Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka tuntee välillä ikään kuin vauva potkaisisi

Vierailija
17.09.2008 |

vatsassa, vaikkei minun ainakaan pitäisi olla raskaana?

Outo tunne, tulee esiin varsinkin, kun nojaan istueltani eteenpäin. Ovat tietysti ilmakulpia/vatsanväänteitä, mutta siltikin kummastuttaa.

Ja kyllä, tiedän, miltä ne oikeat potkut tuntuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on ollut joskus "ihme liikehdintää" vatsassa, joka ei ole sitten myöhemminkään selittynyt muuta kuin ruuansulatukseksi/ilmaksi...

Vierailija
2/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa synnytyksen jälkeen varmaan puoli vuotta tuollaista. Kerran heräsinkin siihen, että lapsi potkii niin kovasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut "haamupotkuja". Kyllä sitä on vähän outo olo kun tuntuu ihan siltä kuin vauva potkisi vaikkei siellä olekaan vauvaa.

Vierailija
4/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vielä "normaalin" rajoissa?

Pari kertaa olen tehnyt testinkin, ihan varmuuden vuoksi. Ja erityisesti nyt toivon, etten ole raskaana, koska aloitin just minipillerit.

Vierailija
5/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on 1v 10 kk ja nyt viimeaikoina on ruvennut vauva potkimaan mahassa, vaikken ole raskaana. Tosi omituinen tunne....

Vierailija
6/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko tosissanne??

Vierailija
7/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kun on niin äskettäin tuntenu niitä potkuja, ni mieli jotenkin vääntää möyrinnät sellaisiksi. Kumma juttu (oma potkija poistui masusta jo yli vuosi sitten)

Vierailija
8/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa luulin tulevani jo hulluksi! Tai sitten ajattelin, että pitäiskö kuitenkin tehdä se kolmas.

Vierailija
9/9 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen (kolme vuotta sitten) näitä tuntemuksia oli useammin, nyt ovat harventuneet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan