Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaana naisena huomaan entistä enemmän kiihottuvan minua nuoremmista miehistä

Vierailija
06.04.2025 |

Tyyliin 28-30-vuotiaista. Ovat hyvännäköisiä ja jaksavat seksissä paremmin kuin vanhemmat miehet. Ja vanhemmille miehillehän tämä on win-tilanne, voivat etsiä niitä parikymppisiä naisia, kun en ole heistä kiinnostunut.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin nuorena painamassa muutamaa iäkkäämpää naista. Ihan tervehenkistä alle kolmikymppiselle miehelle. Nykyään olen naimisissa ja vaimo on 8 vuotta nuorempi, tietysti. 

Vierailija
2/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava juttu sinulle, vaikka en oikeastaan olisi halunnut sitä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kävin nuorena painamassa muutamaa iäkkäämpää naista. Ihan tervehenkistä alle kolmikymppiselle miehelle. Nykyään olen naimisissa ja vaimo on 8 vuotta nuorempi, tietysti. 

Ja vaimosi painaa teinipoikia selkäsi takana.

Vierailija
4/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaimosi painaa teinipoikia selkäsi takana.

Joo niin varmaan, on tosi yleistä näinpäin.

Vierailija
5/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika näin viisikymppisenä ettei kiihotu enää kuin parikymppisistä.

Vierailija
6/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias nainen on vanha, ei siitä mihinkään pääse....

Vierailija
7/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias nainen ja miesystävä on 28. Aloimme seurustella miehen ollessa 21v, ja kyllä on söpöstä opiskelijapojusta tullut komea aikuinen mies. En yleisesti viehäty nuoremmista miehistä, miesystävä vain sattuu olemaan nuorempi.

Vierailija
8/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuotias nainen on vanha, ei siitä mihinkään pääse....

Noh noh, et ole vanha tuon ikäisenä. 

Vierailija
9/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyiii!!! En ikinä seurustele itteeni vanhemman akan kanssa! Taitaa sun kamelin varpaat roikkua lattiaa asti :D

M25

Vierailija
10/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Itse en ikinä ole ottanut yli kolmekymppistä miestä, enkä ota. Nuoret on hyvännäköisiä, hyväntuulisia ja hyväkäytöksisiä. 

n45

Vierailija
11/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuorempi komeampi ja viriilimpi. Sellainen nuoruuden raikkaus kiehtoo. Suhteessa olen kuitenkin mieluiten suht oman ikäisen kanssa, koska jutut osuu paremmin yksiin. N41

Vierailija
12/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ritulle taas uutta salvaa pesään. Mistä luulette kaikkien tulehdusten ja muun kalavuodon johtuvan?

Vierailija
13/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v on todennäköisesti menettänyt pillu ja peppuneitsyyden joten ei kiitos

T.M28

Vierailija
14/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
15/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ritulle taas uutta salvaa pesään. Mistä luulette kaikkien tulehdusten ja muun kalavuodon johtuvan?

Miksi luulet meillä olevan mitään tulehduksia tai kalavuotoja? Jos sulla itselläs on niin tiedoksi, että kaikilla muilla ei ole :D

Vierailija
16/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet meillä olevan mitään tulehduksia tai kalavuotoja? Jos sulla itselläs on niin tiedoksi, että kaikilla muilla ei ole :D

Siellä ne sinunkin pesät vielä pöpööntyvät. 

Vierailija
17/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisenä alkaa nuoruuden terveyden laiminlyönnit näkyä. Itsekkin tinderiä selanneena suurin osa omanikäisistä näyttää vanhemmilta kuin iästä voisi päätellä. Nuoremmille taas tulee helpommin laitettua tykkäys. Tosin ikähaarukka on +-5v, koska sitä nuoremmat taas jo näyttää ihan vauvanaamoilta.

Vierailija
18/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne sinunkin pesät vielä pöpööntyvät. 

Höpsis, pidän seksuaaliterveydestäni erinomaista huolta. Seksi on mun lempiharrastus enkä halua pilata nautintoni välinettä. Kannattaa sunkin tsempata!

Vierailija
19/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Televisiossa ei varmaan ihan turhaan mainosteta kyseisiä intiimihoitotuotteita parhaaseen katseluaikaan. Kaikilla niitä jossain vaiheessa on, johtuen juuri tuosta bakteerikannan vaihtelusta.

Vierailija
20/30 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama melkein 35-vuotiaana miehenä. Kiinnostaa deittailla melkein ainostaan teini-ikäisiä tai maksimissaan 23-25-vuotiaita naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi