Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsiikö mies omia kasvonpiirteitään muistuttavan naisen?

Vierailija
04.04.2025 |

Aika usein olen tähän törmännyt. Naisten miesmaku on laajempi, mutta he kelpaavat vain miehelle, joka näkee tässä itsensä kuvajaisen. 

N.57

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä näköistä monet etsivät. 

Samoin kuin naiset isänsä näköistä.

Vierailija
22/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt niin rumaa. Siksi varmaan olen sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä näköistä monet etsivät. 

Samoin kuin naiset isänsä näköistä.

Ei välttämättä haeta aina sitä isän tai äidin näköista vaan saman oloista, samanlaiset arvot. Joskus alkoholistin kasvattama lapsi saattaa kokea alkoholilta haisevan miehen/naisen tuttuna ja turvallisena ja ajautua naimisiin alkoholistin kanssa. Väkivaltainen saattaa kokea, että vaaran ja väkivallan läsnäolo on normaalia. jne. Turvallisen isän kasvattama nainen saattaa etsiä itselleen isänsä kaltaista turvallista miestä. Ihan alitajoisesti. Tai jos alkoholismi on ollut todella kipeä asia lapsuudessa, voi aikuisena hakea sellaista puolisoa joka on ihan päinvastainen. Kaikki valinnat ei ole kuitenkaan tietoisia. Voi valjeta vasta myöhemmin, että aijaa tämän takia näin ton ihmisen kiinnostavana. Kaikille ei valkene koskaan.

Vierailija
24/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin etsin kaljun ja harmaa partaisen.

Vierailija
25/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kovin väitetään, että miehet etsivät äitinsä näköistä naista. En kuitenkaan usko tähän, koska se olisi evoluution kannalta epätoivottavaa ja vähentäisi geenien sekoittumista, mikä taasen olisi huono asia.

Minua on aina viehättänyt erilaisuus ja minulla on japanilainen vaimo, eikä kasvonpiirteemme todellakaan muistuta toisiaan.

Mitä  tekemistä sillä on geenien sekoittumisen  kanssa  ?

Minun kumppanini  äiti muistuttaa kasvojen piirteiltään minua

Vierailija
26/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on ollut niin komea nuorena miehenä, että samaa on todella vaikea löytää.

Nyt puhutaan 190 cm miehestä, jolla on luonnonkiharana lainehtiva tummanruskea tukka ja atleettinen ruumiinrakenne.

27/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tajunnut kahden kohdalla että muistutan ainakin kasvoilta heidän äitiään. Edellisen tapailujutun kanssa olis voinut olla sellainen oikein perinteinen "naimanaama". Yksi ainoista kehuista jonka muistan häneltä saaneeni oli: "Sulla on hyvä naama". Hiton narsisti.

28/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, etsin naista jolla olisi tuuhean tummat kulmakarvat ja feminiinisen pitkät silmäripset!

Vierailija
29/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin aikoinaan että näytän ihan mun miehen serkulta, liekö sattumaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä