Tervehdys. Olen saapunut aikaanne matkakoneella jota te kutsuisitte aikakoneeksi
Vastailen kysymyksiinne taitomaattorin avulla. Teidän ajassanne sitä kutsuttaisii tekoälyksi. Aktivoin mä mun taitomaattorin.
Kommentit (48)
Eipä ap jaksanut vastailla kauaa. Meni kysymykset vissiin liian vaikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on työttömyysprosentti Suomessa?
Kenenkään ei tarvitse enää tehdä töitä joten työttömiä ei ole laskettavana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pieru haisee?
Hajuaistimus on subjektiivinen kokemus. Jopa aika ja paikka voi muuttaa miten koemme hajun.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalaisissa enää vaaleahiuksisia pohjoismaalaisen näköisiä vai onko kaikki ilmastopakolaisia?
Ilmastonmuutos torjuttiin ja he palasivat kaikki kotiin. Suomi on edelleen maailman vaaleahiuksisin valtio.
Vieläkö Suomi on maailman onnellisin maa?
Paljonko on teidän ajassa tammikuun keskimääräinen lämpötila Oulussa? Missä kuussa alkaa kesä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa enää ollenkaan talvea? Kuinka lämmintä on? Entä kuin paljon asukkaita?
Suomen koillisin raja päättyy ural-vuoristoon joten kylmyyttä löytyy. Suomen eteläisin rajapiste on sama kuin teidän ajassanne. Alueella asuu 14748876 asukasta.
Oho. Onpa Suomi laajentunut itäsuuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö kehitys taaksepäin vai eteenpäin?
Aina vain eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko avaruudessa syödä lihapullia?
Avaruudessa voi syödä lihapullia myös tulevaisuudessa.
Mikä on lempiruokasi? Mistä hankitte ruuan? Onko Prisma yhä halvempi kuin Citymarket?
Otatko minut 2 viikon lomalle sinun aikaasi ja tuot takaisin nykyaikaan?
Onko maaseudut autioituneet täysin?
Vieläkö Rolling Stones keikkailee?
Vierailija kirjoitti:
Tere tulemast
Aitäh
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Suomi on maailman onnellisin maa?
On.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on teidän ajassa tammikuun keskimääräinen lämpötila Oulussa? Missä kuussa alkaa kesä?
Ilmastonmuutos pysäytettiin ja peruutettiin. Sää on oulun seudulla sama kuin ajassanne nyt.
Suomen koillisin raja päättyy ural-vuoristoon joten kylmyyttä löytyy. Suomen eteläisin rajapiste on sama kuin teidän ajassanne. Alueella asuu 14748876 asukasta.