Miltä tuntuu raataa kiltisti töissä ja maksaa verot?
Samaan aikaan Valavuori, Palander ja Perälä tekevät ulosottovelkaisina Dubaissa youtubea ja nauttivat täysillä elämästään joka päivä. Kannattaa siis näköjään hoitaa talousasiansa päin h**vettiä.
Kommentit (24)
Olen tyytyväinen, kun remmi on ulkomailla. Palkkani on hyvä ja työajat joustavia, kiitos kysymästä.
Yhyy, kylläpä itkettää, kun naisvihaajasakki painuu kaltaistensa luokse Suomen rajojen ulkopuolelle.
Ajattelen Valavuorta ja kumppaneita 0 sekuntia päivässä.
Pitää valita työ, josta nauttii 🎢🎡🎠😎
En ikinä vaihtaisi elämääni Valavuoren, Palanderin ja Perälän kaltaisen tyhjäpään elämään.
En menisi Dubaihin vaikka maksettaisiin.
Velkoja ei näköjään tarvitse maksaa jos ei halua
Se tuntuu asilantilalta, johon tietosiesti pyrin jahaluan edetä. - Olen vastentahtsiesti työnhakijana ja harmittaa ja turhauttaa lähes päivittäin kun varmaa on vain jatkuva epävarmuus. Elämä olisi hyvin kurjaa jos alkaisnn ajatella, että voi kun voisin olla ja elää kuin Palander tai minulle vieras Valavuori, Mutta ainakin ensimmäien heistä on ilm, maineessa, että teki tai jätti hän tekemättä mitä tahansa, niin keltainen lehdistö kertoo sen meille muille,
En minä haluaisi elää jatkuvan kyttäämsien ja seuraamisen alla; en ainakaan jos se johtusi siitä, että olisin todistettavasti tullut eläneeksi hyvin vastuuttomasti ja mahd. onnistunut toimillani loukkaamaan jotain muka vitsillä, jota muut eivät vain olisi ymmärtäneet..
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Tuntuu vastenmieliseltä, kun asioi työasioissa ostoskeskuksessa arkipäivänä ja näkee sen monikulttuurisen tyhjäntoimittajien joukon notkumassa siellä.
Ihan kivalta. En peilaa hyvinvointiani muiden tekemisten kautta.
Ihan Ok, tienaan hyvin ja maksan mielelläni veroa.
Hyvältä tuntuu. Nautin työstäni, eikä velat paina niskassa. Dubaissa alkaa oleen lämpötila +35-40 astetta. Olisi hirveää joutua siellä asumaan. Ei muutenkaan mitenkään kiva paikka asua.
Ulosotto ei pääse käsiksi ulkomailla olevaan varallisuuteen, kun hommat osaa.
Se on järjen köyhyyttä raataa toissä niska limassa.
Mielelläni käyn töissä ja maksan veroja. Palkkani on 4 kertaa isompi nettona kuin kelan 595€ joka työttömälle maksetaan.
Toi Valavuori kirjoitti netissä jonkun pitkän sepustuksen, jossa valitti siitä, että yrittäjät joutuvat maksamaan veroja kulttuurista. Mietinkin, että mitä se Valavuori itse makselee. Taitaa kuitenkin tuben kautta kulttuurista nauttia?
.ietin miksei työnantajana maksa enemmän palkkaa vaikka tekee huimaa voittoa
Näinhän se menee😎