Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Majoneesirannut ruokien päällä?

Vierailija
05.04.2025 |

Nykymuodin mukaan niitä vedetään ruuan kuin ruuan päälle ravintoloissa. Miksi? Niihinkin ruokiin, johon majo ei vain sovi. Ja rumaa.

Saahan majoneesia jokainen toki syödä vaikka lusikalla purkista. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se sopii tosi moneen ruokaan. Itse tykkään. Omassa lapsuudenkodissa ei koskaan ollut, kun äiti oli ammattinsa puolesta terveysintoilija. Lasteni isän kautta tutustuin majoneesiin ja muihin herkkuihin.

Vierailija
2/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzassa majoneesi on aivan ehdoton. Kebabpizza majoneesirannuilla, niin aa että :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkainen kurkku, punajuuri, kastike , ketsuppi, sinappi parhaita makuja

Vierailija
4/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa rasvaa ja kaloreita. Pitsa ei tarvitse majoneesia vaikka ei ole terveysruokaa sekään.

Vierailija
5/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Näyttää pervolta. 

Ei mitään spermaa vastaan mutta vieraan ja kokin ja ruuassa, no thnx.

Vierailija
6/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa rasvaa ja kaloreita. Pitsa ei tarvitse majoneesia vaikka ei ole terveysruokaa sekään.

No kuka laskee jotain kaloreita jos pizzaa tilaa. En minä ainakaan, sen verran satunnaista on se pizzojen tilaaminen. Aina on majoneesi minun pizzassa. Kerran kun sitä kokeilee, niin pizza ei maistu miltään ilman sitä.

Vierailija
7/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka laskee jotain kaloreita jos pizzaa tilaa. En minä ainakaan, sen verran satunnaista on se pizzojen tilaaminen. Aina on majoneesi minun pizzassa. Kerran kun sitä kokeilee, niin pizza ei maistu miltään ilman sitä.

Nekin kalorit kertyy. Ihan viisasta laskea jos koittaa vähentää...

Vierailija
8/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin ei kannata pizzaa syödäkään.

Vierailija
9/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzassa majoneesi on aivan ehdoton. Kebabpizza majoneesirannuilla, niin aa että :p

Saahan sitä syödä vaikka kastematoja, jos maistuu.

Varsinaisesti pizzaan eivät kuulu kumpikaan: majo tai kepablastut. Paitsi arabipizzaan.

Vierailija
10/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä tilaan kerta viikkoon pizzaa ja mun mielestä majoneesia käytetään monessa paikassa vain peittämään paskojen raaka-aineiden mauttomuus.

Vierailija
11/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koittaa vähentää, ei kannata tilata sitä pizzaa. Vähän sama kuin tilaisi jonkun bicmac aterian extrana ja tärkein pointti on se että kunhan limu on lightia...

Vierailija
12/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan majoneesia. Nykyään joutuu erikseen pyytämään, kiitos ilman majoneesia. Miksi sitä tungetaan ihan kaikkeen, eikö olla jo tarpeeksi lihavia?

Vierailija
13/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen keksintö

Vierailija
14/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä majoneesista, joten jos mahdollista, niin pyydän jättämään pois. Aina en tosin tule ajatelleeksi, että johonkin annokseen kuuluu majoneesi, johonkin sellaiseen mihin sitä perinteisesti ei ole laitettu 

Vierailija
15/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan majoneesia. Nykyään joutuu erikseen pyytämään, kiitos ilman majoneesia. Miksi sitä tungetaan ihan kaikkeen, eikö olla jo tarpeeksi lihavia?

Koska se on halpaa, saadaan myytyä se kuitenkin "lisätäytteenä", ja koska sen maku on voimakas, voidaan sillä peittää varsinaisen ruoan valmistuksessa tehdyt virheet/heikko laatu yms. 

Esimerkiksi meillä jos jää vanhaa pizzaa, niin laitetaan kunnolla majoneesia, taitetaan pizza linkkuun niinkuin kotzonessa, lämmitetään, paloitellaan ja myydään "espanjalaisena pikkutapaksena".

Näin saadaan ruokahävikin kynnyksellä oleva tavara myytyä erikoisuutena.

T. Lounaspaikan kokki

Vierailija
16/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Reijo-Setä hoitaa nuo rantujen laittamiset.

Vierailija
17/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesproteiini tekee ateriasta näyttävämmän ja saa veden kielelle.

Vierailija
18/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa nuo majoneesit. Tulee oksennus suuhun kun niitä näkee.

Vierailija
19/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako Pikku-Marjukka keittiössä?

Vierailija
20/26 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koittaa vähentää, ei kannata tilata sitä pizzaa. Vähän sama kuin tilaisi jonkun bicmac aterian extrana ja tärkein pointti on se että kunhan limu on lightia...

Saahan sitä herkutella. Pizza ei ole ollenkaan pahimmasta päästä. Pizzan haukkujat yleensä syö leipää ja tarjoaa sitä myös vaihtoehtona. Se on sama asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi