Te jotka harrastatte muodikasta gravel-pyöräilyä, kuka fillarinne pesee ja huoltaa lenkin jälkeen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sisä- ja ulkohuoltopaikka pyörille. Täydelliset työkalut kaikkeen huoltoon ja korjaamiseen. Omia pyöriä n. 50 000 euron edestä ja emännän pyörät siihen päälle. Koskaan en ole pyörähuollossa pyöriä käyttänyt, vaan itse niitä 50 vuotta huoltanut aina kymmenen vuotiaasta alkaen.
Pyörähuollossa käymisestä tunnistaa aina kallun :D Ei pyörät niin monimutkaisia ole etteikö voisi itse huoltaa ja korjata. Eri asia joku auton moottorin vaihto.
Oppisivat ihmiset tekemään töitä.
Tämä olisi homma joka sopisi työttömille tai karvakäsille.
Saakeli että naurattaa kun aikuiset ihmiset tekevät someen päivityksiä naurettavan näköinen potta päässään kuinka oli rankka GRAVELpyöräilylenkki
Osaan pestä pyörän mutta en saa ilmaa renkaisiin. Lopetin pyöräilyn kun aina oli kumit tyhjät.
N30
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että hiekkatiepyöräilyllä on noin hieno nimi! Pitää olla oi,ein erikoispyöräkin. Kyllä Monarkit ja Crescentit kulkivat ennen ihan kelvollisesti kylätiellä. Yhtä naurettava keksintö kuin polkujuoksu.
Kyllä vaan! Ja talveksi naapurin mulkero osti LUISTELUsukset! Mitä hiihtämistä se luistelu on? Kyllä ei ennen tarvinnut kuin tervat Järvisten pohjiin ja metsään. Kyllä minä niin mieleni pahotin ja maailma on pilalla.
Ketään ei kiinnosta tuollaiset asiat eivätkä ne liity tähän aiheeseen mitenkään.
Täällä on matkasta vähintään puolet sorateitä, jos poistuu taajamasta. Vähän pakon sanelemaa se soratiellä pyöräily.
Useimmiten vaimo, kun on ensin saanut tiskit hoidettua.
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Gravel pyöräily. Hih.
Miksi tuo ensimmäinen sana pitää olla englannin kielellä?
Tulee aina lenkin jälkeen pestyä Canyonin gravel pyörä tuollaisella Kränzlen testivoittaja painepesurilla https://testaajat.com/paras-painepesuri/ omakotitaloni pihalla (kivitalo Espoossa).