Mitä ajattelisit, jos joku haluaisi ostaa sua?
Joku tulisi tarjoamaan muutaman satasen yhdestä illasta sun kanssa?
Kommentit (58)
Suostuisin ilomielin. Minulla ei ole enää varaa itsekunnioitukseen. Kiitos, vahva ja välittävä Suomi.
Jaahas, onko mun ex miesystävä yrittänyt ostaa seksiä sultakin? Itse nimittäin kieltäydyin.
Vierailija kirjoitti:
Joku egyptiläinen sheikki mikä lie yritti joskus ostaa mut. Siis oltiin lomalla Egyptissä kun olin vielä teini, olin kävellyt isän kanssa siinä hetken, ja sitten mennyt äidin kanssa ostoksille, ja sillä aikaa joku ukko oli tullut isälle sönköttämään, että sheikki se ja se olisi kiinnostunut. Isä olisi kuulemma saanut 40 kamelia. Voin sanoa, että jos olisin ollut paikalla kuulemassa tämän, turpaan olisin vetänyt.
Nämä on turistivitsejä. Ei kannata ottaa vakavasti. Tarinointia Egyptissä, Marokossa ja Tunisiassa, ainakin.
Jos on nainen, niin voin harkita. Miehet on ei hinnasta riippumatta.
- Lezzie
Vierailija kirjoitti:
Muutama satanen on liian vähän.
Mulle kävi kerran näin, että tultiin tarjoamaan rahaa. Olen naimisissa ja miehelleni myönsin, että jos olisin saanut esim. 100 000€ niin olisin suostunut ja hän olisi joutunut vaan kestämään tämän.
Aika hupaisaa, että joku tusinatiina kuvittelee tuheronsa tuon arvoiseksi. Ota nyt vaikka kolme nollaa aluksi pois.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen työpaikkani toimitusjohtaja tarjosi 40 000 euron kiinteistöä yöstä kanssani. Vaihdoin työpaikkaa, eli en ajatellut hyvää.
Joskus ehkä vielä kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin ilolla vastaan ja tarjoaisin pakettihintaa pidemmästä asiakkuudesta.
- M34Kiva tietää 😘
T. Mikko
Varakkaiden mikkojen kanssa voisin hyvin lähteä larppaamaan homoseksuaalia johonkin tapahtumaan. Koskettelu olisi tosin kielletty. Naisten kanssa sopii intiimimpi toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Joku egyptiläinen sheikki mikä lie yritti joskus ostaa mut. Siis oltiin lomalla Egyptissä kun olin vielä teini, olin kävellyt isän kanssa siinä hetken, ja sitten mennyt äidin kanssa ostoksille, ja sillä aikaa joku ukko oli tullut isälle sönköttämään, että sheikki se ja se olisi kiinnostunut. Isä olisi kuulemma saanut 40 kamelia. Voin sanoa, että jos olisin ollut paikalla kuulemassa tämän, turpaan olisin vetänyt.
Hei mun lapsuuden kaverille kävi tää sama. Ja sitten vielä kun sen isä oli mennyt vihaisena sanomaan tästä matkanjärjestäjälle, se matkanjärjestäjä oli ollut vaan, että ai, onpa erikoista, yleensä hinta on 28 kamelia eikä 40. Onkohan sulla punaiset hiukset? Sillä mun kaverilla on. Luonnostaan ihan leiskuvan punaiset. Arabitaustaiset suunnilleen juoksee tän mun kaverin perässä niiden sen hiusten takia.
En lähtisi satkuilla pelaamaan. Jos maksaisi tonneja, niin voisin mennä omilla ehdoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisen työpaikkani toimitusjohtaja tarjosi 40 000 euron kiinteistöä yöstä kanssani. Vaihdoin työpaikkaa, eli en ajatellut hyvää.
Joskus ehkä vielä kaduttaa.
En usko. Olisi harvinaisen hyvä parisuhde mennyt harakoille, jos siitä olisi jäänyt kiinni. Rahat olisivat jo loppuneet, mutta suhde jatkuu yhä!
Olisin ehkä vähän imarreltu, mutta koska olen niin ruma niin kukaan ei tule ikinä sellaista tarjoamaan. Mutta tuntuisi myös inhottavalta.
En muutamalla satasella lähtisi. Mutta riittävästi jos maksettaisiin, lähtisin. En usko että kukaan sellaisia summia maksaisi, kun olen tylsä lihava tanttatäti.
Vierailija kirjoitti:
Minua yritettiin ostaa Turkin maaseudulla.
Jotenkin tyhmiltä vaikutatte, annatte mieluummin ilmaiseksi. Kaikki kuitenkin annatte jokaiselle, joka haluaa.
Jos joku haluaa maksaa yli nelikymppisestä naisesta niin ilman muuta. Mutta maksu olisi ainakin tuhansia ja seksi ns. normaalia. Saan kylmiä väreitä ajatellessani mitä naiset kokevat vastaavissa tilanteissa jossain Dubaissa.