Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanaan sain tietaa olevani raskaana ja ensi vkolla olisi aika kampaajalle varjaamaan juurikasvua. Uskallanko nyt vai odotanko lisaa viikkoja kasaan?

Vierailija
14.03.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos on just saanut tietää olevansa raskaana ni ei voi värjätä hiuksia, voisitkos pestä hiuksesi hilseshampoolla jos olis hilsettä?? siis eihän sulla ole viikkoja ku max.8. Ja itse olen joka raskaudessa värjännyt hiuksia ihan on yliaikaisia sekä suht isokokoisia lapsia tullut ja kaikki on terveitä lapsia.

Vierailija
22/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden laastareiden lisäksi mitä tuossa jo mainittiin, on vaikka mitä kipugeelejä, mitä iholle sivellään. Ei muuten niitäkään saa käyttää raskausaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos kuvittelet olevasi raskaana ni lopetat elämisen!!! mä en tiennyt olevani raskaana vasta ku rv 10 ja elin siihen saakka normaalia elämään, siitä eteenpäin mentiin suht normaalisti.

Vierailija
24/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis jos on just saanut tietää olevansa raskaana ni ei voi värjätä hiuksia, voisitkos pestä hiuksesi hilseshampoolla jos olis hilsettä?? siis eihän sulla ole viikkoja ku max.8. Ja itse olen joka raskaudessa värjännyt hiuksia ihan on yliaikaisia sekä suht isokokoisia lapsia tullut ja kaikki on terveitä lapsia.

Vierailija
25/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis jos kuvittelet olevasi raskaana ni lopetat elämisen!!! mä en tiennyt olevani raskaana vasta ku rv 10 ja elin siihen saakka normaalia elämään, siitä eteenpäin mentiin suht normaalisti.

Vierailija
26/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottuna huono asia. Ja vaikka täysikasvuiselle ihmiselle värjäys ei suurempia haittoja aiheuttaisikaan, niin KEHITTYVÄ sikiö on aivan eri juttu. Tunnettu tosiasia on, että ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana sikiö on hyvin herkkä erilaisten aineiden (lääkkeet yms.) vaikutuksille.

Ja tietysti täällä monet kertovat, että ovat värjäytelleet tukkaansa monia kertojakin odotusaikana ja terve lapsi on tullut. Kyseessä on kuitenkin TILASTOLLINEN todennäköisyys epämuodostumille!!!

Vierailija
27/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle kerkeää tulla kolmessa kuukaudessa jo viiden sentin juurikasvu:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi