Aikanaan suositut, mutta nyt jo unohdetut artistit tai bändit.
On paljon niitä jotka saivat oman 15 minuutin kuuluisuutensa. 90 luvun huumoribändit yms. yhden hetken tähdenlennot. Tuleeko mieleen heitä jotka olivat suosittuja enemmän kuin yhden kesän ja katosivat sen jälkeen julkisuudesta ja tavallaan unohtuivat ihmisiltä.
Mitä muistatte?
Kommentit (796)
Spin Doctors - yhden hitin ihme, vaikka ihan hyvä biisi olikin.
Mummon kaappikello se oli aikanaan suosittu kappale, todella haikea ja surullinen laulu.
Joku mainitsi Tarotin. Eikös se partasuu ole kaiken maailman Nelonen median ohjelmissa niin ei ole ollenkaan unohdettu.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Iron Maiden
-winner-
Mietin kyllä aiemmin, että lisäisikö, mutta onneksi nyt on jo vara-winner- herännyt päikkäreiltä lisäilemään omiaan ketjuun...
-winner-
#660, #661 ja #664 kirjoittajalla on selkeästi liikaa aikaa elämässään, jos minusta triggeröityy ja vielä sitten personifikoituu nimenomaan inhokkiinsa ;DDDDD
Mene töihin siitä :DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
#660, #661 ja #664 kirjoittajalla on selkeästi liikaa aikaa elämässään, jos minusta triggeröityy ja vielä sitten personifikoituu nimenomaan inhokkiinsa ;DDDDD
-winner-
Henkilöllisyyden varastaminen on rikos. Häpeä
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo älä vaan edellytä itseltäsi mitään vastausta mihinkään ;DDDD ei mitään biisien lisäystä tänne äläkä vaan herranjestas tuo omaa persoonaasi/musamakuasi millään tavoin ilmi, jos vaikka joku saa tietää, apua, että kuuntelet yli viikon vanhoja biisejä ;DDDDD Alapeukkua vaan tai ignorea, sillä elämä helpottuu ;DDDDD
-winner-"
Ja näin nimimerkistä "-winner-" tuli "-wiener-"...vai olisiko sittenkin "-whiner-" parempi? Kuvastaa paremmin ainakin persoonaasi.
Onneksi nimenomaan SINÄ, tuollainen symppis ja valoisa persoona kun olet, olet keskittynyt tuomaan ketjuun paljon artisteja, etkä varmasti jää kinastelemaan yksittäisen kirjoittajan kanssa tämän persoonasta tai sinua mittavammasta musiikkitietämyksestä ;DDDDD
-winner-
Olen muutaman täällä maininnut. En ole yllättynyt että on mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Henkilöllisyyden varastaminen on rikos. Häpeä
-winner-
Et sinä vara-winner- osaa hävetä, kun sulla puuttuu päästä ne sellaiset piuhat siltä kohtaa :(
Oletko ikinä silti sitä miettinyt, miksi vuodesta ja keskustelusta ja keskustelualustasta toiseen haet itsellesi masokistisesti epätoivoa 1) ensin mun kimppuun käymällä ja 2) sitten yrität jotakin kompensoidaksesi olla minä? Vaikket koskaan siihen pysty? Eikä sun häiriköinnilläsi/peukutuksillasi tai viestien poistoilla ole mun elämään tai muistoihin elämästä tai jollakin keskustelupalstalla viihtymiseen yhtään mitään vaikutusta?
-winner-
Suame Turuus' 1985 perustettu punk-henkinen bändi MallasBussi. Suurin hitti oli Ruhe/Lassen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo älä vaan edellytä itseltäsi mitään vastausta mihinkään ;DDDD ei mitään biisien lisäystä tänne äläkä vaan herranjestas tuo omaa persoonaasi/musamakuasi millään tavoin ilmi, jos vaikka joku saa tietää, apua, että kuuntelet yli viikon vanhoja biisejä ;DDDDD Alapeukkua vaan tai ignorea, sillä elämä helpottuu ;DDDDD
-winner-"
Ja näin nimimerkistä "-winner-" tuli "-wiener-"...vai olisiko sittenkin "-whiner-" parempi? Kuvastaa paremmin ainakin persoonaasi.
Onneksi nimenomaan SINÄ, tuollainen symppis ja valoisa persoona kun olet, olet keskittynyt tuomaan ketjuun paljon artisteja, etkä varmasti jää kinastelemaan yksittäisen kirjoittajan kanssa tämän persoonasta tai sinua mittavammasta musiikkitietämyksestä ;DDDDD
-winner-
Olen muutaman täällä maininnut. En ole yllätt
Mistäpä niitä ketjussa tietää, kun et ole signeerannut, että ne on just sun lisäyksiä? Olisit varmaan yllättynyt ja kaikki muutkin, jos osaisin anon anosta tunnistaa pelkän biisin tai artistin lisäyksestä :D
-winner-
"Mistäpä niitä ketjussa tietää, kun et ole signeerannut, että ne on just sun lisäyksiä? Olisit varmaan yllättynyt ja kaikki muutkin, jos osaisin anon anosta tunnistaa pelkän biisin tai artistin lisäyksestä :D
-winner-"
Miksi käytät toisen kirjoittajan nimimerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
"Mistäpä niitä ketjussa tietää, kun et ole signeerannut, että ne on just sun lisäyksiä? Olisit varmaan yllättynyt ja kaikki muutkin, jos osaisin anon anosta tunnistaa pelkän biisin tai artistin lisäyksestä :D
-winner-"
Miksi käytät toisen kirjoittajan nimimerkkiä?
Kysypä kuule tätä kommenttien #660, #661, #664 ja #667 kirjoittajalta, joka siis en ole minä. Mua ei kiinnosta hänen motiivinsa oikeasti. Huvittaa lähinnä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Helen Hoffner! Ei tainnut tehdä kuin yhden levyn ja ei mitään tietoa mihin katosi? On silti yhä yksi mun suurimmista ysärisuosikeista ja ihailen hänen vaatetyyliään vieläkin.
Kerran tutkin asiaa ja hän hurahti uskoon. Siks lopetti rokkaamisen. Yhden levyn teki joo.
Voi että. 🥺 Olisin niin kaivannut hänelle pidempää uraa.
teemu brunila crashin on tehnyt nykyään ilmeisesti musiikia kylie minoguelle. tykkäsin levyistä ja teemun äänestäkin, on makuasia,säveltäjänä arvostan kovasti.
en tiedä tunnetteko liekki bändin. suomalaista runollista musiikkia. onko ollut esillä muutakuin jossain musa lehdis.
Manhattan Transfer
Showaddywaddy
Stray Cats
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Princessa tai joku, lauloi englanniksi ja espanjaksi?
(lisää tähän oma lempiartistisi ja triggeröidy vastaamaan minulle, olen niin yksinäinen)
-winner-