Huomenta ja terveiset mökiltä. Juon tässä toista kahvikupillista, DI-mies vielä nukkuu. Koiran kanssa käytiin kävelyllä.
Kommentit (34)
Höpöhöpö, ei DI mies nuku keskellä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinulla ole muuta tekemistä kuin roikkua puhelimella. Säälittävää.
Pöytäkone
Maalla istut pöytäkoneella? Tylsää elämää.
Miksi halusit kertoa tämän kaiken, ap?
Kuolette kumminkin.
Itse juon aamukahvia kotona rauhallisessa maalaiskylässä ja kohta aamusaunaan. Sitten pelailua tietokoneella tai katon elokuvan kotiteatterissani. Osa-aikatyö+tuet mutta silti rahaa on riittävästi siihen että mulla on kaikkea ja saan ostettua kaiken mitä haluan ja myöskin mulla on ihana elämä ja olen onnellinen 👍
Ap kuvittelee, että DI on joku hieno ja harvinainen tutkinto. Dillomi-insinöörejä valmistuu tuhansia vuosittain ja työikäisiä diplomi-insinöörejä on noin 60 000
Et siis ole kovin hyvän näköinen, jos olisit, niin mies olisi keittänyt aamukahvit. Olet häpeäksi meille kunnon naisille.
DI:t ovat tunne-elämältään vajaavaisia. En kadehdi. Mökki ja koira löytyy itseltänikin ilman tunnevammaista ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvittelee, että DI on joku hieno ja harvinainen tutkinto. Dillomi-insinöörejä valmistuu tuhansia vuosittain ja työikäisiä diplomi-insinöörejä on noin 60 000
Siis työelämässä on 50 000-60 000 ja työttöminä päälle muutama tuhat . Vuosittain valmistuu päälle 2000 t:eri
Eikö sivistymättömyyden puute ole hyvä asia, kaikkina aikoina?
Mitä mahdat tarkoittaa tällä? Sivistymätön ihminen ei ole sama asia kuin koulua käymätön tai duunari ammatin käynyt. Arvostan niin DI- koulutuksen käyneitä kuin kaikkia muitakin ammatteja, mutta se, että kehuu näistä palstalla? Ihmisyys ei ole siitä tittelistä ja rahasta kiinni, koska ihmisyyteen toisia ja itseä kohtaan liittyy paljon asioita. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan ja he ovat syntyneet syystä, että on oppiläksyjä kaikilla meillä elämässä toinen toisistamme. Kukaan ei nyt väkisin halua itseään kehuskella palstalla, kyllä muut ihmiset muutenkin huomaavat älykkään, myötätuntoa kokevan ym. Mutta se vain osoittaa huonoa makua, että olen DI ja olen siellä ja täällä ym? Se ei ole kateutta, katkeruutta tai sen kaltaista. Meidän yhteiskuntamme on niin hyvä silloin, kun huomaamme ottaa se vähäisenkin huomioon, mikä ei edes ole se vähäisin välttämättä.
Ap ei ole mökillä oman vaan vieraan miehen kanssa.
Ei sinulla ole koiraa, ei edes miestä. Olet juuri oikeassa paikassa siellä psykiatrianosastolla. Ehkä mielikuvituksesi helpottaa arkeasi.
Mun mies on tyhjäntoimittaja