Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaana naisena huomaan entistä enemmän kiihottuvan minua nuoremmista miehistä

Vierailija
06.04.2025 |

Tyyliin 28-30-vuotiaista. Ovat hyvännäköisiä ja jaksavat seksissä paremmin kuin vanhemmat miehet. Ja vanhemmille miehillehän tämä on win-tilanne, voivat etsiä niitä parikymppisiä naisia, kun en ole heistä kiinnostunut.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ritulle taas uutta salvaa pesään. Mistä luulette kaikkien tulehdusten ja muun kalavuodon johtuvan?

Miksi luulet meillä olevan mitään tulehduksia tai kalavuotoja? Jos sulla itselläs on niin tiedoksi, että kaikilla muilla ei ole :D

Televisiossa ei varmaan ihan turhaan mainosteta kyseisiä intiimihoitotuotteita parhaaseen katseluaikaan. Kaikilla niitä jossain vaiheessa on, johtuen juuri tuosta bakteerikannan vaihtelusta.

Kaikilla ei ole. Vain teillä huolimattomilla.

Vierailija
22/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ritulle taas uutta salvaa pesään. Mistä luulette kaikkien tulehdusten ja muun kalavuodon johtuvan?

Miksi luulet meillä olevan mitään tulehduksia tai kalavuotoja? Jos sulla itselläs on niin tiedoksi, että kaikilla muilla ei ole :D

Televisiossa ei varmaan ihan turhaan mainosteta kyseisiä intiimihoitotuotteita parhaaseen katseluaikaan. Kaikilla niitä jossain vaiheessa on, johtuen juuri tuosta bakteerikannan vaihtelusta.

Kuka vielä katsoo telkkaria ja mainoksia.. no varmaan vain se noiden kohderyhmä, kerta kantsii mainostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on miehillä ja naisilla aina ollut. Nuorena kiinnostaa vanhemmat ja vanhempana nuoremmat.

Mikään ei ole muuttunut. 

Vierailija
24/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen?

Vierailija
25/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä otsikko tarkoittaa?

Vierailija
26/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse aikanaan 20-25-vuotiaana tosi aktiivinen seksuaalisesti, ja valtaosa mun silloisista kumppaneista oli itseäni 10-20 vuotta vanhempia naisia.

Kyllähän sitä aikansa jaksoi, mutta jossain kohtaa koko homma alkoi tuntua vain masentavalta puurtamiselta. 

M42

Vierailija
27/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen ja minuun on rakastunut huomattavasti nuorempi mies. Tuo tyyppi on kuulemma vakavasti mi*lisairas. Aiemmin luulin ns normaaliksi, mutta sitten selvisi todellisuus, huh, huh.  Suvussa mi*elisairautta ja siis kuuleman mukaan todella sairasta porukkaa, joku osasi kertoa tempauksista. Säälittää ihan todella paljon tuo nuori, ei vaan ymmärrä, ettei nappaa ollenkaan siis onhan se sanomattakin selvää...joku autistityttö sillä on, ilmeetön, ei katso silmiin, kun joskus olen yrittänyt jutella, todella outoja..mutta toivon sydämestäni, että saavat apua ja elämänsä kuntoon🙏

Vierailija
28/30 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana miehenä huomaan vastaavasti, että kiihotun eniten noin 15-25-vuotiaista naisista. 

Vierailija
29/30 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Sitä vaan nykyään nuoret miehet näyttää nii vanhoilta. Helposti kuvittelee tyypin vanhemmaksi kun mitä on. 

Vierailija
30/30 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se väärin ole. Mikä ketäkin miellyttää niin sillä mennään. Näin miehenä en pidä rimaa matalalla tai korkealla. Kaikki käy ikäryhmästä 18-65. Itse 45v. Lyhyet muhkut pitkät laihat kaikki käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän