Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikanaan suositut, mutta nyt jo unohdetut artistit tai bändit.

Vierailija
05.04.2025 |

On paljon niitä jotka saivat oman 15 minuutin kuuluisuutensa. 90 luvun huumoribändit yms. yhden hetken tähdenlennot. Tuleeko mieleen heitä jotka olivat suosittuja enemmän kuin yhden kesän ja katosivat sen jälkeen julkisuudesta ja tavallaan unohtuivat ihmisiltä.

Mitä muistatte?

Kommentit (796)

Vierailija
661/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lisää tähän oma lempiartistisi ja triggeröidy vastaamaan minulle, olen niin yksinäinen)

-winner-

Vierailija
662/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spin Doctors - yhden hitin ihme, vaikka ihan hyvä biisi olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon kaappikello se oli aikanaan suosittu kappale, todella haikea ja surullinen laulu.

Vierailija
664/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi Tarotin. Eikös se partasuu ole kaiken maailman Nelonen median ohjelmissa niin ei ole ollenkaan unohdettu.

-winner-

Vierailija
665/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iron Maiden

-winner-

Mietin kyllä aiemmin, että lisäisikö, mutta onneksi nyt on jo vara-winner- herännyt päikkäreiltä lisäilemään omiaan ketjuun... 

-winner-

Vierailija
666/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#660, #661 ja #664 kirjoittajalla on selkeästi liikaa aikaa elämässään, jos minusta triggeröityy ja vielä sitten personifikoituu nimenomaan inhokkiinsa ;DDDDD

Mene töihin siitä :DDD

-winner-

Vierailija
667/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#660, #661 ja #664 kirjoittajalla on selkeästi liikaa aikaa elämässään, jos minusta triggeröityy ja vielä sitten personifikoituu nimenomaan inhokkiinsa ;DDDDD

-winner-

Henkilöllisyyden varastaminen on rikos. Häpeä

-winner-

Vierailija
668/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo älä vaan edellytä itseltäsi mitään vastausta mihinkään ;DDDD ei mitään biisien lisäystä tänne äläkä vaan herranjestas tuo omaa persoonaasi/musamakuasi millään tavoin ilmi, jos vaikka joku saa tietää, apua, että kuuntelet yli viikon vanhoja biisejä ;DDDDD Alapeukkua vaan tai ignorea, sillä elämä helpottuu ;DDDDD

-winner-"

Ja näin nimimerkistä "-winner-" tuli "-wiener-"...vai olisiko sittenkin "-whiner-" parempi? Kuvastaa paremmin ainakin persoonaasi.

Onneksi nimenomaan SINÄ, tuollainen symppis ja valoisa persoona kun olet, olet keskittynyt tuomaan ketjuun paljon artisteja, etkä varmasti jää kinastelemaan yksittäisen kirjoittajan kanssa tämän persoonasta tai sinua mittavammasta musiikkitietämyksestä ;DDDDD

-winner-

Olen muutaman täällä maininnut. En ole yllättynyt että on mennyt ohi.

Vierailija
670/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Henkilöllisyyden varastaminen on rikos. Häpeä

-winner-

Et sinä vara-winner- osaa hävetä, kun sulla puuttuu päästä ne sellaiset piuhat siltä kohtaa :(

Oletko ikinä silti sitä miettinyt, miksi vuodesta ja keskustelusta ja keskustelualustasta toiseen haet itsellesi masokistisesti epätoivoa 1) ensin mun kimppuun käymällä ja 2) sitten yrität jotakin kompensoidaksesi olla minä? Vaikket koskaan siihen pysty? Eikä sun häiriköinnilläsi/peukutuksillasi tai viestien poistoilla ole mun elämään tai muistoihin elämästä tai jollakin keskustelupalstalla viihtymiseen yhtään mitään vaikutusta?

-winner-

Vierailija
671/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suame Turuus' 1985 perustettu punk-henkinen bändi MallasBussi. Suurin hitti oli Ruhe/Lassen..

Vierailija
672/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo älä vaan edellytä itseltäsi mitään vastausta mihinkään ;DDDD ei mitään biisien lisäystä tänne äläkä vaan herranjestas tuo omaa persoonaasi/musamakuasi millään tavoin ilmi, jos vaikka joku saa tietää, apua, että kuuntelet yli viikon vanhoja biisejä ;DDDDD Alapeukkua vaan tai ignorea, sillä elämä helpottuu ;DDDDD

-winner-"

Ja näin nimimerkistä "-winner-" tuli "-wiener-"...vai olisiko sittenkin "-whiner-" parempi? Kuvastaa paremmin ainakin persoonaasi.

Onneksi nimenomaan SINÄ, tuollainen symppis ja valoisa persoona kun olet, olet keskittynyt tuomaan ketjuun paljon artisteja, etkä varmasti jää kinastelemaan yksittäisen kirjoittajan kanssa tämän persoonasta tai sinua mittavammasta musiikkitietämyksestä ;DDDDD

-winner-

Olen muutaman täällä maininnut. En ole yllätt

Mistäpä niitä ketjussa tietää, kun et ole signeerannut, että ne on just sun lisäyksiä? Olisit varmaan yllättynyt ja kaikki muutkin, jos osaisin anon anosta tunnistaa pelkän biisin tai artistin lisäyksestä :D

-winner-

Vierailija
673/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistäpä niitä ketjussa tietää, kun et ole signeerannut, että ne on just sun lisäyksiä? Olisit varmaan yllättynyt ja kaikki muutkin, jos osaisin anon anosta tunnistaa pelkän biisin tai artistin lisäyksestä :D

-winner-"

Miksi käytät toisen kirjoittajan nimimerkkiä?

Vierailija
674/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistäpä niitä ketjussa tietää, kun et ole signeerannut, että ne on just sun lisäyksiä? Olisit varmaan yllättynyt ja kaikki muutkin, jos osaisin anon anosta tunnistaa pelkän biisin tai artistin lisäyksestä :D

-winner-"

Miksi käytät toisen kirjoittajan nimimerkkiä?

Kysypä kuule tätä kommenttien #660, #661, #664 ja #667 kirjoittajalta, joka siis en ole minä. Mua ei kiinnosta hänen motiivinsa oikeasti. Huvittaa lähinnä.

-winner-

Vierailija
675/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Helen Hoffner! Ei tainnut tehdä kuin yhden levyn ja ei mitään tietoa mihin katosi? On silti yhä yksi mun suurimmista ysärisuosikeista ja ihailen hänen vaatetyyliään vieläkin.

Kerran tutkin asiaa ja hän hurahti uskoon. Siks lopetti rokkaamisen. Yhden levyn teki joo. 

Voi että. 🥺 Olisin niin kaivannut hänelle pidempää uraa.

Vierailija
676/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teemu brunila crashin on tehnyt nykyään ilmeisesti musiikia kylie minoguelle. tykkäsin levyistä ja teemun äänestäkin, on makuasia,säveltäjänä arvostan kovasti.

en tiedä tunnetteko liekki bändin. suomalaista runollista musiikkia. onko ollut esillä muutakuin jossain musa lehdis.

Vierailija
677/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remu and the Hurriganes

Vierailija
678/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manhattan Transfer

Showaddywaddy

Stray Cats

-winner-

Vierailija
679/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crash test dummies

Vierailija
680/796 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Princessa tai joku, lauloi englanniksi ja espanjaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä