Tanaan sain tietaa olevani raskaana ja ensi vkolla olisi aika kampaajalle varjaamaan juurikasvua. Uskallanko nyt vai odotanko lisaa viikkoja kasaan?
Kommentit (27)
Noiden laastareiden lisäksi mitä tuossa jo mainittiin, on vaikka mitä kipugeelejä, mitä iholle sivellään. Ei muuten niitäkään saa käyttää raskausaikana.
siis jos kuvittelet olevasi raskaana ni lopetat elämisen!!! mä en tiennyt olevani raskaana vasta ku rv 10 ja elin siihen saakka normaalia elämään, siitä eteenpäin mentiin suht normaalisti.
Vierailija:
siis jos on just saanut tietää olevansa raskaana ni ei voi värjätä hiuksia, voisitkos pestä hiuksesi hilseshampoolla jos olis hilsettä?? siis eihän sulla ole viikkoja ku max.8. Ja itse olen joka raskaudessa värjännyt hiuksia ihan on yliaikaisia sekä suht isokokoisia lapsia tullut ja kaikki on terveitä lapsia.
Vierailija:
siis jos kuvittelet olevasi raskaana ni lopetat elämisen!!! mä en tiennyt olevani raskaana vasta ku rv 10 ja elin siihen saakka normaalia elämään, siitä eteenpäin mentiin suht normaalisti.
katsottuna huono asia. Ja vaikka täysikasvuiselle ihmiselle värjäys ei suurempia haittoja aiheuttaisikaan, niin KEHITTYVÄ sikiö on aivan eri juttu. Tunnettu tosiasia on, että ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana sikiö on hyvin herkkä erilaisten aineiden (lääkkeet yms.) vaikutuksille.
Ja tietysti täällä monet kertovat, että ovat värjäytelleet tukkaansa monia kertojakin odotusaikana ja terve lapsi on tullut. Kyseessä on kuitenkin TILASTOLLINEN todennäköisyys epämuodostumille!!!
Vierailija:
Mulle kerkeää tulla kolmessa kuukaudessa jo viiden sentin juurikasvu:(
siis jos on just saanut tietää olevansa raskaana ni ei voi värjätä hiuksia, voisitkos pestä hiuksesi hilseshampoolla jos olis hilsettä?? siis eihän sulla ole viikkoja ku max.8. Ja itse olen joka raskaudessa värjännyt hiuksia ihan on yliaikaisia sekä suht isokokoisia lapsia tullut ja kaikki on terveitä lapsia.