Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa työttömistä HALUAA PÄÄSTÄ TÖIHIN! Missä työpaikat ovat hallitus?

Vierailija
04.04.2025 |

T. Korkeakoulutettu haluamattaan työttömäksi jäänyt

Kommentit (776)

Vierailija
721/776 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
722/776 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/776 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
724/776 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot huutelee väärää hallitusta; firmat ne on työllistämisestä vastuussa eli minkä firman hallitukselle huutelette?

Vierailija
725/776 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat ovat siinä hyvässä hallitusohjelmassa.

Vierailija
726/776 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin perustaa oman yrityksen jossain vaiheessa ja työllistää ihmisiä, mutta riski tuntuu liian isolta kun ei ole jo valmiiksi rikas tai rahakas. Nostan hattua ihmisille, jotka uskaltaa ottaa sen riskin. Se on valtava riski jos velaksi perustaa yrityksen. En itse uskaltaisi, ei riittäisi paineensietokyky. Se olisi sitten vaan joku 1 naisen yritys tai perheyritys  jolla elättäisin itseni. Isosti en edes uskalla ajatella miten suuri vastuu siinä on. Aina olen yrittäjiä arvostanut kenellä ollut töissä ja ollut ahkera, mutta he ei minua kun heill on olleet omat sisäpiirien suosikit. Jotka sitten haukkui heitä seläntakana ja meni töihin vihaten töitä. Itse menin aina postiiivisella asenteella, että ikävästäkin työstä saa mukavan kun mentaalisesti niin ajattelee. Mutta ei minua haluttu kun äiti satun olemaan. Työantajat teki valintasa ja taakseni en katso kun suosittiin lapsettomia kiusaajia. 

Vierailija
727/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
728/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa haluaa vastikkeetonta rahaa myös. Kaikkea ei saa mitä haluaa, eikö se nyt ole selvää?

Vierailija
729/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin perustaa oman yrityksen jossain vaiheessa ja työllistää ihmisiä, mutta riski tuntuu liian isolta kun ei ole jo valmiiksi rikas tai rahakas. Nostan hattua ihmisille, jotka uskaltaa ottaa sen riskin. Se on valtava riski jos velaksi perustaa yrityksen. En itse uskaltaisi, ei riittäisi paineensietokyky. Se olisi sitten vaan joku 1 naisen yritys tai perheyritys  jolla elättäisin itseni. Isosti en edes uskalla ajatella miten suuri vastuu siinä on. Aina olen yrittäjiä arvostanut kenellä ollut töissä ja ollut ahkera, mutta he ei minua kun heill on olleet omat sisäpiirien suosikit. Jotka sitten haukkui heitä seläntakana ja meni töihin vihaten töitä. Itse menin aina postiiivisella asenteella, että ikävästäkin työstä saa mukavan kun mentaalisesti niin ajattelee. Mutta ei minua haluttu kun äiti satun olemaan. Työantajat teki valintasa ja taakseni en katso kun suosittiin lapsettomia kiusaajia. 

Nainen, uhri. 

Vierailija
730/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten työpaikoista joka kymmenes eli 250 000 työpaikkaa on annettu ulkomaalaisille. Eli maahan raahataan porukkaa, työt annetaan heille ja suomalaiset opiskelijat ja nuoret, vastavalmistuneet ja muut työttömät jäävät vaille työpaikkaa. Tätä tuetaan valtion ja kuntien toimesta, esim.  Helsingin ja Lappeenrannan kaupungit käyttävät kansainvälisyysseteliä. Syrjitäänkö tässä suomalaisia? 

https://www.hel.fi/fi/yritykset-ja-tyo/helsinki-kansainvalisyysseteli

Vierailija
731/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja on,  mutta suomalaiset työttömät eivät ole vieläkään heränneet siihen, kenelle työpaikat vähin äänin valuvat. Herätkää jo  vaatimaan omia oikeuksianne suomalaiset!

Vierailija
732/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
733/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
734/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
735/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
736/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
737/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digitalisaatio, robotisaatio ja globalismi veivät pois jo ne työpaikat, niitä ei pysty mikään hallitus enää tuomaan takaisin.

Ja työpaikat annetaan ulkkareille !

Vierailija
738/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
739/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ne "menkää töihin"-työpaikat?

Vierailija
740/776 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä korkeakoulutettu ei ymmärrä, ettei hallitus niitä töitä järjestä vaan yksityiset yritykset? Ei Suomi ole kuin edesmennyt Neuvostoliitto, jossa jokaiselle osoiteettiin työpaikka, vaikkei töitä ollutkaan. 

Vanha tarina kertoi lossivahdista, jolla oli työpaikka, vaikkei lossiakaan ollut enää vuosikymmeneen.

Miten vaalilupauksissa aina lupaillaan uusia työpaikkoja? Kusettaako ehdokkaat?

Ei se lupaus hämmästystä vaan se, että tämä kansa uskoo kaiken kerta toisensa jälkeen. Siinä pitää kansassa olla jokin valuvika.

-Kylmät kädet