Nyt juhla mokka s-marketissa jo 9.25e
Kommentit (108)
Muistatteko ajat kun niitä sai 3 kappaletta kympillä ;(
Muistan vielä parin vuoden takaa että se oli aina jotain 4 e.
Hyvä, vielä suklaan hintaa ylemmäksi niin alkaa olla hyvä.
Miten kukaan juo moista p a s k a a ?
Vierailija kirjoitti:
Se oli 3kk sitten. Siksi ostin 50 pakettia.
K-kaupassa oli 10.80€. Yllättävän halpaa koska K-kaupassa on yleensä 30-100% kalliimmalla samat tuotteen kuin S-kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Tai 2€ paketti.
Haen sitä Bellarom Bremeniä Lidlistä 7 eurolla, vaikka sekin vähän kirpaisee. Mutta se on itse asiassa melko hyvää, vaikka paahtoaste onkin vain 3. Maussa on täyteläisyyttä, joka korvaa sen yhden puuttuvan asteen.
Paketti kestää 3kk joten ihan sama vaikka maksaisi 20€
Vierailija kirjoitti:
Väärällä purujen annostuksella se onkin sitä. Oikein annosteltuna ihan hyvää. Ilmeisesti et itse osaa sitä suodattaa oikein, ei se mistään muusta ole kiinni.
Muslimit ja venäläiset kostaa. Ei kannata ostaa kuin sitä mikä on normi hintaista. Vaihtaa kauppaa. Ruotsista voi hakea myös puolet halvempaa muukin . Tupakka 6€ aski ja säilykkeitä halvempaa. Jos käy Espanjassa ostaa sieltä kahvia. Arabit yrittää varastaa heille yksinmyyntiä se vasta kauppasotaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
juhla mokaa! saa maksaa vaikka mitä, en osta
Vielä on 3pkt tarjouskaffea kaapissa ja kun ne loppuu, niin loppuu kahvin juonti. Toki jos tulee kunnon alennuksia, niin sitten ostan taas monta pakettia. Niitä voi jemmata vaikka sängyn alle.👵
Äitienpäivää odotellessa, silloin on yleensä tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo juhlamokkaa
Suomen suosituin kahvi jota on trendikästä sanoa huonoksi.
Ei vois vähempiä kiinnostella kahvikurat ylipäätään. Taas säästöä tässäkin kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo juhlamokkaa
Esimerkiksi minä keski-ikäinen, keski-mittainen, korkeakoulutettu, normaalipainoinen hetero, joka ei omista autoa, eikä asuntolainaa.
On kyllä helvetin kallista