Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan saanut orgasmia

Vierailija
07.04.2025 |

Olen melkein kolmekymppinen, enkä ole koskaan kokenut tuota maagista O:ta, vaikka monin keinoin on yritetty. Lienee parasta vain yrittää hyväksyä, etten sitä välttämättä koskaan tule saamaankaan, mutta miten pääsen yli siitä turhautumisesta, jota tunnen kun ajattelen tätä? Menee seksihalutkin, kun tuntuu että jään paitsi erittäin olennaisesta osasta seksiä.

Kohtalotovereita? Vinkkejä? Jotain?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet kokeillut? 

Vierailija
2/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalsta on vauvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella naisia jotka eivät osaa itsetyydytystä? Tai oppivat vasta aikuisena? Onko syy häpeäkasvatus...

Vierailija
4/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalsta on vauvalla.

Tämä ei ole seksi- vaan terveysaihe.

Vierailija
5/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet kokeillut? 

Kaiken mahdollisen

Vierailija
6/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut koskaan pitkässä parisuhteessa ollessani. Ehkä me vaan oltiin jotenkin yhteensopimattomat. Itse sain kyllä sormin annettua orgasmin. Silloinen kumppani kun yritti niin lähinnä vaan sattui tai ei tuntunut hyvältä. 

Vierailija
7/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella naisia jotka eivät osaa itsetyydytystä? Tai oppivat vasta aikuisena? Onko syy häpeäkasvatus...

Ap ei ole kertonut sukupuoltaan.

Vierailija
8/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapeutille, siellä se korvienväli aukeaa ja saat O:n. Korvievälisi estää nautinnon, sillä suuri osa naisista kadehtii saako kumppani enemmän nautintoa ja on siksi lukossa.

Vierailija
9/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs soolona? Työnnä kaksi isoa kurkkua molempiin alapään reikiin ja survo kunnolla.

Vierailija
10/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi tai suristin siihen herkkään paikkaan ja uppoudu fantasioimaan. Jos ei ajan kanssa tule niin outoa, vaatii toimenpiteitä? 

Vierailija
11/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet kokeillut? 

Kaiken mahdollisen

Etkö teini-iässä mitenkään kokeillut, ne on aika pysyviä miten silloin oppii. 

Vierailija
12/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut koskaan pitkässä parisuhteessa ollessani. Ehkä me vaan oltiin jotenkin yhteensopimattomat. Itse sain kyllä sormin annettua orgasmin. Silloinen kumppani kun yritti niin lähinnä vaan sattui tai ei tuntunut hyvältä. 

Sinähän sait orgasmin. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa. Itse saan "vain" sormin enkä ole ikinä ajatellut etten saa... todellakin saan ja monta peräkkäin 

Vierailija
13/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin mieluusti nuolen sinulle orgasmin!

T: setämies

Vierailija
14/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer auttaa niitäkin naisia jotka eivät muuten saa.

15/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen klitorisorgasmi taitaa olla helpoin keino.

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
16/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Jos olet nainen klitorisorgasmi taitaa olla helpoin keino.

Sekin vielä ettei kaikilla ole.

Vierailija
17/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satysfyer sillä tulee.

Väitän myös että pystyn siihen nuolemalla.

Vierailija
18/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa edes omilla käsillä? Vibraattorilla? Suihkulla? Opettele tyydyttymään ja hyväilemään ensin itseäsi, nimenomaan klitoriksen aluetta enemmänkin, jotta opit tuntemaan, miten oma kehosi toimii ja miltä mikäkin tuntuu. Sitten anna miehesi hyväillä ensin pitkään rintojasi, kokeilette yhdessä, millainen ote pitää miehellä olla, jotta tuntuu hyvältä. Sitten muutoin vartalon suutelu, nuoleminen, helliminen, esileikki. Sen jälkeen sitten sormilla alapäähän, ensin aika kaukaa klitoriksesta ja pikkuhiljaa lähemmäs kokeillen, mikä toimii ja millainen liike. Meillä esimerkiksi mies alussa teki liian kovaa ja heti sörkki sormensa ihan klitoriksen kärkeen, joka aiheuttaa itsellä vain kipua. Meni aikaa ennen kuin hän oppi, että hänen ei tarvitse välttämättä ollenkaan koskea edes koko pilluun, riittää että siitä päältä liikuttaa sormia niin, että myös klitoris liikkuu. Eli opetelkaa naiset tuntemaan itsenne ja oma kehonne. Varsinaisessa yhdynnässä ei naiset saa orgasmia niin helposti varsinkaan, jos ei muutoinkaan saa. Sitä on turha olettaa ja siksi on esileikit.

Vierailija
19/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain elämäni ensimmäisen orgasmin vasta synnytyksen jälkeen 22-vuotiaana. Sitä ennen en ollut koskaan saanut.

Vierailija
20/68 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua ole kukaan koskaan nuollut?