Miksi Lola ja Lolan tyttö on aina av-palstalaisten hampaissa ?
Kommentit (43)
Lola vaikuttaa aina hirmu mukavalta, energiseltä ja iloiselta. Ja onhan se kaunis, ei siitä mihinkään pääse. Avioliittokin on ilmeisen onnellinen. Se ärsyttää monia, kateellisia (?).
Mutta ymmärrän hyvin julkkiksia jotka eivät tuo lastaan julkisuuteen. En minäkään niin tekisi.
Ihania kuvia (+haastettelu) uusimmassa Meidän perhe lehdessä Lolasta ja Denisestä. =)
Se mitä ei voi itse saavuttaa, ärsyttää.
Luulisi että pelkää niitä mörköjä?
olen turkulainen. Ehkä siksi Lolaa haukutaan, kun se on ulkomaalaisen näköinen.
monilla tälle palstalle kirjoittavilla on todella huono itsetunto jota yritetään pönkittää muita haukkumalla. Ehkä siksi.
afrikkalaistaustainen, leuhka ja otti toiselta miehen
Mä en vaan ymmärrä miksi niin kaunis nainen kuin Lola, on saanut vähemmän kauniin lapsen?
No, se mies on kyllä aika karseen näköinen, tyttö tullut ilmeisesti häneen?
sitäpaitsi toisten lapset ei koskaan näytä ihanilta jos omiinsa vertaa :)
Vierailija:
Mä en vaan ymmärrä miksi niin kaunis nainen kuin Lola, on saanut vähemmän kauniin lapsen?
No, se mies on kyllä aika karseen näköinen, tyttö tullut ilmeisesti häneen?
..se tyttö on kieltämättä tullut isäänsä eikä se isä ole mikään hyvännäköinen minustakaan. Tosin tuon ikäisestä ei voi sanoa vielä mitään, useasti nätti lapsi on sit myöhemmin ihan tavallinen suomalainen pallopää.
Eikä kenenkään miestä voi ottaa väkisin, joten turhaan heitätte tuollaisia kommentteja.
8. Mitä pelättävää möröissä ja hirviöissä on? Sun lapsi varmaan pelkää putoavaa lehteäkin? Se kun voi tippua päähän.
Mörköjä ei tarvi pelätä vain siksi että ne on erilaisia. Jos mörköjä pelkää, niin pelkää varmaan vaikka Downin-syndroomaistakin, tai pyörätuolilla liikkujia. Oikeasti nykymaailmassa tarvii pelätä eniten pedofiilejä, ja ne ei oo mörön näköisiä, paremminkin naapurin sedän näköisiä.
Lapset pelkää just sitä, mitä ne opetetaan pelkäämään.
vihamielisiä.
Katsokaa nyt vaikka tätä nykymaailman tilaa. Sodat, itsemurhat, väkivalta.. se on kaikki lähtöisin ihmisten myötätunnon puutteesta.
Vierailija:
vihamielisiä.Katsokaa nyt vaikka tätä nykymaailman tilaa. Sodat, itsemurhat, väkivalta.. se on kaikki lähtöisin ihmisten myötätunnon puutteesta.
Vierailija:
afrikkalaistaustainen, leuhka ja otti toiselta miehen
Niin suloinen tyttö. Eipä Lolan miehessäkään mitään moitittavaa ole, raamikas mies. Haistakaa P kateelliset.
muuten on ollut ihan mallina. Ja silloin, kun oli vielä lyhyet hiukset hällä ja muutenkin siistimmän oloinen, niin oli mielestäni ihan komea! Nykyisin on se hirveä likainen pitkä letti ja epäsiisti risuparta, yök.
miten te äidit voitte mollata jonkun lapsen ulkonäköä?! Aikuistukaa vähän
Ja oli kertoo sun älynlahjoista ja henkisestä valmiudesta jotain, kun käsket minun pitää suuni kiinni ja häipyä täältä. Ehkä ois kannattanu jatkaa sitä terapiaa viel hetken...