Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suhdetta täytyy hoitaa niin silloin on väärän ihmisen kanssa

Vierailija
21.03.2007 |

Tää on mun mielipide.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen hoitoa on kaikki ne asiat, joiden vuoksi teillä menee hyvin. Teette asioita yhdessä, keskustelette, rakastatte toisianne ja toimitte sen mukaan, siis hoidatte suhdetta. Hoitaminen ei aina ole sitä, että jotain pitäisi korjata.

Vierailija
2/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vika on siinä toisessa naisessa, eiks niin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesikin sinulle sitten väärä jos joudut hoitamaan suhdettasi lapseesi? Tyypillistä suomalaisten puhetta. Mitään ei pidä hoitaa ja riidellä ei saa. Sitten tehdään itsari kun asiat riistäytyy käsistä! Huoh!

Vierailija
4/4 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta yhdessä. Mitään kauheeta kriisiä meillä ei ole koskaan ollut. Pientä alamäkeä sillointällöin. Välillä toista pitää itsestään selvyytenä. Mä joskus huomaan että, hei toi ei ole nyt tarpeeksi hellitellyt mua, mutta sitten sitä miettii, olenko mä itse sitten sitä?

Kun menee ja halaa toista, niin ihan varmasti saa halauksia taas itsekin. Sitä muistaa miten ihanaa se on kun toinen keskenkaiken tulee halamaan ja rutistamaan. Sama juttu kun katsotaan telkkaria, välillä tulee vaan möllötettyä molemmat " omilla" sohvilla. Mutta kivempaa on kun menee toisen viereen, sitten sitä automaattisesti rupeaa hassuttelemaan kun on niin ahdasta ja pakko on olla ihan kylkikyljessä. Pieniä asioita, mutta se on sitä suhteen hoitamista mitä voi tehdä arjenkin keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi