Nainen. Haluatko, että mies kiihottuu sinut nähdessään?
Laita ohut kesämekko yllesi, niin miehillä alkaa "Jopo" keulia.
Älä saa kuitenkaan yskää.
M😉👍
Kommentit (12)
Pukeudu niin, mikä kiihottaa miestä.
Kiva kun tulee kesä ja naiset laittaa kesämekot päälle.
Tarkoitan sellaista ylhäältä alas asti samaa kangasta olevaan kesäleninkiä.
Itsekin kyllä huomaan välillä yllättävänkin herkästi kiihottuvani naisista joilla on mekko päällä. Onneksi kohta on taas se aika...
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi jätä pikkarit kotiin tai laita käsilaukkuun kotimatkaa varten.
MIstäs se mies tietää, että minulla ei ole alkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Ai että pitäisi miehiä varten pukeutua? Just!
Politiikkakin siinä unohtuu. Ja tullimaksut. N-sanat ja kaikki.
Eipä tuota omaa miestä väräytä mikään. Nelikymppinen vatsakas mies, minulle rakas ja himoittava juuri tuollaisena, itse urheileva 35v nainen jolla olisi vientiä. On kokeiltu kesämekot, hepenet ja kaikki. Miehellä seisoo kyllä ja seksi kelpaa kunhan minä teen aloitteet, seksi on hänen kanssaan niin huonoa ja tylsää että mielummin ihan oikeasti tiskaan tai käyn hakemassa puita sisälle tai jotain. Hänessä ei ole mitään miehekästä himoa tai aloitekykyä.
En olisi ikinä ennen tätä suhdetta uskonut sanovani mutta tässä kohtaa olisi jo aika validioivaa jos joku ihan vieras ukko kiihottuisi musta kesämekossa :/
Olisin otsikon perusteella tullut vastaamaan että todellakin haluaisin että mies kiihottuu minut nähdessään ja että se JOHTAISI JOHONKIN
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuota omaa miestä väräytä mikään. Nelikymppinen vatsakas mies, minulle rakas ja himoittava juuri tuollaisena, itse urheileva 35v nainen jolla olisi vientiä. On kokeiltu kesämekot, hepenet ja kaikki. Miehellä seisoo kyllä ja seksi kelpaa kunhan minä teen aloitteet, seksi on hänen kanssaan niin huonoa ja tylsää että mielummin ihan oikeasti tiskaan tai käyn hakemassa puita sisälle tai jotain. Hänessä ei ole mitään miehekästä himoa tai aloitekykyä.
En olisi ikinä ennen tätä suhdetta uskonut sanovani mutta tässä kohtaa olisi jo aika validioivaa jos joku ihan vieras ukko kiihottuisi musta kesämekossa :/
Olisin otsikon perusteella tullut vastaamaan että todellakin haluaisin että mies kiihottuu minut nähdessään ja että se JOHTAISI JOHONKIN
Harmittavaa kuulla. Todella harmittavaa. Luontoäidin huolella kehittämät herkut menee hukkaa
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne täällä. Oikein haaveilen, että edes joku limainen setämies vähän katselisi sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIstäs se mies tietää, että minulla ei ole alkkareita?
Se on sitä ammattitaitoa sen tietäminen.
Todellisuudessa ohuen mekon läpi näkee pieniä yksityiskohtia. joista näkee pöksyttömyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että pitäisi miehiä varten pukeutua? Just!
Ei tietenkään miesten takia kesämekkoa vaan ihan omaksi ilokseen, kun on kesä