Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump esittelee oikeiston talousosaamista

Vierailija
07.04.2025 |

Muistakaa äänestää oikeistoa. 😄

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassukka sossupummit jaksaa ulista, ei raukat osaa edes omaa pikku talouttaan hoitaa ilman että on kädet aina muitten taskuilla, varsinaiset talousnerot hehhehheee...

Oranssi oranki vetää isänsä rahoilla kuusi konkurssia.

Mut hei se on sitä parempaa oikeistolaista toisten taskuilla käymistä.

Jos tietäisitte minkälaisilla vedätyksillä Trump kerjää rahaa kannattajiltaan niin lentäisitte perseellenne.

Vierailija
22/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit vaikuttaa aika hysteerisiltä, maailma muuttuu nyt parempaan suuntaan, koittakaa vaan hyväksyä se kun ette muutakaan voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo Trump liity Suomen oikeistoon mitenkään. Äänestin jo kokoomusta ihan vaan vastapainona demareille. 

Vierailija
24/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailin tätä vasemmiston talousosaamista Venezuelassa, inflaatio enää joitain satoja prosentteja ja talous kriisissä. 

Vierailija
25/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuntuu suomen oikeistoa ottavan koville kun aatetoverin järjetön talouspolitiikka näyttää ajavan koko maailman katatsroofiin.

Vierailija
26/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon suuri idoli. Samaa paskaa meillä edustaa nykyinen hallitus, kokkareet, persuloiset ja sootanademokraatit

Vierailija
27/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on idän ihmeen puten masinoimaa ja isovauva toteuttaa lännen rappiota.

Vierailija
28/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuntuu suomen oikeistoa ottavan koville kun aatetoverin järjetön talouspolitiikka näyttää ajavan koko maailman katatsroofiin.

Minkä aatetoverin? Itse olen kokoomuslainen ja jenkeissä kannatan demokraatteja. 

Vierailija
29/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidenin ja Marinin hallintojen aikana talouksilla meni erinomaisesti verrattuna Orpon ja Trumpin aikaan.

Vierailija
30/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita uskonnollisia itsemyrhäkultteja ollut ennenkin. Tämä on kai rappiokapitalismilla höystetty versio sellaisesta.

Vierailija
31/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpissa kiteytyy oikeistolaisen talouspolitiikan järjettömyys ja heikkous.

Vierailija
32/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkailaiset äänesti itselleen ihanan tulevaisuuden.

Vierailija
33/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnustan olevani ihan reilusti olevani Ex - Trumpisti ! Talous tulee sakkaamaan, niin kauan kuin tuo tulee olemaan vallassa, koska luottamus investointiin on tällä erää surkea, eikä se luottamus edes palaudu vaikka kaikki tariffit peruttaisiinkin. Olenkin miettinyt mitä v.. tässä on oikein takana.

Vierailija
34/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä aatetoverin? Itse olen kokoomuslainen ja jenkeissä kannatan demokraatteja. 

Yleensä kokoomuslaiset kannattaa republikaaneja. Nyt siellä on päästetty mafiapäällikkö puikkoihin. Miten meni  noin niin kuin omasta mielestä?

Vierailija
35/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bidenin ja Marinin hallintojen aikana talouksilla meni erinomaisesti verrattuna Orpon ja Trumpin aikaan.

Marinin aikana köyhyys kasvoi, inflaatio ja korot nousivat, konkursseja alkoi tulemaan ja järjestelyjä tehtiin, velkaa otettiin enemmän kuin koskaan ja Sote alueet jäivät miljardien alijäämille joka nyt näkyy. Kerrotko lisää siitä erinomaisesta taloudesta kun Marin tuhosi orpon kanssa Suomen. 

Vierailija
36/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että muillakin näyttää olleen ihan samat tariffiajatukset jokin aika sitten. Mutta nyt se on paha kun Trump sen tekee.

Vierailija
37/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kokoomuslaiset kannattaa republikaaneja. Nyt siellä on päästetty mafiapäällikkö puikkoihin. Miten meni  noin niin kuin omasta mielestä?

Ei ole kannattanut pitkään aikaan. Ajat muuttuvat vuosikymmenten aikana. Trumppia etenkään ole kokoomus kannattanut koskaan. 

Vierailija
38/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vasemmisto kannattanut venäjää, putin puikoissa, miten meni omasta mielestä?

Vierailija
39/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingutkin näyttää keskaria, pitää munat itsellään ja asettaa vastatariffit syöden itse kalat.

Vierailija
40/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita uskonnollisia itsemyrhäkultteja ollut ennenkin. Tämä on kai rappiokapitalismilla höystetty versio sellaisesta.

Trump ei ole ollenkaan uskonnollinen. Se vaan laskelmoivasti hyötyy teeskennellessään sellaista.