Aikanaan suositut, mutta nyt jo unohdetut artistit tai bändit.
On paljon niitä jotka saivat oman 15 minuutin kuuluisuutensa. 90 luvun huumoribändit yms. yhden hetken tähdenlennot. Tuleeko mieleen heitä jotka olivat suosittuja enemmän kuin yhden kesän ja katosivat sen jälkeen julkisuudesta ja tavallaan unohtuivat ihmisiltä.
Mitä muistatte?
Kommentit (796)
black box ride on time biisi ja leila k tuli just mieleen tykkäsin nuorena.
vanilla ice ,snap jne ihanaa tanssi musaa silloin.nykyään jotain retro konsertteja on välillä.
Vierailija kirjoitti:
pannaas lisää saprinaa
Boobs boobs boobs, I'm looking for a good time...
Mut Jeesus mä haluun ton muodin takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pannaas lisää saprinaa
Fanittamia ja edelleen olemassa, mutta A-ha omasta mielestä lopulta aliarvostettu bändi ja monille edelleen yhden hitin ihme.
Eipä radiot vaan tunnu muuta kuin Take on Me:tä heiltä soittavan.
Kaikki nämä suomiartistit, jotka lähtevät samalle levylle Portion Boysin kanssa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pannaas lisää saprinaa
02:10 huh
Vierailija kirjoitti:
Fanittamia ja edelleen olemassa, mutta A-ha omasta mielestä lopulta aliarvostettu bändi ja monille edelleen yhden hitin ihme.
Eipä radiot vaan tunnu muuta kuin Take on Me:tä heiltä soittavan.
Vierailija kirjoitti:
Manic Street Preachers, The Verve, Placebo, The Darkness, Kosheen...
Siis vuosituhannen vaihteen brittiyhtyeet
Placebohan oli vasta Ilosaaressa
Kajagoogoo frankie goes To Hollywood Laura branigan alison moyet yazoo spandau ballet sheena easton spandau ballet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Culture Club
Kappaleet soivat yhä radiossa. Bändi tulee mieleen ensimmäisten joukossa kun mietitään 80 luvun musiikkia.
No ei tuu ekana mieleen.
Lue kommentti uudestaan ajatuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näitä on listattuna https://ultimateclassicrock.com/one-hit-wonders/
Aloittaja kysyy suosittuja yhtyeitä/artisteja jotka ovat olleet suosittuja useamman vuoden ajan ennen katoamistaan ja täällä listataan yhden hitin ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli tuosta, että joku mainitsi Eminenin. 2000-luvun (molemmat vuosikymmenet mukaan lukien) myydyin artisti. Miten tuon on voinut missata vaikka ei kuuntelisi ollenkaan rap/hiphop musiikkia?!?
Ei kai Eminemillä ole tullut mitään uutta Without Me hitin jälkeen. En ole ainakaan kuullut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Dire Straits?
-winner-
Tuskin unohdettu yhtye.
Levyttävät aika harvoin enää ;D Ei striimien kuuntelijat välttämättä löydä ikinä :(
-winner-
Olen seurannut keskustelua enkä tiedä oletko tosissasi vai et? Jankkaat ohi aiheen viestistä toiseen. Dire Straits ei ole levyttänyt, mutta vanhat levyt ovat yhä saatavilla. Ei suosioon tarvita uusia levytyksiä mikäli vanhat kappaleet ovat ne joista yhtye muistetaan.
saprina