Alistuva mies, kiinnostaisiko maksullisen dominan palvelut?
Olen ymmärtänyt, että luontaisia taitavia dominoivia naisia ei oikein tunnu riittävän sub-miesten tarpeisiin. Jos mies olisit kiinnostunut ostamaan palvelua dominalta, mitä unelmien tapaaminen pitäisi sisällään? Mitä asioita pidät kaikista tärkeimpinä? Onko sinulla jotakin erityistä roolia, jossa toivoisit dominan olevan? Onko asuilla sinulle suuri merkitys, jos, niin kertoisitko niistä hieman? Suurimmat tarpeesi, joita haluaisit saada tyydytetyksi? Onko kokemusta maksullisesta dominasta, jossa olisi ollut parantamisen varaa, jos, niin mitä?
Sana on vapaa 🙂
T. Dominan työstä haaveileva nainen pääkaupunkiseudulta
Kommentit (2)
Olisin jo ajat sitten varmasti mennyt dominan luokse mutta tiedän että mulla ei ole varaa siihen. Noi on sellaisia hunaja-ansoja että sinne menee kaikki rahat koska kyllähän naiset on ymmärrettävästi heikko kohta.
Erilaisia vaate ja fantasiatoiveita on lukematon määrä mutta kaikista tärkein asia on se mikä on naisen asenne touhuun, miltä hän näyttää ja kuinka kantaa ja luottaa itseensä ja siihen dominoivaan rooliinsa. Jos nämä on kunnossa niin naisella voi olla lähes mitä tahansa kaunista päällä. Mulla yksi asutoive on ihan vaan hyvin istuvat tiukat farkut.
Monesti kun turvaudun netin videoihin niin mietin sitä miten nämä miehet näitä naisia palvovat, että kun tuota työtä tekee ehkä rakkaudesta lajiin, niin tuntevatko nämä naiset itsensä lopulta oikeasti ylempiarvoisiksi kun alistamansa miehet. Niitä naisia on tuolla alalla hämmästyttävän paljon kuitenkin ja kyllä monesta näkee että tätä tehdään myös muista syistä kuin rahan takia. Sinänsä ei haittaa, miehen näkökulmasta naisen palvominen on asian ydin ja nainen saa tuntea itsensä arvokkaammaksi, ihan itsekkäästi luvan kanssa.
Olen kiinnostunut. Haluaisin saada piiskaa ja että työntyisit sisään peräaukkooni. Myös lääkäri leikit tai tullivirkailijan tekemä ruumiin tarkastus kiinnostaisi. Ja että pitäisit kovaa kuria. Mustaan asuun ja korkeisiin korkoihin pukeutuminen olisi plussaa. En kuitenkaan halua dominan olevan alasti. Nöyrryyttävämpää on kuin domina on vaatteissa ja ite joutuu riisumaan kaiken. Saako kysyä minkä ikäinen domina olet?