Kuoltuasi synnyt uudelleen ötökäksi. Voit valita miksikä, vaihtoehtosi ovat nämä
-Ampiainen
-Mehiläinen
-Kärpänen
-Hyttynen
-Egyptiläinen kivenpyörittäjä koppakuoriainen
-Perhonen
-Sudenkorento
Miksikä haluat syntyä? Perustele vastauksesi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mehiläinen! Voisin olla hyödyllinen ja asua jonkun mehiläistarhaajan luona. Ja koska olen nainen, olisin se kuningatar ja saisin monta miestä, jotka huolehtisi sekä minusta että meidän lapsista! :DD
Siinä joutuu synnyttämään uusia mehiläisiä koko ajan.
Muurahainen olisi kiva, mutta jos pitää noista valita niin sudenkorento. Kaunis, värikäs ja viihtyy vesistöjen äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehiläinen! Voisin olla hyödyllinen ja asua jonkun mehiläistarhaajan luona. Ja koska olen nainen, olisin se kuningatar ja saisin monta miestä, jotka huolehtisi sekä minusta että meidän lapsista! :DD
Siinä joutuu synnyttämään uusia mehiläisiä koko ajan.
Ja elämään siellä pesän sisällä. Ei näe neitsytlentoaan lukuun ottamatta maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Mehiläisyhdyskunnassa naaraat kylläkin tekevät kaiken työn. Urokset, eli kuhnurit, vain syövät, parittelevat ja kuolevat.
Mehiläinen tai perhonen.
Mehiläinen lentelisi ja puuhailisi päivät pitkät. Perhonen samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehiläisyhdyskunnassa naaraat kylläkin tekevät kaiken työn. Urokset, eli kuhnurit, vain syövät, parittelevat ja kuolevat.
Mutta hän olisikin kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Muurahainen olisi kiva, mutta jos pitää noista valita niin sudenkorento. Kaunis, värikäs ja viihtyy vesistöjen äärellä.
👍Minäkin olisin halunnut olla muurahainen.
Perhonen, ne on kauniita ja lentämällä pääsee minne vaan
Avauksen tekijä on varmaankin ollut aikaisemmassa elämässään jonkun uskonlahkon Pyhä Pillerinpyörittäjä, kun hän nyt vielä höpöttää tuollaisia satuja. Tarttis varmaan vähän ensin ajatella, ennen kuin kirjoittaa tuollaisia tarinoita?
Egyptiläinen kivenpyörittäjä koppakuoriainen elää yksinäistä stressitöntä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mäntypistiäinen
Selvää sooloilua. Vaihtoehdot olivat yllä.
Mun puolesta kuitenkin voidaan sopia, että saat olla mäntypistiäinen. Tämän kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäntypistiäinen
Selvää sooloilua. Vaihtoehdot olivat yllä.
Mun puolesta kuitenkin voidaan sopia, että saat olla mäntypistiäinen. Tämän kerran.
Mäntypistäinen elää yhteisöissä, joten ne eivät saa sooloilla. Lupa on evätty.
Kovin on suppea valikoima.
Haluaisin olla heinäsirkka, saisin hyppiä pitkin pientareita ja soittelisin takajaloilla (?) sirinäkonsertteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Egyptiläinen kivenpyörittäjä koppakuoriainen elää yksinäistä stressitöntä elämää.
Ne ei pyöritä kiveä vaan lantakokkaretta, johon munivat.
Onhan se stressitöntä pyörittää kikkaretta, saavat varmasti tehdä sitä ihan yksin, kenenkään häiritsemättä.
Miehet varmaan haluaisivat olla perhosia, saisivat lennellä kukasta kukkaan. Tai siten koiperhosia, liidellä lumpusta lumppuun.
Herhiläinen. Tehokas puolustus ja kapea vyötärö. Herhiläiselle ei ryttyillä.
Se egytilinn. Se pyörittää lantapalloa, ei kiveä. Muinaiset sanoi pyhäksi pillerin pyörittäjäksi. Voisin olla se.