Nyt juhla mokka s-marketissa jo 9.25e
Kommentit (108)
En polta röökiä, joten 10-15 e irtoaa helposti tältä köyhältä kahvipakettiin tai -pussiin.
Lopettakaa kahvin juonti. Henkenne haisee siedettävämmälle ja wc-paperin menekkikin pienenee, kun ei tarvitse kurapaskoa joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on 3pkt tarjouskaffea kaapissa ja kun ne loppuu, niin loppuu kahvin juonti. Toki jos tulee kunnon alennuksia, niin sitten ostan taas monta pakettia. Niitä voi jemmata vaikka sängyn alle.👵
Sama mulla, 3 vielä jäljellä joulukuun tarjouksista. Jos pääsiäisenä saa 3.95 ostan lisää - tai sitten lopetan kahvin juonnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo juhlamokkaa
Esimerkiksi minä keski-ikäinen, keski-mittainen, korkeakoulutettu, normaalipainoinen hetero, joka ei omista autoa, eikä asuntolainaa.
Ja minä, toinen keski-ikäinen akateeminen nainen. Omistan kyllä auton.
HAH! Tervetuloa meidän lähikauppaan, paketti Pauligin Parisienia 10,70!!!
Kympissä menee kyllä kipuraja.
Cry me a river kahviaddiktit! :DDDDDDDDD Vielä kun nostetaan kossupullon hinta sataseen, niin rupeaa olemaan vielä viihdyttävämpää!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa kahvin juonti. Henkenne haisee siedettävämmälle ja wc-paperin menekkikin pienenee, kun ei tarvitse kurapaskoa joka aamu.
Minä juon kahvia ja silti käyn vain joka toinen päivä pskalla, eikä tuleva tavara ole mitään kuraa. Enkä tee toimitusta edes aamulla, yleensä se tapahtuu alkuillasta. Mitenkäs tuon selität?
Lopetin jo joku aika sitten kahvin ostamisen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jo joku aika sitten kahvin ostamisen kokonaan.
Fazerin suklaiden ostamisen lopetin myös. En ole kaivannut.
Olkoot vaikka kaksi kymppiä. En osta. Mulla on 10 pakettia kahvia kaapissa. Ihanaa keittää taas aamusumpit huomenaamulla.
Juo vähemmän kahvia, niin paketti riittää pidempään.
Ryyppäsitkö rahasi kun olivat tarjouksessa? Vai miksi et ostanut kun ei tuo yllätyksenä tullut.
Kahvi on vaarallista sekä mielelle että keholle
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko ajat kun niitä sai 3 kappaletta kympillä ;(
Nyt niitä saa 2,5e kpl metroasemilla, kun nistit myy niitä.
Vierailija kirjoitti:
En polta röökiä, joten 10-15 e irtoaa helposti tältä köyhältä kahvipakettiin tai -pussiin.
Poltan röökiä, haen virosta. Samalla tulee lonkerot, oluet ja vodkat. Myyn ne niin hyvin riittää rahat kahviin ja muuhunkin
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsitkö rahasi kun olivat tarjouksessa? Vai miksi et ostanut kun ei tuo yllätyksenä tullut.
Ne on juotu jo.
Olisi kiva tietää, paljonko joku perus kahvipaketti maksaa ympäri Eurooppaa. Jos jollakulla olisi antaa lähdettä tai muuta faktaa tähän niin olisin kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
K-kaupassa oli 10.80€. Yllättävän halpaa koska K-kaupassa on yleensä 30-100% kalliimmalla samat tuotteen kuin S-kaupassa.
Eikös se K-kauppa just vasta mainostanut että Juhla Mokka pysyvästi edullinen ja hinta jotain 8,50e? Aika lyhyttä on tuo pysyvyys.
Kahvihyllyn "lapinkultaa".