Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita moniorgasmisia naisia?

Vierailija
14.03.2007 |

Ihan mielenkiinnosta kysäisen, josko meitä olisi enemmänkin :) Minä kun saatan saada yhden panon aikana 20 orgasmia...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exän kanssa ihan sama homma ja eron jälkeen löysin uuden miehen jonka kanssa keskusteltiin asioista ja koko seksi oli avointa hauskan pitoa.

Vierailija
2/13 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras määrä on n. 5. Jos saan vain yhden niin olen seuraavan päivän ihan kiimassa. 2 tai 3 ei riitä. Jos taas saan 15 tai yli niin tulee jotenkin todella ärtynyt olo, siis ensin tietenkin ihana , mutta sitten ärtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpien sessioiden orgasmimäärää en ole laskenut. Ei niitä pysty kun niitä tulee ja tulee ja tulee vaan. Kymmenistä orgasmeista kuitenkin puhutaan. Kovin usein en kuitenkaan halua kymmenittäin niitä koska mulla ne tekee kropan ihan veltoksi ja vie kaiken puhdin. Ei pysty nousemaan sängystä, ei kävelemään vessaan, ei mitään. Vasta seuraavana aamuna pääsee sängystä ylös. Toinen on orgasmien vahvuus. Yleensä ensimmäiset orgasmit ovat tajunnan räjäyttäviä. Silmissä sumenee ja päähän sattuu niin pirusti. Tuntuu kuin verisuoni katkeaisi päästä. Pari kertaa on tajukin lähtenyt. Joten mieluummin otan ne vajaa kymmenen " normaaliorkkua"

Vierailija
4/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä on MONTA, mutta useimmiten saan pari (ensin suuseksissä ja sitten yhdynnässä). taitavan miehen käsittelyssä yleensä 3-5 sellasen kiimasen ja monipuolisen (asentojen suhteen) session aikana. laukeen herkästi, mutta yleensä vain YKSI orkku on semmonen " taju lähtee ja silmissä vilisee" ... :)

N30+

Vierailija
5/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän astinen ennätys kai joku kymmenkunta, yleensä eka on tosi hyvä ja pitkä, lähemmäs minuuttia arviolta. Mutta laukeaminen suuseksissä vaikeaa, ainakin ilman sormilla runkkaamista.. Mistähän lie johtuu?

Vierailija
6/13 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aktin aikana saan noin 10, mut kyllä se silloin tällöin pompsahtaa tuohon 20. on kerran päässyt käymään myös yli 30. jokainen orgasmi on aina ollut vain nautinto ja en ikinä niistä halua luopua.

ex:n kanssa niitä ei kovin usein tullut, mutta uuden miehen kanssa...huh huh...saa kiimaseksi jo kun ajattelee...aaahhh=)

Vierailija
7/13 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin yksikin oli tiukassa synnytyksen ja geishakuulajumpan ansiosta kai muutos tuli parempaan.

Vierailija
8/13 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tulee, kun ei pidä mitään pitkiä taukoja välissä vaan jatkaa lähes saman tien. Kaksi on normaalimäärä / yhdyntäkerta, kun se toka tulee ikään kuin kaupan päälle eli ihan muutamalla sormen liikkeellä, joskus haluan kolmannen.

Vierailija
9/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran elämässäni saanut kolme orkkua samalla rakastelukerralla. Tosin niissä oli taukoa välissä. Se oli kyllä varsin taivaallista! = )

Vierailija
10/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on taukoa välissä, mut joskus se saattaa olla sarjatulta...

Vierailija
11/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä käy kateeksi. Itse saan korkeintaan yhden, jos sitäkään :-(

Vierailija
12/13 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa viedä aikaa, ennenkuin saan ensimmäisen orgasmin seksin aikana, sanon seksin sen takia, että yhdyntä ei pelkästään riitä kiihottamaan minua sille tasolle, että saisin orgasmin, tarvitsen siis pitkän esileikin (joskus lyhyempikin riittää). Mutta sitten kun saan ensimmäisen, olemme valmiita yhdyntään ja sen jälkeen saan herkästi orgasmin yhä uudelleen ja uudelleen ja se tuntuu taivaalliselta kun mieheni on sisälläni. Haluan rohkaista kaikkia naisia, joilla on orgasminsaantiongelmia. Itse olen myös kärsinyt siitä aikoinani niinkin paljon, että suhteeni exääni oli kovilla. Nyt kun on ikää, itsevarmuutta ja kokemusta tullut vuosien varrella lisää, olen alkanut todella nauttimaan seksistä. Uskallan heittäytyä itsekin täysillä mukaan. Käyttäkää sisaret mielikuvitusta. Harjoitelkaa orgasminsaantia yksinänne, vaikka olisittekin parisuhteessa. Vinkkaan myös, että suihkuseksi on aivan taivaallista, vesi vanhin voitehista ;) Antakaa itsellenne aikaa, vaikka orgasmiin asti kiihottuminen veisi aikaa tunnin tai pari, tehkää se, se kannattaa :) Tsemppiä seksiin kaikille ja hauskaa kevättä!

Vierailija
13/13 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saa rauhassa harjoitella niitä asioita, mistä pitää. Se auttaa sitten löytämään omat vahvuudet seksissä miehen kanssa! = )