Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero ja seurustelu

Vierailija
06.04.2025 |

Mies on asumuserossa ja avioero on kesken, kesällä päättyy harkinta-aika. Ollaan tapailtu noin 1 kk, 

missä vaiheessa on ok seurustella?

oletteko alkaneet seurustella ja uuteen parisuhteeseen jo harkinta-aikana? Tarkoitan niin että kumppania esittelee perheelle, ystäville jne. 

Täytyykö odottaa lopullinen ero ennen kuin voi ehdottaa miehelle seurustellaanko ja ollaanko parisuhteessa. Itse en jaksaisi odottaa. Tuntuu tyhmältä odottaa jotain keinotekoista hetkeä kun toisen kanssa viettää paljon aikaa ja haluaisi jo suunnitella tulevaa. 

mitään epäilystä ei ole siitä etteikö ero tapahtuisi, siihen luotan 100%. 

Milloin seurustella avioeron ollessa vireillä

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelu on sallittua aina. Jos on lapsia niin kannattaa ainakin ovi laittaa kiinni sen ajaksi.

Vierailija
2/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heti siltä, kun tuntuu. Tuossa vaiheessa on jo sovittu erosta, niin mitä väliä enää. En kuitenkaan heti olisi esittelemässä ystäville ja sukulaisille ennen kuin varmaa, että seurustelusta tulee jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies itse ehdota seurustelua, jos on tosissaan kiinnostunut eikä vain halua eron jälkeistä panoa. 

Vierailija
4/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko syypää eroon?

Näin minä ajattelen sinusta kun käyt kynnöllä ukkomiehen luona. Naimisissa ollaan siihen asti kunnes ero on täysin loppuun viety.

Vierailija
5/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khömlunttu.

Vierailija
6/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko syypää eroon?

Näin minä ajattelen sinusta kun käyt kynnöllä ukkomiehen luona. Naimisissa ollaan siihen asti kunnes ero on täysin loppuun viety.

Tavattiin vasta kun olivat jo asumuserossa ja ero vireillä

Vierailija
7/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko syypää eroon?

Siis, t. Ap 

Vierailija
8/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas yksi identiteetitön hetero, joka ei kykene keksimään elämälleen mitään muuta sisältöä kuin seksi ja parisuhde, hohhoijakkaa.

Vierailija
9/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Itse aloin seurustella heti kerrottuani exälle erosta. Sen verran kylmä liitto oli ollut ja kaikki erotyö tehty jo viimeisten avioliittovuosien aikana.

Ihan lähimmilleni kerroin uudesta suhteesta heti. Mies kertoi vasta useita kuukausia myöhemmin omille läheisilleen. Kyllä suhde oli jo seurustelusuhde eron harkinta-ajan aikana, ja tunteet oli vahvat. 

Vierailija
10/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tyhjätä kasseja johonkin.

Vierailija
11/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mies itse ehdota seurustelua, jos on tosissaan kiinnostunut eikä vain halua eron jälkeistä panoa. 

Tätä mietin, että tilanne kuitenkin varmaan sellainen että pitää odottaa miehen aloite seurusteluun koska erossa varmaan käsiteltävää. En vaan itse jaksaisi odottaa. Puhuttu on ja puheiden mukaan ja tekojen (yhteydenpito ym) en ole mikään pano. Hänellä ei ollut seksitön liitto mistä erosi niin ei ole elänyt vuosia missään puutteessa ja muitakin ottajia olisi jos haluaisi pelkkää seksiä hakisi. 

ap

Vierailija
12/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko syypää eroon?

Eli naitatti varattu mies. Nyt yrität täällä saada kannustusta ja tukea kun omilta läheisiltä ja ystäviltä ei tukea heru?

Vierailija
13/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko syypää eroon?

Kyllä sitä on erottu henkisesti siinä vaiheessa, kun eropaperit on laitettu vireille. Ne paperityöt tulkoon perässä myöhemmin. Silloin, kun päätettiin nyt erotaan, niin kyllä se oli molemmille selvä asia ja kumpikin alkoi elää omaa elämäänsä samantien. 

Vierailija
14/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas yksi identiteetitön hetero, joka ei kykene keksimään elämälleen mitään muuta sisältöä kuin seksi ja parisuhde, hohhoijakkaa.

Enkä ole! Mulla on elämässä vaikka sun mitä. Mutta olen myös todella ihastunut ja innoissani siitä että elämän saisi jakaa jonkun kanssa pitkästä aikaa.. sillä lailla olen parisuhdeihminen ja olen aktiivisesti toki etsinyt kumppania. Ei siinä ole mitään väärää. Ap 

Vierailija
15/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole ensimmäinen etkä viimeinen laastari joka polttaa näppinsä tuossa tilanteessa.

Vierailija
16/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko syypää eroon?

Siis, t. Ap 

Eli lettua levälleen vaan? Löyhä on moraali.

Vierailija
17/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Itse aloin seurustella heti kerrottuani exälle erosta. Sen verran kylmä liitto oli ollut ja kaikki erotyö tehty jo viimeisten avioliittovuosien aikana.

Ihan lähimmilleni kerroin uudesta suhteesta heti. Mies kertoi vasta useita kuukausia myöhemmin omille läheisilleen. Kyllä suhde oli jo seurustelusuhde eron harkinta-ajan aikana, ja tunteet oli vahvat. 

Näin mies on kertonut myös, hän oli se joka halusi eron ja se oli pitkän ajan päätös mikä oli tehtävä ja hän oli paljon pidemmällä asian käsittelyssä siitä syystä. Lapsia ei kuvioissa

. Ap 

Vierailija
18/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden, joka meni jo uuden kanssa kihloihin vaikka avioero ei ollut vielä lainvoimainen. Sen jälkeen heti naimisiin. Heistä tuli hyvä pari ja ovat olleet nyt yhdessä jo 15 vuotta. 

Vierailija
19/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko syypää eroon?

Eli naitatti varattu mies. Nyt yrität täällä saada kannustusta ja tukea kun omilta läheisiltä ja ystäviltä ei tukea heru?

En vaan ystävissä ja läheisissä on aika vähän avioeron kokeneita eikä ole saman ikäisiä kuin itse, 30-35v . Niin kokemukset ja ajatukset kiinnostaa? Ap 

Vierailija
20/45 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin, että tilanne kuitenkin varmaan sellainen että pitää odottaa miehen aloite seurusteluun koska erossa varmaan käsiteltävää. En vaan itse jaksaisi odottaa. Puhuttu on ja puheiden mukaan ja tekojen (yhteydenpito ym) en ole mikään pano. Hänellä ei ollut seksitön liitto mistä erosi niin ei ole elänyt vuosia missään puutteessa ja muitakin ottajia olisi jos haluaisi pelkkää seksiä hakisi. 

ap

No miksi etsisi muita kun sulla on lettu valmiiksi jänelle levällään. Kassejaan  se  käy tyhjäämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi