Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suostu maksamaan kahvipaketista 10 euroa

Vierailija
07.04.2025 |

Tai edes 8. Enkä ole edes köyhä. Käytän kymppejä paljon turhempiinkin asioihin. Mutta tähän en suostu.

Ostin joskus kofeiinitabletteja kiire-aamuja varten ja ne on syömättä. Koitan vierottaa itseni kofeiinista kokonaan ja aluksi syön noita tabletteja pahimpiin vieroitusoireisiin.

Ja jotain muuta kahvihetken tilalle... 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi on täysin turhaa muutenkin ja terveydelle haitallista

Mitä ne haitat ovat kahdesta kupillisesta päivässä?

Mulla ne oli vatsan kivut jo löysyys, sekä nopeampi syke. Nämä huomasin vasta kun jätin kahvin pois eikä oireita enää ollut. Siihen asti ajattelin että ovat minulle ominaisia asioita.

Nopeampi syke, jonka lisäksi kohottaa verenpainetta...

Itseasiassa tottuneella kahvinjuojalla syke saattaa jopa rauhoittua kun saa kupin kahvia,vaikka yleisestihän kofeiini nostaa sykettä.

Niin kun on niin pahat veroitusoireet että sydän hakkaa ja saa huumetta niin laskee.

Vierailija
42/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voisin harkita kahvin käytön vähentämistä, kun paketti maksaa 40 euroa tai enemmmän. En silti lopettaisi kahvin juomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykselle! Itse lopetin kahvin ja kofeiinin, kuten kaiken mahdollisen ylimääräisen ostelun vastalauseena surkeiden hallitusten talouspolitiikalle. Tässä kapitalistisessa järjestelmässä ne ovat nimenomaan kulutus ja kansalaisten ostovoima, jotka pitävät valtiontaloutta yllä ja mikäli nuo Arkadianmäen "talousosaajat" eivät sitä tajua, niin minä en enää kanna korttani kekoon tämän yhteiskunnan hyväksi.

Tässä kokoomuslaisessa talousosaamisessahan kyse on itse asiassa tahallisesta ostovoiman heikentämisestä, että saadaan orjat entistä tiukempaan kuristusotteeseen, kun maan talous ja julkiset palvelut ajetaan alas. Kuluttamisen sijaan kerään rahaa ja aion kerätä sitä niin kauan kuin käteistä on vielä olemassa. Poltan kaikki setelit ja sulatan kolikot, ettei kukaan saa niistä senttiäkään. Tällä teolla teen itse asiassa palveluksen, sillä kaikki raha on lopulta pankkien myöntämää velkaa.

Lisäksi näin vaalien alla muistutan, että vaikka ehdokkaat lupailisi kuun taivaalta, heidän äänestyskäyttäytymistään eduskunnassa ohjaa AINA puoluekuri, joka määrittää mitä siellä äänestävät ja mitä eivät. Eli heidän lupauksensa ovat yhtä arvokkaita kuin kourallinen ydinjätettä.

Vierailija
44/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään suostu tohon hintaan. Siksi ostan kahvit aina alesta. Enkä suostu nyt suklaastakaan maksamaan normaali hintaa. Ostan alesta. Limpparitkin ostan alesta,kun saa 24päkin alle kympin. Verhot ostan alesta. Matot ostan alesta. Moottoripyörä kypärä löytyi alesta puoleen hintaan. Tyhmäähän se olis maksaa liikaa. Vaatteet suosin alesta. 

Vierailija
45/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua minä teen tällä tiedolla?

Et mitään, lopeta vaavi osaston vahtaaminen ja mee baariin. Täällä tulee vaan paha mieli! (Mä tiedän, oon täynnä hyviä ohjeita.) Säästit juuri tällä nerokkaalla ilmais ohjeella kympin, paluu matkalla baarista voit siis ostaa cittarista Juhla-Mokkaa yhden lekan...etkä siis periaatteessa häviä mitään.(Tonkin mä tiedän, ohjeet vaan paranee, koska olen nero!)

Vierailija
46/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitään, lopeta vaavi osaston vahtaaminen ja mee baariin. Täällä tulee vaan paha mieli! (Mä tiedän, oon täynnä hyviä ohjeita.) Säästit juuri tällä nerokkaalla ilmais ohjeella kympin, paluu matkalla baarista voit siis ostaa cittarista Juhla-Mokkaa yhden lekan...etkä siis periaatteessa häviä mitään.(Tonkin mä tiedän, ohjeet vaan paranee, koska olen nero!)

Tuolla ohjeella kyllä häviät enemmän kuin kympin.

Vierailija
47/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ohjeella kyllä häviät enemmän kuin kympin.

Ei pikku pierussa mitään häviä, sehän on sijoitus itseensä! ( Sama nero.)

Vierailija
48/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kahvipaketin jaksaa maksaa vieläkin. Noin kolme kupillista menee päivässä. Tärkeintä on se, että kahvileipää saa halvalla!

Vierailija
49/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhestä paketista tulee vissiin 70 kuppia kahvia eli 30 annosta mulle (mukillinen). Hinta on siis noin 30 senttiä. Ei se vielä kuitenkaan kallista oo. Lasillinen tuoremehua maksaa euron ja limut on kalliita ja smoothiet maksaa 2-3 euroa. Itelle tulee hyvästä kahvista hyvä mieli ja jaksan tehdä töitä paremmin. Mitä muuta 30 sentillä muka saa?

Limsaa saa noin 35 senttiä/1,5 litraa

Vierailija
50/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut kahvin papuina. Ja on parempaa kuin valmis suodatinjauhe. Vielä on saanut alle 13 euroa kilon papuja ja aivan hyvälaatuisia. Kahvipaketitkin on nykyään 450 grammaa entisen 500 gramman sijaan. Mutta en maksa kahdeksaa euroa 450 gramman paketista!! Multa vietiin punainen Royal! Älkää minulta kahvia viedä! 

Vierailija
51/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes herää jos en juo aamulla oikein isoa kupillista vahvaa kahvia.

Meillä kahvi keitetään vahvaksi. Presidenttiä ja Juhlan tummaa tai oikein tummia laatuja.

Päivällä myös kuppi ja sitten virkistyy. Me ostettiin varastoon 20 kiloa, tai ehkä enemmänkin kun oli oikein hyvä tarjous.

Näin sitä luulee, kunnes lopettaa ja huomaa että herää aivan hyvin ilmankin🤷

Vierailija
52/52 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ny vaikka baarissa ryyppäämässä ilta ja sure sitä samalla, kun kahvipaketti maksaa liikaa 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä