Olen 48kg miestäni painavampi nainen
Kommentit (36)
Mies ei pääse enää päälle ja alle ei tohdi mennä, takaa ei ylety?
Oikeat parisuhteet ei ole mistään kiloista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin suloista, että Ammattivalittaja on edes jostakin asiasta iloinen ja ylpeä.
Tottakai olen. Tykkään olla lihava.
No Valiksellahan on niin loistava parisuhde, että se ei tosiaankaan muutamaan kiloon kaadu.
Vierailija kirjoitti:
No Valiksellahan on niin loistava parisuhde, että se ei tosiaankaan muutamaan kiloon kaadu.
Samanlaisiahan mun parisuhteet oli nuorena ja hoikkanakin.
Avaisitko vähän? Mikä/mitkä asiat lihavuudessa ovat sinusta erityisen hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko vähän? Mikä/mitkä asiat lihavuudessa ovat sinusta erityisen hyviä?
Saa syödä paljon ja mitä vaan haluaa. Ei tarvitse pelätä lihomista.
Vau. Kadehdittava elämä. Pelkkiä onnellisia parisuhteita, on sitten nuori ja hoikka tai vanha ja lihava. Ap:n täytyy olla jotenkin erikoisen sädehtivä persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on epätavallisen pieni mies, niin apn ei tarvitse olla kovinkaan iso. Jos mies painaa esim. 50 kg, niin nainen alle 100 kg. Kun eivät liiku toistensa seurassa, niin kukasn ei ihmettele.
Kyllä moni ihmettelee ja jopa kauhistelee näitä 100kg matamia.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Kadehdittava elämä. Pelkkiä onnellisia parisuhteita, on sitten nuori ja hoikka tai vanha ja lihava. Ap:n täytyy olla jotenkin erikoisen sädehtivä persoonallisuus.
Se johtuu siitä että olen monisairas enkä ole pystynyt opiskelemaan enkä päässyt työelämään. Sellaisella ihmisellä parisuhteet on mitä on.
Minä olen miestäni 25kg kevyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! Minä olen 40kg miestäni kevyempi
Taidatte olla onnellinen pari?
Uutispommi sinulle: onnellisuus ei riipu siitä, onko hoikka vai ei 🙄
Joo mikä mahtaa olla uros ja naaras norsun painoero keskimäärin.
Jotenkin suloista, että Ammattivalittaja on edes jostakin asiasta iloinen ja ylpeä.