Olenko ainoa, joka tuntee välillä ikään kuin vauva potkaisisi
vatsassa, vaikkei minun ainakaan pitäisi olla raskaana?
Outo tunne, tulee esiin varsinkin, kun nojaan istueltani eteenpäin. Ovat tietysti ilmakulpia/vatsanväänteitä, mutta siltikin kummastuttaa.
Ja kyllä, tiedän, miltä ne oikeat potkut tuntuu.
Kommentit (9)
Mulla oli kanssa synnytyksen jälkeen varmaan puoli vuotta tuollaista. Kerran heräsinkin siihen, että lapsi potkii niin kovasti...
Mullakin on ollut "haamupotkuja". Kyllä sitä on vähän outo olo kun tuntuu ihan siltä kuin vauva potkisi vaikkei siellä olekaan vauvaa.
onko vielä "normaalin" rajoissa?
Pari kertaa olen tehnyt testinkin, ihan varmuuden vuoksi. Ja erityisesti nyt toivon, etten ole raskaana, koska aloitin just minipillerit.
Lapseni on 1v 10 kk ja nyt viimeaikoina on ruvennut vauva potkimaan mahassa, vaikken ole raskaana. Tosi omituinen tunne....
varmaan kun on niin äskettäin tuntenu niitä potkuja, ni mieli jotenkin vääntää möyrinnät sellaisiksi. Kumma juttu (oma potkija poistui masusta jo yli vuosi sitten)
Hetken aikaa luulin tulevani jo hulluksi! Tai sitten ajattelin, että pitäiskö kuitenkin tehdä se kolmas.
Synnytyksen jälkeen (kolme vuotta sitten) näitä tuntemuksia oli useammin, nyt ovat harventuneet...
Itsellänikin on ollut joskus "ihme liikehdintää" vatsassa, joka ei ole sitten myöhemminkään selittynyt muuta kuin ruuansulatukseksi/ilmaksi...