35-vuotiaana naisena huomaan entistä enemmän kiihottuvan minua nuoremmista miehistä
Tyyliin 28-30-vuotiaista. Ovat hyvännäköisiä ja jaksavat seksissä paremmin kuin vanhemmat miehet. Ja vanhemmille miehillehän tämä on win-tilanne, voivat etsiä niitä parikymppisiä naisia, kun en ole heistä kiinnostunut.
Kommentit (30)
Mukava juttu sinulle, vaikka en oikeastaan olisi halunnut sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kävin nuorena painamassa muutamaa iäkkäämpää naista. Ihan tervehenkistä alle kolmikymppiselle miehelle. Nykyään olen naimisissa ja vaimo on 8 vuotta nuorempi, tietysti.
Ja vaimosi painaa teinipoikia selkäsi takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kävin nuorena painamassa muutamaa iäkkäämpää naista. Ihan tervehenkistä alle kolmikymppiselle miehelle. Nykyään olen naimisissa ja vaimo on 8 vuotta nuorempi, tietysti.
Ja vaimosi painaa teinipoikia selkäsi takana.
Joo niin varmaan, on tosi yleistä näinpäin.
Sama vika näin viisikymppisenä ettei kiihotu enää kuin parikymppisistä.
35 vuotias nainen on vanha, ei siitä mihinkään pääse....
Olen 36-vuotias nainen ja miesystävä on 28. Aloimme seurustella miehen ollessa 21v, ja kyllä on söpöstä opiskelijapojusta tullut komea aikuinen mies. En yleisesti viehäty nuoremmista miehistä, miesystävä vain sattuu olemaan nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
35 vuotias nainen on vanha, ei siitä mihinkään pääse....
Noh noh, et ole vanha tuon ikäisenä.
No hyiii!!! En ikinä seurustele itteeni vanhemman akan kanssa! Taitaa sun kamelin varpaat roikkua lattiaa asti :D
M25
Oikein! Itse en ikinä ole ottanut yli kolmekymppistä miestä, enkä ota. Nuoret on hyvännäköisiä, hyväntuulisia ja hyväkäytöksisiä.
n45
Onhan nuorempi komeampi ja viriilimpi. Sellainen nuoruuden raikkaus kiehtoo. Suhteessa olen kuitenkin mieluiten suht oman ikäisen kanssa, koska jutut osuu paremmin yksiin. N41
Ja ritulle taas uutta salvaa pesään. Mistä luulette kaikkien tulehdusten ja muun kalavuodon johtuvan?
35 v on todennäköisesti menettänyt pillu ja peppuneitsyyden joten ei kiitos
T.M28
Vierailija kirjoitti:
Ja ritulle taas uutta salvaa pesään. Mistä luulette kaikkien tulehdusten ja muun kalavuodon johtuvan?
Miksi luulet meillä olevan mitään tulehduksia tai kalavuotoja? Jos sulla itselläs on niin tiedoksi, että kaikilla muilla ei ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet meillä olevan mitään tulehduksia tai kalavuotoja? Jos sulla itselläs on niin tiedoksi, että kaikilla muilla ei ole :D
Siellä ne sinunkin pesät vielä pöpööntyvät.
Kolmikymppisenä alkaa nuoruuden terveyden laiminlyönnit näkyä. Itsekkin tinderiä selanneena suurin osa omanikäisistä näyttää vanhemmilta kuin iästä voisi päätellä. Nuoremmille taas tulee helpommin laitettua tykkäys. Tosin ikähaarukka on +-5v, koska sitä nuoremmat taas jo näyttää ihan vauvanaamoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne sinunkin pesät vielä pöpööntyvät.
Höpsis, pidän seksuaaliterveydestäni erinomaista huolta. Seksi on mun lempiharrastus enkä halua pilata nautintoni välinettä. Kannattaa sunkin tsempata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Televisiossa ei varmaan ihan turhaan mainosteta kyseisiä intiimihoitotuotteita parhaaseen katseluaikaan. Kaikilla niitä jossain vaiheessa on, johtuen juuri tuosta bakteerikannan vaihtelusta.
Sama melkein 35-vuotiaana miehenä. Kiinnostaa deittailla melkein ainostaan teini-ikäisiä tai maksimissaan 23-25-vuotiaita naisia.