TICKET TO HEAVEN on uusi IN haalarimerkki. Reimatec on jo OUT.
Kommentit (46)
jotka osaavat pukeutua tilanteen mukaan. Haalari on vain ulkoleikkejä varten! Muina aikoina asianmukaiset varusteet, ollaan sitten häissä, hautajaisissa tai kaupungilla!!!
Enkä muuten ikinä ostaisi Ticket to Heaven-merkkisiä vaatteita omille perheenjäsenilleni juuri tuon ikävän nimen aiheutuaman mielleyhtymän vuoksi. Kutsutaan sitä sitten taikauskoksi tai miksi vain... Nimi on mielestäni erittäin makaaberia pilaa, ja jos yritys ei ole itse sitä tajunnut, on aika kuluttajien niille näyttää, että mikä tahansa ei mene läpi!
mutta kyllähän lapsilla siistit vaatteet täytyy olla myös juhlakäyttöön. Tuleehan noita muitakin juttuja kuin hautajaiset, jossa täytyy olla muuta kuin leikkivaatteet. Siis synttäreistä alkaen. Ei tarvitse olla pukua, mutta joka lapsella minusta pitää olla siistit juhla/kylävaatteet, kyllä lapsikin siitä nauttii kun joskus vähän laitetaan. Ja takit ei todella ole niin kalliita kuin hyvät haalarit. Kyllä niillekin usein käyttöä on.
On hyvä että Suomessa on mahdollisuus käytännöllisiin ulkoiluvaatteisiin lapsillekin, esim Englannissa sellaisia ei käytetä. Mutta lapsillekin on ilo laittaa jotain muutakin joskus päälle, ja koska ne kaupunkitakit ei juuri kulu, löytää niitä kirppareiltakin tosi kivassa kunnossa ja pienellä rahalla.
Vierailija:
Nimi on mielestäni erittäin makaaberia pilaa, ja jos yritys ei ole itse sitä tajunnut, on aika kuluttajien niille näyttää, että mikä tahansa ei mene läpi!
niin meidän tytön paremmat vaatteet on varsinkin ihan liian iloisen värisiä. Ostatteko siis kaiken tummansinisenä hautajaisten varalta?
näkyvissä lappu jossa lukee vain Ticket. Ai niin, ne maksaa melkein tuplasti sen mitä Reimatecit joten ei niistä tuu av-mammojen uusia suosikkeja.
Sitäpaitsi, jos todella seuraisit aikaasi tietäisit että ticketitkin on jo OUT, nyt " pitää" olla Ver De Terreä.
Vierailija:
Sitäpaitsi, jos todella seuraisit aikaasi tietäisit että ticketitkin on jo OUT, nyt " pitää" olla Ver De Terreä.
Kaikki tähän mennessä näkemäni Ticketit on ollu kamalan näköisiä rytkyjä, mutta kai niiltä voi kauniitakin vaatteita löytyä?
Siis pääsylippu taivaaseen. Minulla tulee sellainen mielleyhtymä, että tässä puvussa kuolee. Oikein kylmät väreet menee selästä, kun näenkin niitä vaatteita.
Haalarit on sitäpaitsi niin junttikamaa, että ihan sama onko ne IN vai OUT-merkkiä ;) Niitä käytetään kuitenkin vain kotipihassa tai tarhassa, oikeasti ihmisten ilmoille ei haalareissa mennä.
Vierailija:
Kaikki tähän mennessä näkemäni Ticketit on ollu kamalan näköisiä rytkyjä, mutta kai niiltä voi kauniitakin vaatteita löytyä?
Vierailija:
Siis pääsylippu taivaaseen. Minulla tulee sellainen mielleyhtymä, että tässä puvussa kuolee. Oikein kylmät väreet menee selästä, kun näenkin niitä vaatteita.
Vierailija:
Haalarit on sitäpaitsi niin junttikamaa, että ihan sama onko ne IN vai OUT-merkkiä ;) Niitä käytetään kuitenkin vain kotipihassa tai tarhassa, oikeasti ihmisten ilmoille ei haalareissa mennä.
Meidän lapset kyllä liikkuu haalareissa ihan joka paikassa. On AIVAN sama, mitä AV-mammat ja muut urpot ajattelevat. Mun mielestä on ihan ääliömäistä ostaa monia eri ulkovaatteita lapselle, joka kasvaa hurjaa vauhtia. Käytän nekin rahat johonkin järkevämpään.
ticket to heaven on SANONTA. Oletko kuullut koskaan sanottavan että ruoka on " taivaallisen hyvää" . Siis voi kamalaa, varmaan kuolee kun jotain taivasruokaa syö. Terve.
Vierailija:
ticket to heaven on SANONTA. Oletko kuullut koskaan sanottavan että ruoka on " taivaallisen hyvää" . Siis voi kamalaa, varmaan kuolee kun jotain taivasruokaa syö. Terve.
Pukeudutko itse juhliin tai shoppailemaan mennessäsi tuulipukuun? No, sä varmaan oikeasti pukeudutkin, mutta suurin osa onneksi ei.
Oltiin talvella muistotilaisuudessa, ja kun uurna laskettiin hautaan, siellä muutamat lapset seisoi Lassie-haalareissaan, toppasaappaissaan ja rukkasissaan. Meidän lapsilla oli tottakai asianmukaiset takit, kengät ja muukin vaatetus.
Vierailija:
Meidän lapset kyllä liikkuu haalareissa ihan joka paikassa. On AIVAN sama, mitä AV-mammat ja muut urpot ajattelevat. Mun mielestä on ihan ääliömäistä ostaa monia eri ulkovaatteita lapselle, joka kasvaa hurjaa vauhtia. Käytän nekin rahat johonkin järkevämpään.
Ja vaikken taikauskoinen olekaan, en kyllä osta lapselleni pääsylippua taivaaseen, karmea ajatus. Tyydymme siis jatkossakin Reimateciin.
Vaikka Reimat ommeltaisiinkin Kiinassa ja Lassiet missä lie, työllistää niiden tuotanto kuitenkin enemmän suomalaisia (äitejä!) kuin Tcketien tuonti Tanskasta. Siksi suosin suomalaisia! Sitä paitsi Ticketin untuvatakista (saatu lahjaksi työkaverilta) sataa höyheniä.