Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöjen kesken

Vierailija
14.03.2007 |

Aika moni on harrastanut tyttöjen kesken kivaa. Miten olette löytäneet itsenne vällyjen välistä toisen naaraan kanssa?

Onko seassa tuttuja ja tietävätkö miehenne. Miten olette tehneet aloitteen tai miten olette suhtautuneet ensikertalaisena, jos toinen typy on antanut ymmärtää haluavansa seksiä kanssasi.

Miltä tuntui nuolla pimppiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menes nyt niilo takas luokkaan!

Vierailija
2/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen seksielämän skaala. " mees Niilo runkkaamaan" .

Tylsää niin tylsää. Körtti-Keskustalaisten seksielämään ei muuta kuulukkaan kuin ajatusmasturbointi Santeri Alkion kuvan edessä, Mattia lukuunottamatta.

T:alkuperäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sellainen kiinnosta. Minua kiinnostaa MIES ja se mitä miehellä on.

Vierailija
4/8 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin haluaisin kokeilla miltä se tuntuu nuolla toisen tytön pimppiä, ja haluaisin tuntea kuinka joku toinen tyttö nuolee minua. Mutta en vain tiedä miten koskaanikinä päädyn sellaiseen tilanteeseen. Olen sen verran ujo, vaikka noin muuten en mikään neiti hiljaisuus olekaan. Mutta kun ystävien kanssa tuollaista ei haluaisi ehkä kokeilla ettei tule säröjä ystävyyteen... ellei sitten tosi humalassa. mutta ennemmin selvinpäin.

Vierailija
5/8 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan sama homma. en ole aikaisemmin kokeillut,kiinnostaisi kyllä kokeilla, mutta en tiedä että miten sellaiseen tilanteeseen sitten oikein pääsisi. enkä haluaisi kyllä omien naispuolisten ystävieni kanssa, sillä silloin jokin saattaisi muuttua. mutta missä ihmeessä noita asioita sitten ehdottais? tottakai lisäksi haluaisin omaa silmää miellyttävän naisen...

Vierailija
6/8 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväiset: naisten ja miesten kielet ovat hyvin samanlaisia. Eli ei siinä nuolemisessa sukupuoli ratkaise vaan taidot.

Vierailija
7/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta varmasti saan sen siihen vielä suostumaan. Herra voi sitten vaikka kattoa sivusta.

Mutta se miten nainen naista koskettaa on eri juttu kuinka mies naista koskettaa. Nainen tietää jollain tasolla mitä toinen nainen haluaa. naiset tulkitsee ilmeitä ja eleitä paremmin kuin mies.

Ystävyyssuhteita en moisella pilaa, mutta sopivan naisen kohalle osuttua alkaisin miestäni asialle pehmittämään.

Sitä paitsi naisen vartalo kokonaisuudessaan on tutkivampi kuin miehen, nainen kokeilee yrittää..

Myönnän, että naisen vällyjen väliin tekis mieli, vaikka itse olenkin nainen.

Vierailija
8/8 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun harrastamme mieheni kanssa ryhmäjuttuja. Ja naiset on erilaisia kuten miehetkin jne. mutta tosiaan voi olla niin että nainen paremmin tietää mistä toinen nainen voisi nauttia, vaikka siinäkin olemme niin erilaisia.

Yksi nainen on jopa saanut minulle orgasmin nuolemalla, ja se on hyvin kun oman mieheni lisäksi siihen ei ole pystynyt kovin moni.

Mutta jos nainen on " huono" , niin sitä ei oikein voi millään paikata, kun en varsinaisesti kuitenkaan ole bi-seksuaali, noissa tilanteissa vain joskus riehaantuu sellaisestakin. Miehen kansa kuitenkin niin paljon luontevampaa että pystyy itsekin paljon parantamaan jos joku osa-alue ei ole niin hyvä.