Pörssisalkkuni kehitys tänään -7980 €
Kommentit (28)
Aina kun menee pieleen, niin joku selittää itselleen että " mutta pitkällä tähtäimellä.....".
Ei siitä ole takeita, että pitkällä tähtäimellä ne firmasi ovat edes pystyssä.
Iso kuva ja onelmatiikka, juupa juu.
Minä menetin suurimman osan eläkesäästöistäni kun olin ostanut tosi isosti Trump coin'eja.
Ajattelin että se olisi hyvä sijoituskohde mutta nyt melkein kaikki säästöt ovat menneet. Voisikohan se vielä nousta?
Vierailija kirjoitti:
Aina kun menee pieleen, niin joku selittää itselleen että " mutta pitkällä tähtäimellä.....".
Ei siitä ole takeita, että pitkällä tähtäimellä ne firmasi ovat edes pystyssä.
Iso kuva ja onelmatiikka, juupa juu.
Jälkeenpäin moni sanoo "miksi en ostanut silloin kun halvalla olisi saanut!".
halleluujah! nauran teille kun PEDON AIKA alkaa pian jo Trumpin aikana ja koko maailman talous romahtaa, itse olen sijoittanut velkarahana Aasiaan kultaan ja asuntoon ja veneeseen ja voin kalastaa itse kalani merestä, enkä välitä mistään.
tv Moses
Katsotaan kesällä, jos olisi oston paikka.
Tippuu joo. Ei huvita katsoa.
Yli puolet on listaamattomissa yhtiöissä. Niissä trumpin pelleilyt ei onneksi suoraan näy, kun pörssipanikointi ei vaikuta osakkeiden arvoon. PItkällä tähtäimellä, jos firmojen liikevaihto ja/tai tulos kääntyy laskuun, niin vaikutukset tulee sitten viiveellä.
Juuri näin ja lasku voi myös tarjota hyviä ostopaikkoja. Osakemarkkinat on vähän nurinkuriset kun laskussa kaikki myy ja nousussa ostaa. Pitäisi ajatella, että -20% on kiva alennus osakkeesta mihin uskoo 👍