Järkyttävä nälkä, mitä nopeaa ja hyvää kaupasta?
En jaksa kokkailla, onko mitään hyvää valmisruokaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Nistipataa. Muista kypsentää jauheliha haalean harmaaksi äläkä mausta kuin suolalla. Ja ylikeitä makaroonit.
No huhhuh... Nyt on kaikki nähty Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nistipataa. Muista kypsentää jauheliha haalean harmaaksi äläkä mausta kuin suolalla. Ja ylikeitä makaroonit.
Mun herkkua! Vähän maustettu jauheliha ylikypsän makaronin kanssa 😍
Mun herkkua on ylikypsät sekavihannekset. Vähän voita sekaan. Kerran unohtui hellalle hautumaan, ja olipa hyvää.
Maailmassa monta on ihmeellistä aasia, ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...
Pellille kanaa/broikkua ja juureksia (myöhemmin) uuniin. 1 tunti.
Kyllähän kaupassa on safkoja, puupää.
Vierailija kirjoitti:
Mun java ohjelma arpoi sulle tän päivän ruokalajiksi Pastaa tonnikala kastikkeella. Ei tarvihe kiittää vaikka voit toki
On muuten hyvää
Vierailija kirjoitti:
Osta porkkanoita, voi syödä heti pussista.
Nollakalorisilla vihanneksilla se nälkä lähtee,not.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? :O
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ollenkaan vastata, jos ei voi olla kohtelias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas pöllö avaa silmäsi ja mene kauppaan. Siellä myydään ruokia.
Vierailija kirjoitti:
ite tykkään lohikeitosta. En vaan muista minkä merkkisestä. Pinaattiletut mikron kautta juustolla oli hyviä kunnes selvisi että niissä on palmuöljyä :(
Etkö osaa lukea tuoteselosteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas pöllö avaa silmäsi ja mene kauppaan. Siellä myydään ruokia.
En ollut ap, enkä ole pöllö myöskään. Ärsyttää vain epäkohteliaat vastaukset.
Pakastelaarista joku pitsa, salaattihyllystä vaikka fetasalaatti, kaljasidukkahyllystä kyytipojaksi yksi kalja ja jälkkäriksi sidukka. Muita kysymyksiä?
Noille nälkäkiukkusille huomioksi, että hän kyselin mielipiteitä eikä välttämättä sitä mitä hän söisi. Mitä muut ostaisi siinä tilanteessa?
- kivahan se on kertoa, että jos vaikka saisi vaihtelua omaan iänikuiseen maksalaatikkoon. Ensin siirrän nälkää syömällä banaanin siinä heti kassojen jälkeen. Äkkiä kotiin tai jonnekin lämmittämään se ruoka.
Sen takia mä luen näitä ketjuja. Vaihtelun kaipuuta. Jos ottaa vaan jonkun randomina, niin ei voi tietää onko hyvää. Sitten ottais päähän maistaa nälissään jotain karmeeta ja lähteä uudelleen kauppaan.
Mun java ohjelma arpoi sulle tän päivän ruokalajiksi Pastaa tonnikala kastikkeella. Ei tarvihe kiittää vaikka voit toki