Avioero ja seurustelu
Mies on asumuserossa ja avioero on kesken, kesällä päättyy harkinta-aika. Ollaan tapailtu noin 1 kk,
missä vaiheessa on ok seurustella?
oletteko alkaneet seurustella ja uuteen parisuhteeseen jo harkinta-aikana? Tarkoitan niin että kumppania esittelee perheelle, ystäville jne.
Täytyykö odottaa lopullinen ero ennen kuin voi ehdottaa miehelle seurustellaanko ja ollaanko parisuhteessa. Itse en jaksaisi odottaa. Tuntuu tyhmältä odottaa jotain keinotekoista hetkeä kun toisen kanssa viettää paljon aikaa ja haluaisi jo suunnitella tulevaa.
mitään epäilystä ei ole siitä etteikö ero tapahtuisi, siihen luotan 100%.
Kommentit (45)
Itse olen sitä mieltä, että on ok seurustella jo harkinta-aikana. Suhteen toisin kyllä vasta esille lopullisen eron jälkeen, koska, kuten kommenteistakin jo näkee, voisivat ihmiset kuvitella ap:n olevan syy eroon.
Erosin 13 vuotta sitten ja nyt alan harkita uutta suhdetta.
Erotyö oli niin pitkä ja kaikenkattava, että siihen meni pari-kolme vuotta. En osannut edes kuvitella siihen mitään suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan seurustelisi ennen kuin ero olisi täysin selvä ja omin silmin saisi nähdä virallisen tiedon erosta. Näitä mukaeronneita on tullut muutamia tuttavapiirissä vastaan, siis miehiä, jotka eivät lopulta eroakaan, mutta jättävät sen uuden kumppanin siihen avioliiton rinnalle kuitenkin.
Tämä riski on aina olemassa. Kannattaa varmistaa se, että eronnut on oikeasti tosissaan. Jos kyse on tyhjästä puheesta ja tulevaisuuden maalailusta, sellaiset kannattaa unohtaa.
🇺🇦🇮🇱
En todellakaan seurustelisi ennen kuin ero olisi täysin selvä ja omin silmin saisi nähdä virallisen tiedon erosta. Näitä mukaeronneita on tullut muutamia tuttavapiirissä vastaan, siis miehiä, jotka eivät lopulta eroakaan, mutta jättävät sen uuden kumppanin siihen avioliiton rinnalle kuitenkin.