, niin noin käy kaikesta.