Noidat - oletteko virittäneet luutanne lentokuntoon ?
Millaisilla vetimillä olette tänä pääsiäisenä liikenteessä ?
Kommentit (23)
Mulla on trimmattu pappatunturi, irroitin satulan ja laitoin siihen parrunpätkän, takana on kahvinkeitin ja alapuolella pieni ilmaluukku, Kyöpelillä tuulee.
On niin paljon pölyä ilmassa, että lennän mäntysuopaveteen kastetulla mopilla.
Mutteripannu ja koira matkassa. Porasin espressokupille kolon mopinvarteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on trimmattu pappatunturi, irroitin satulan ja laitoin siihen parrunpätkän, takana on kahvinkeitin ja alapuolella pieni ilmaluukku, Kyöpelillä tuulee.
Onko ihan Moccamasteri?
Nappaan tosta kadun varresta skuutin niinku aikaansa seuraava noita tekkee.
Neljä robotti-imuria hitsattu yhteen, surffityyliin on hyvä lennellä. Takimmaisen päällä on kissa ja etummaisen päällä aeropresso ja kahvimylly. Itse siinä välissä.
Piti hommata uusi, vankempi varsi, kun kissa on taas lihonut viime vuodesta.
Isoäidiltä peritty luuta pelittää edelleen.
Luuta ei toimi kunnolla kun painoa on 96 kg, täytyy vaihtaa moderniin bensavehkeeseen
Naulasin 3 luutaa peräkkäin, siinä on leuhkimisen välineet, tekarit jätän himaan, näillä meinään lentää 1000 solmua minuutissa, joten tekareista on haittaa kun hoilaan samalla. Katalysaattorina toimii vanha kahvipannu, siihen porasin reiän niin ylimääräinen karsta palaa pois, se mikä pannuun jää pitää kahvin lämpimänä, mustan kollin laitoin istumaan tällä kertaa etuosaan, siellä se mouruaa koko matkan.
Variksilla on taito jota noidatkin kahdehtivat, lentotaito ja sulkia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Luuta ei toimi kunnolla kun painoa on 96 kg, täytyy vaihtaa moderniin bensavehkeeseen
Hei hyvä kun varoitit, mietinkin miten noussut paino vaikuttaa lentämiseen. En lennä siis ollenkaan talvikuukausina.
Toivoisin saavani nyt nopsaan jonkun luotettavamman menopelin, toimisikohan varsi-imuri jos pakkaan korin täyteen vara-akkuja?
Vierailija kirjoitti:
Lentelin talven lumikolalla.
Lappiin en lähtisi vielä ilman lumikolaa, suositus täältäkin! Ja sillä kuljettaa myös helposti perheen vähäväkisemmän nuorison laskettelureissulle.
Miksi muuten etelässä jotkut lentelee matoilla?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Mitä matoilla ja luurilla on yhteistä? Ne liittyvät siihen, miten ihmiset koittavat tehdä lattiasta itselleen mieleisen. Muinaiset noidat sitten pitivät hauskana sitä, että näiden välineiden käyttö käännettäisiin päälaelleen ja nämä lattiaan sidotut välineet kohotettaisiin ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta moni varmaan vaihtaa tänä keväänä luutiin, nyt kun on ollut näitä tapauksia, jossa Temusta ostettu matto onkin ollut ryijy, ja porautunut maahan.
Vierailija kirjoitti:
Piti hommata uusi, vankempi varsi, kun kissa on taas lihonut viime vuodesta.
Kyöpelinvuorella on nyt uusi Kippurahäntä-kissahotelli, jossa annetaan myös laihdutushoitoja.
Söin aamulla fenkoli-hunaja-jäädykkeen, ja nyt olen ottanut vähän madonlakkiteetä, ja aion mennä päivällä manaamaan kokoomuslaiset pois vaaliteltoilta, ja tanssin sitten kristallipuolueelle vaalivoiton. Olen paastonnut kaksi viikkoa, koska se lisää taikavoimien jakautumista kehon eri osille. Olen jo aika syvässä päässä nykyisin näissä taikarituaaleissa, ja olen havainnut niiden toimivan oikeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan noidat lentää imureilla.
Parempi istuakin :)
Nykyajan noidat lentää imureilla.