Hirveä pörssiromahdus. Osakkeet alhaalla noin 5-7%
Ip-lehdet huutaa otsikoilla ja 5-7% alas ja osa toipuu jo. 😂
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tullit jää voimaan ja tulee vastatulleja ja niiden vastatulleja niin mitä tapahtuu sitten? Venäläinen rulettikin on kohta kivempi peli.
Jos talousuutisia katsoo niin näköjään maailmanloppu. Hienoista ylireagointia minun mielestäni. Ei maailma siihen lopu, että joku joutuu maksamaan vähän enemmän veroja.
Ei saatana mikä kommentti. :D Unohdit <sarkasmia> tagit ympäriltä.
No mun voitoista on sulanut jo 50 % pois alkuvuodesta lähtien. Mulla on pelkkiä rahastoja maailmanlaajuisesti.
Eli vedetään hatusta nyt vaikka luku 20 000 euroa oli sijoitukseni plussalla. Nyt ne on enää 10 000 euroa plussalla.
Tuo 5-7 % pelkästään tänään ei kerro koko totuutta, kun kaikki rahastot on laskenu erittäin paljon alkuvuodesta.
Fakta on se, että kaikilla on lähteny puolet jo pois.
Niin, pitää ymmärtää mittasuhteet. Tuo 7% romahdus osakkeiden arvostuksessa on pelkästään USA:ssa noin 2.000 miljardia dollaria. Sillä pyörittäisi Suomen valtiota hulppeat 20 vuotta. Tämä pudotus siis YHTENÄ päivänä ja yhdessä maassa. Kyllä minä tuota kutsun jo melkoiseksi romahdukseksi.
Vierailija kirjoitti:
No mun voitoista on sulanut jo 50 % pois alkuvuodesta lähtien. Mulla on pelkkiä rahastoja maailmanlaajuisesti.
Eli vedetään hatusta nyt vaikka luku 20 000 euroa oli sijoitukseni plussalla. Nyt ne on enää 10 000 euroa plussalla.
Tuo 5-7 % pelkästään tänään ei kerro koko totuutta, kun kaikki rahastot on laskenu erittäin paljon alkuvuodesta.
Joo ne lähti laskemaan jo helmikuussa. Möin 26.2. kaiken pois ku tuli kaks päivää vähän droppia ja luin Jodelista että myykää
Tämä on vasta alkua. Putinin kosto länsimaille kätyrinsä Trumpin avulla.
No Nykin pörssi taitaa avautua Suomen aikaa klo 16, eli kahden tunnin päästä. Silloin nähdään kuinka kylmää kyyti on siellä Wall Streetillä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vasta alkua. Putinin kosto länsimaille kätyrinsä Trumpin avulla.
Moskovan pörssiki on romahtanu nyt
Jos olisi Trump, lähtisin tänään pörssien avautuessa ensin käymään huorrissa, ja sitten golfaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Gen Z edustaja täällä. Toivon että boomer-sukupolven säästöt palavat maan tasalle aivan palveluksena mitä tehty maailmalle, Suomesta puhumattakaan. Ei niinku paljon kiinnosta että sijoituksia menee kun en koskaan pääse eläkkeelle mainitun sotkun takia.
Kaikella rakkaudella, tehkää enemmän töitä ja skarppina. Tätä kuultu itse kun inflaatio vei kaikki rahat itseltä ja ruoka maksoi kun kulta.
Tulen tekemään töitä hautaan saakka jep jep ei paljon kiinnosta että meni sijoituksia
Gen Z:laisena sinä ET inflaatiota ole nähnyt verrattuna boomereihin.Boomerit kokivat 10-20% inflaation.
En tiedä kumpi olisi pahempi, se että osakesalkku sulaa vai se että osakkeet raketoisi ja Trump olisikin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpi olisi pahempi, se että osakesalkku sulaa vai se että osakkeet raketoisi ja Trump olisikin oikeassa.
Marraskuussa ku Aku Ankka valittiin pressaks kurssit nous valtavasti
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi Trump, lähtisin tänään pörssien avautuessa ensin käymään huorrissa, ja sitten golfaamaan.
Golfin jälkeen kunnon hampurilaisateria ja sen voimalla Grönlannin valtaussuunnitelman minuuttiaikataulun yksityiskohtia hiomaan, yhdessä päivässähän se kuitenkin tapahtunee.
Vierailija kirjoitti:
ei ole faktaa.
Esimerkiki minulta EI OLE lähtenyt puolia pois. Ei lähellekään. Huipuista lasketeltu sellainen 18 %, mutta silti salkku kokonaisuutena reilusti vihreällä.
Eli puhut täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, pitää ymmärtää mittasuhteet. Tuo 7% romahdus osakkeiden arvostuksessa on pelkästään USA:ssa noin 2.000 miljardia dollaria. Sillä pyörittäisi Suomen valtiota hulppeat 20 vuotta. Tämä pudotus siis YHTENÄ päivänä ja yhdessä maassa. Kyllä minä tuota kutsun jo melkoiseksi romahdukseksi.
Jenkkien pörsseistä on osakkeiden arvoa kadonnut jo yli 10 000 miljardin dollarin edestä. Se on paljon rahaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tullit jää voimaan ja tulee vastatulleja ja niiden vastatulleja niin mitä tapahtuu sitten? Venäläinen rulettikin on kohta kivempi peli.
Jos talousuutisia katsoo niin näköjään maailmanloppu. Hienoista ylireagointia minun mielestäni. Ei maailma siihen lopu, että joku joutuu maksamaan vähän enemmän veroja.
Ei saatana mikä kommentti. :D Unohdit <sarkasmia> tagit ympäriltä.
Sitä tariffi on. Lisävero tavaran maahantuonnille. Maahantuontiyritykset amerikassa joutuu maksamaan enemmän veroja liittovaltiolle.
Tämän takia sitten koko maailman talouselämä on saanut paskahalvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Gen Z edustaja täällä. Toivon että boomer-sukupolven säästöt palavat maan tasalle aivan palveluksena mitä tehty maailmalle, Suomesta puhumattakaan. Ei niinku paljon kiinnosta että sijoituksia menee kun en koskaan pääse eläkkeelle mainitun sotkun takia.
Kaikella rakkaudella, tehkää enemmän töitä ja skarppina. Tätä kuultu itse kun inflaatio vei kaikki rahat itseltä ja ruoka maksoi kun kulta.
Tulen tekemään töitä hautaan saakka jep jep ei paljon kiinnosta että meni sijoituksia
No, ehkä toiveesi toteutuu ja pääset jopa kokemaan nälkää itse
Vierailija kirjoitti:
Boomer-sukupolvi on pitkälti vanhainkodissa tai haudassa, sun sukupolvi pääsee kuolemaan uk rainan pelloille.
Mahtavaa. Alkaako tuntumaan porvarin kukkarossakin?
Kohta alkaakin kunnon rytinä hatuista kiinni.