35-vuotiaana naisena huomaan entistä enemmän kiihottuvan minua nuoremmista miehistä
Tyyliin 28-30-vuotiaista. Ovat hyvännäköisiä ja jaksavat seksissä paremmin kuin vanhemmat miehet. Ja vanhemmille miehillehän tämä on win-tilanne, voivat etsiä niitä parikymppisiä naisia, kun en ole heistä kiinnostunut.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ritulle taas uutta salvaa pesään. Mistä luulette kaikkien tulehdusten ja muun kalavuodon johtuvan?
Miksi luulet meillä olevan mitään tulehduksia tai kalavuotoja? Jos sulla itselläs on niin tiedoksi, että kaikilla muilla ei ole :D
Televisiossa ei varmaan ihan turhaan mainosteta kyseisiä intiimihoitotuotteita parhaaseen katseluaikaan. Kaikilla niitä jossain vaiheessa on, johtuen juuri tuosta bakteerikannan vaihtelusta.
Kuka vielä katsoo telkkaria ja mainoksia.. no varmaan vain se noiden kohderyhmä, kerta kantsii mainostaa
Niinhän se on miehillä ja naisilla aina ollut. Nuorena kiinnostaa vanhemmat ja vanhempana nuoremmat.
Mikään ei ole muuttunut.
Olin itse aikanaan 20-25-vuotiaana tosi aktiivinen seksuaalisesti, ja valtaosa mun silloisista kumppaneista oli itseäni 10-20 vuotta vanhempia naisia.
Kyllähän sitä aikansa jaksoi, mutta jossain kohtaa koko homma alkoi tuntua vain masentavalta puurtamiselta.
M42
Olen 50v nainen ja minuun on rakastunut huomattavasti nuorempi mies. Tuo tyyppi on kuulemma vakavasti mi*lisairas. Aiemmin luulin ns normaaliksi, mutta sitten selvisi todellisuus, huh, huh. Suvussa mi*elisairautta ja siis kuuleman mukaan todella sairasta porukkaa, joku osasi kertoa tempauksista. Säälittää ihan todella paljon tuo nuori, ei vaan ymmärrä, ettei nappaa ollenkaan siis onhan se sanomattakin selvää...joku autistityttö sillä on, ilmeetön, ei katso silmiin, kun joskus olen yrittänyt jutella, todella outoja..mutta toivon sydämestäni, että saavat apua ja elämänsä kuntoon🙏
35-vuotiaana miehenä huomaan vastaavasti, että kiihotun eniten noin 15-25-vuotiaista naisista.
No jaa. Sitä vaan nykyään nuoret miehet näyttää nii vanhoilta. Helposti kuvittelee tyypin vanhemmaksi kun mitä on.
No ei se väärin ole. Mikä ketäkin miellyttää niin sillä mennään. Näin miehenä en pidä rimaa matalalla tai korkealla. Kaikki käy ikäryhmästä 18-65. Itse 45v. Lyhyet muhkut pitkät laihat kaikki käy.
Kaikilla ei ole. Vain teillä huolimattomilla.