Trump esittelee oikeiston talousosaamista
Kommentit (68)
Vihervassarit vaikuttaa aika hysteerisiltä, maailma muuttuu nyt parempaan suuntaan, koittakaa vaan hyväksyä se kun ette muutakaan voi.
Eipä tuo Trump liity Suomen oikeistoon mitenkään. Äänestin jo kokoomusta ihan vaan vastapainona demareille.
Ihailin tätä vasemmiston talousosaamista Venezuelassa, inflaatio enää joitain satoja prosentteja ja talous kriisissä.
Kylläpä tuntuu suomen oikeistoa ottavan koville kun aatetoverin järjetön talouspolitiikka näyttää ajavan koko maailman katatsroofiin.
Halla-ahon suuri idoli. Samaa paskaa meillä edustaa nykyinen hallitus, kokkareet, persuloiset ja sootanademokraatit
Kyllä tämä on idän ihmeen puten masinoimaa ja isovauva toteuttaa lännen rappiota.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tuntuu suomen oikeistoa ottavan koville kun aatetoverin järjetön talouspolitiikka näyttää ajavan koko maailman katatsroofiin.
Minkä aatetoverin? Itse olen kokoomuslainen ja jenkeissä kannatan demokraatteja.
Bidenin ja Marinin hallintojen aikana talouksilla meni erinomaisesti verrattuna Orpon ja Trumpin aikaan.
Onhan noita uskonnollisia itsemyrhäkultteja ollut ennenkin. Tämä on kai rappiokapitalismilla höystetty versio sellaisesta.
Trumpissa kiteytyy oikeistolaisen talouspolitiikan järjettömyys ja heikkous.
Amerikkailaiset äänesti itselleen ihanan tulevaisuuden.
Mä tunnustan olevani ihan reilusti olevani Ex - Trumpisti ! Talous tulee sakkaamaan, niin kauan kuin tuo tulee olemaan vallassa, koska luottamus investointiin on tällä erää surkea, eikä se luottamus edes palaudu vaikka kaikki tariffit peruttaisiinkin. Olenkin miettinyt mitä v.. tässä on oikein takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä aatetoverin? Itse olen kokoomuslainen ja jenkeissä kannatan demokraatteja.
Yleensä kokoomuslaiset kannattaa republikaaneja. Nyt siellä on päästetty mafiapäällikkö puikkoihin. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Bidenin ja Marinin hallintojen aikana talouksilla meni erinomaisesti verrattuna Orpon ja Trumpin aikaan.
Marinin aikana köyhyys kasvoi, inflaatio ja korot nousivat, konkursseja alkoi tulemaan ja järjestelyjä tehtiin, velkaa otettiin enemmän kuin koskaan ja Sote alueet jäivät miljardien alijäämille joka nyt näkyy. Kerrotko lisää siitä erinomaisesta taloudesta kun Marin tuhosi orpon kanssa Suomen.
Hassua että muillakin näyttää olleen ihan samat tariffiajatukset jokin aika sitten. Mutta nyt se on paha kun Trump sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kokoomuslaiset kannattaa republikaaneja. Nyt siellä on päästetty mafiapäällikkö puikkoihin. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Ei ole kannattanut pitkään aikaan. Ajat muuttuvat vuosikymmenten aikana. Trumppia etenkään ole kokoomus kannattanut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vasemmisto kannattanut venäjää, putin puikoissa, miten meni omasta mielestä?
Pingutkin näyttää keskaria, pitää munat itsellään ja asettaa vastatariffit syöden itse kalat.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita uskonnollisia itsemyrhäkultteja ollut ennenkin. Tämä on kai rappiokapitalismilla höystetty versio sellaisesta.
Trump ei ole ollenkaan uskonnollinen. Se vaan laskelmoivasti hyötyy teeskennellessään sellaista.
Jos tietäisitte minkälaisilla vedätyksillä Trump kerjää rahaa kannattajiltaan niin lentäisitte perseellenne.