Onko teillä tänään pitsa perjantai? (4.4.2025)
Ja mikä pitsa kyseessä? Itellä ois toi dr oetker cheese deluxe jalopenoilla ryyditettynä.
Kommentit (36)
on kala keitto perjantai
on myös ruis leipää ja maitua
On pizzaperjantai, itse tehtyä pizzaa tällä kertaa. Lapset kavereineen toivoi kinkku-ananas ja pepperonipizzoja, itselleni laitan varmaan mozzarellaa, pestoa ja tomaattia.
Ei.
Rosmariinipossua ja tomaattirisottoa
Vierailija kirjoitti:
on kala keitto perjantai
Voisiko joskus olla isot alkukirjaimet ja ja, no olkoon.
Vierailija kirjoitti:
On pizzaperjantai, itse tehtyä pizzaa tällä kertaa. Lapset kavereineen toivoi kinkku-ananas ja pepperonipizzoja, itselleni laitan varmaan mozzarellaa, pestoa ja tomaattia.
Tuleeko sinun pitsaan myös rucolaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on kala keitto perjantai
Minä jatkan: yhdyssanat kirjoitetaan siis yhteen. Aattele mikä säästö, jäisi kolme välilyöntiä naputtamatta.
Ei ole. Syötiin kokoperunoita ja kalaleike kananmunavalkokastikkeen kanssa. Onkohan taidettu viimeksi tuollaista syödä joskus kymmenen vuotta sitten? Nyt miehelle tuli yhtäkkiä eilen tuo mieleen ja tänään sitä sitten tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on kala keitto perjantai
Minä jatkan: yhdyssanat kirjoitetaan siis yhteen. Aattele mikä säästö, jäisi kolme välilyöntiä naputtamatta.
Minulla puhelin (Sony Xperia) vetää useimmiten yhdyssanat erikseen, jos en muista klikata sitä sanaa sormella tökkiessäni. Kauhea vaiva vetää ne uudestaan yhteen, mutta teen sen aina, koska inhoan yhdyssanojen kirjoittamista erikseen yli kaiken. 😠
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Syötiin kokoperunoita ja kalaleike kananmunavalkokastikkeen kanssa. Onkohan taidettu viimeksi tuollaista syödä joskus kymmenen vuotta sitten? Nyt miehelle tuli yhtäkkiä eilen tuo mieleen ja tänään sitä sitten tehtiin.
Kalaleike? Siis sellainen vähän isompi kalapuikko?
Kyllä vaan, ja pistin elämän risaiseksi ja testaan Ötkerin Supremaa! Kohta menee uuniin....
Viime viikolla oli pizzaperjantai, tonnikalapizzaa Alensanterinkadun pizzahutissa. Tänään ei aika riitä vaan työpäivä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
M60
Sunnuntai on meidän pizza perjantai. Lauantaina nautitaan vinettoa, niin sunnuntaina maistuu mättö ruoka. Pizzapohjat kaupasta, muuten omat höysteet.
Ei ole, mutta menemme kyllä italialaiseen ravintolaan syömään. Toivon saavani alkupalaksi Vitello tonnatoa, pääruoaksi jotain hyvää risottoa tai raviolia.