Kävin tänään äänestämässä SDP:tä
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen miettii omalta kannalta parhaan puolueen. Vaalit lähestyvät ja kaikki lupaavat kaikkea, mutta nämä päälinjat ovat määrääviä tekijöitä kaikessa päätöksenteossa.
Perussuomalaiset ovat pienyrittäjien, tavallisten työssäkäyvien, eläkeläisten, eli suomalaisen veronmaksajan etuja ajava puolue.
SDP, Vihreät ja Vasemmisto (=vihervasemmisto) ovat mm. työttömien, syrjäytyneiden, ma mujen, sukupuoli-identiteetiltään erilaisten ja muiden vähemmistöjen etujen ajaja.
Keskusta on suurtilallisten etujen ajaja (haluaa halpatyövoimaa tiloille, polkemaan suomalaisten palkat).
Kokoomus on suuryritysten ja rikkaiden etuja ajava puolue.
Lol. Persut valehtelevat olevansa työväen puolue.
Aiku kiva. Rahaa on. Lisää tulonsiirtoja!
Mun terapeutti oli persujen kansanedustaja ja se sano mulle et mun pitää nostaa mun tilit tyhjiks ja hakee toimeentulotukea vaikka tein osa aikatyötä silloin ja tulin taloudellisesti toimeen ja se ei sitä voinut uskoa
Kaipa tuonkin voi jonkinlaiseksi sairaudeksi luokitella.
Persuja ei voi äänestää, koska niillä on tyhmyysgeeni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, niin minäkin, ensi viikolla. Demarit voittoon, kokoomusta vastaan ennen kaikkea!
Samoin minä. Äänestysmatka kyllä vähän pitenee edellisistä vaaleista viimekesäisen muuton takia. Äänestyspaikka pysyy samana, mutta kävelymatkaa tulee sadan metrin sijaan kuusisataa metriä. No, eiköhän tuo jakseta kävellä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, niin minäkin, ensi viikolla. Demarit voittoon, kokoomusta vastaan ennen kaikkea!
Samoin minä. Äänestysmatka kyllä vähän pitenee edellisistä vaaleista viimekesäisen muuton takia. Äänestyspaikka pysyy samana, mutta kävelymatkaa tulee sadan metrin sijaan kuusisataa metriä. No, eiköhän tuo jakseta kävellä. 😁
Tottakai tuon jaksaa kävellä!
Kävin äänestämässä kahta kovan linjan kokoomuslaista.
Minä aion myös antaa ääneni SDP:lle. Keskustaa en uskalla äänestää liiallisen maalaisuuden vuoksi, Kokoomusta en halua äänestää, koska siinä puolueessa on todella paljon etovia ihmisiä ja persut taas.................. sama homma kuin Kokoomus + elämänkoulu siihen päälle.
Itse äänestin vasemmistoliittoa. Helppo muistisääntö äänestäjälle on, että älä koskaan äänestä sdp:stä oikealle. Persut vankilaan.
Juurikin näin. En kyllä kehtaisi ostaa kakkosasuntoa Tampereelta 😅. Ihan pers..stä, jos tämä uhkakuva pääsisi toteutumaan. Siitäpä alkaisi se Tampereen persalamäki..
Äänestin jo heti ensimmäisenä päivänä, ääniharavaa pormestariksi.
Vierailija kirjoitti:
En oo köyhä
Suvaitset siis kaltoinkohtelun ?
Äänestäisin mielelläni demareita tai muuta vasemmistoa, mutta siihen on sotkettu sateenkaari- ja mamuideologiaa. Konservatiivinen vasemmisto puuttuu puoluekartalta. Tätä on moni lähipiiristäkin harmitellut.
Ei ole nyt oikein sopivaa vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Venäjämielinen suomenvihaaja suoraan Kremlistä: Äänestäkää Nasima RaZmyar / SDP
Tuollaista höpöä on turha kirjoitella kun jokainen tietää, että persut ovat tutkitusti r y s s ä-mielisin puolue. Lisäksi he kannattavat Trumpia, eli Putinia ja rakastavat pedofiliaa. Itse en lähtisi pedopersuja äänestelemään.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin mielelläni demareita tai muuta vasemmistoa, mutta siihen on sotkettu sateenkaari- ja mamuideologiaa. Konservatiivinen vasemmisto puuttuu puoluekartalta. Tätä on moni lähipiiristäkin harmitellut.
Ei ole nyt oikein sopivaa vaihtoehtoa.
Itse en vasemmistolaisena halua kuulua samaan sakkiin kaltaisesi rasistikusipään kanssa. Eli h a i s t a p a pitkä v i t t u.
En oo köyhä