Huomenna ajattelin tervehtiä kaikkia hoitopaikan aikuisia
Tosin ei olla vielä missään hoidossa muta ajattelin aloittaa kuitenkin huomenna.
Kommentit (5)
niin sä voit sitten kyräillä alta kulmien ja murahtaa hmei, silleen hiljaa että tuskin kuuluu.
ap
tervehtimistä kun en ehtinyt tervehtimisiakaan hoitopaikkaan. ajattelin kuitenkin liikuskella hoidon liepeillä joskus sisäänmenoaikaan ja aloittaa kevyellä huiskuttelula.
Pian se koittaa hoitoaika tännekin!
etten tervehdi sua, enkä edes näe (vaikka huomaankin että takkisi on pari vuotta vanha, etkä ole parturissa käynyt varmaan puoleen vuoteen ja lapsellasi on halvat haalarit)
Mulla on kamalan kallis vaatekerta tuolla, alesta tietenkin hankittu, eihän mulla muuten olis varaa. Mulla on vaan pitkä, kiva takki ettei sen asun merkki näy jos takki päällä...ja sitten varsinkin herätän huomiota jos menen tervehtimään ilman takkia. Auki voisi takin jättää mutta siinäkään tapauksessa merkki ei näy. Pitää varmaan odottaa vielä ilmojen lämpiämistä. Teen sen huiskutus-tervehdyskeikan kuitenkin. Samalla näen sieltä pihan perältä ne autot millä muut tulee ja voin keskittyä vai kalleimpien autojen omistajien tervehtimiseen, lääkäreitä ne ainakin niillä autoilla ovat. Voi joukossa lola joku yritysbomokin.
ap mietteliäänä
mäkään en ole vielä hoidossa, tosin ehkä kohta. Mutta tervehditäänkö me nyt sitten? Heipä hei, ap!