Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pömppövatsa

Vierailija
05.04.2025 |

Ei kipuja, iso turvonnut vatsa.

En uskalla tuskin syödä mitään ,kun vatsa turvoksissa kauan aikaa. Nyt tehtiin röntgen , ja lisätarkastuksiin tänään lauantaina. Sekä keuhko että munuaiset tarkastetaan. 

Minkäänlaisia kipuja ei ole ollut. Ruokavalio terveellinen. 

Tunteeko kukaan tilannetta ? 

En ymmärrä mistä on kysymys. Arvailuja on diabetes( yöpissaaminen) , kysta.... 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruokavalio terveellinen."

Kerropa mitä tämä pitää sisällään.

Vierailija
2/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen ruokani. Kalaa, soppaa esim linssi- ja kalakeittoa , vihanneksia, munakkaita. Leivän olen jättänyt melkeen pois. Pieniä annoksia kerta päivään ja liikuntaa joka päivä.Töissä myös käyn. Muuten olen tosi hyvässä kunnossa. 

Ei sokeria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen ruokani. Kalaa, soppaa esim linssi- ja kalakeittoa , vihanneksia, munakkaita. Leivän olen jättänyt melkeen pois. Pieniä annoksia kerta päivään ja liikuntaa joka päivä.Töissä myös käyn. Muuten olen tosi hyvässä kunnossa. 

Ei sokeria. 

En usko yhteenkään tarinaan, jossa väitetään ettei ruokavaliossa ole sokeria. Jos syöt hedelmiä, syöt sokeria. Jos syöt kaupan perusketsuppia, syöt sokeria. Jne. Lähes kenellekään ei ole täysin totaalisen sokeriton ruokavalio, ja jos on, se tarkoittaa makeutusaineita, jotka ovat kaukana terveellisestä. 🥱

Vierailija
4/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sokeria. 

Vehnää? Laktoosia? Karrageenia? Kovissa lämpötiloissa käristettyjä ruokia? FODMAP-hiilihydraatteja?

Syöt kerran päivässä?

Vierailija
5/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sokeria. 

En usko yhteenkään tarinaan, jossa väitetään ettei ruokavaliossa ole sokeria. Jos syöt hedelmiä, syöt sokeria. Jos syöt kaupan perusketsuppia, syöt sokeria. Jne. Lähes kenellekään ei ole täysin totaalisen sokeriton ruokavalio, ja jos on, se tarkoittaa makeutusaineita, jotka ovat kaukana terveellisestä. 🥱

Eikä pidäkkään olla sokeriton. Sokerilla taidetaan tarkoittaa limuja, jäätelöitä ja namuja mitkä on jätetty pois.

Vierailija
6/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia?

Vierailija
7/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ilmaa kohdussa, naimalla se voisi vapautua avautuvan pimpin kautta, kokemusta on

Vierailija
8/8 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sokeria. 

Kenelläkään siis.