Liian tasokas mies
Olen tavannut erään miehen, joka on kaikin tavoin mitattuna liian tasokas mies minulle. Yleensähän se on ihan toisin päin, en tiedä miksi minulle nyt kävi näin. Mies on korkeasti koulutettu, minua viisi vuotta nuorempi, komea. Itse olen ruma, ainakin omasta mielestäni ja vähän toistenkin, matalasti koulutettu, en ole edes rikas enkä menestynyt. Täysluuseri siis. Kysyn teiltä, kannattaako suosiolla unohtaa kyseinen mies, jotta säästyisin jo nyt sydänsuruilta ja mielipahalta? Mies saisi kenet tahansa, paljon nuoremmankin naisen.
Kommentit (8)
Siis olet täysluuseri mutta yleensä se on niin päin, että olet liian tasokas miehille?
Vierailija kirjoitti:
Siis olet täysluuseri mutta yleensä se on niin päin, että olet liian tasokas miehille?
Nyt en ymmärtänyt.
Mitähän ne ex-ukot on olleet jotka on täysluuserillekkin olleet liian heikkotasoisia :D ?
Eli miehellä on todella pimeä salaisuus koska alentuu sinuun, sitäkö tässä haetaan? Se voi siis olla homo tai sillä on jokin todella himmeä fetissi. Voipi olla myös murhamies.
Aina se balanssi löytyy, joko se näkyy nyt tai huomaat sen myöhemmin. Mitä isompi näkyvä ero, sen suuremmat salaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, tarkoitin sitä, että yleensähän naiset saavat täysin tasottomia miehiä. En siis minä pelkästään.
Siis mikä sun suhde tähän mieheen on?
Jos se näyttää tykkäävänsä susta niin varmaan kannattaa uskoa. Ei sitä tiedä mitä alemnuuskomplekseja se mieskin saattaa tuntea.
Ota asennemuutos. Nauti tilanteesta ja ota ilo irti! Se kestää sen mitä kestää.
Kyllä. Luovuta jo etukäteen.