Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Patrick Itäniemi oikeasti ollut koulukiusattu vai törkysuu ilkimys jolle joskus annettiin takaisin?

Vierailija
03.04.2025 |

"Patrick on haukkunut minua muun muassa rumaksi ja arvostellut takapuoltani. Hän on myös puhunut todella törkeästi eräästä kokoomuslaisesta naisministeristä"

"Välini Patrickiin viilenivät, kun sain kuulla, että hän levitteli valheellisia juoruja minusta ympäri puoluetta. Kun hän jäi kiinni, hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, tai jopa esiintyi itse uhrina, toinen kuvailee"

"Seiska haastatteli myös kahta opiskelijatyttöä. 

Patrickin kaverit kutsuivat meidät heidän pöytäänsä istumaan. He ryhtyivät tarjoamaan meille viiniä. 

Naisten mukaan he eivät ehtineet istua pöydässä kauaakaan, kun Patrick suuttui. 

Patrick rupesi haukkumaan meitä rumiksi lehmiksi, jota olivat tunkeutuneet hänen pöytäänsä. Hän myös käski meitä kovasanaisesti lähtemään pois"

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/naisilta-kovia-syytoksia-torkeasta…

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Onko todennäköistä kiusatun alkaa myöhemmällä iällä kiusaajaksi?

Ainakin mahdollista se on.

Vierailija
2/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan ihan synnynnäinen kuspiä jolle armotta annetaan samalla mitalla takaisin ja josta sitten ulisee ja uhriutuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä. Mutta moni kiusattu käyttäytyy päinvastoin aikuisena hyvin empaattisesti ja suojelevasti koska tietää kuinka inhottavaa kiusaaminen on. 

Vierailija
4/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla alun perinkin kulmikas persoona, josta kiusaajat ovat saaneet syyn kiusata. Vielä, jos on vaikka ylipainoinen, kuten Itäniemi ehkä on silloinkin ollut.

Vierailija
5/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudessa lihavat lapset oli yleensä omahyväisiä hemmoteltuja paskoja. Jos niitä veti lättyyn, niin ne sai saman tien astmakohtauksen.

Vierailija
6/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä. Mutta moni kiusattu käyttäytyy päinvastoin aikuisena hyvin empaattisesti ja suojelevasti koska tietää kuinka inhottavaa kiusaaminen on. 

Itäniemi on 18-vuotias. Ei se kuspäillä ole vielä aikuistumisikä. En toki väitä Itänientä kuspääksi.

Vierailija
7/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolleen naiset valehtelevat miehestä jonka naama ei heitä miellytä. Keksivät perättömiä juttuja, mies maalataan siaksi. Naiset itse ovat vaan viattomia uhreja. Tämä kaikki huomion saamiseksi.

Vierailija
8/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa lapsuudessa lihavat lapset oli yleensä omahyväisiä hemmoteltuja paskoja. Jos niitä veti lättyyn, niin ne sai saman tien astmakohtauksen.

Jotkut lihavat oli fyysisestikin aika vahvoja, joten siinä saattoi saada itsekin samantien lättyyn.

Vierailija
9/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan koulusurmaajatkin aina omasta mielestään koulukiusaamisen uhreja,vaikka ovat persoonalisuushäiriöisiä kusipäitä, jotka loukkaantuvat, kantavat kaunaa ja kostavat ihan omasta päästään keksimiä vääryyksiä.

Aina näillekin silti ymmärtäjiä löytyy...

Vierailija
10/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AAAAAAAAAARGGGGGGGGG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 😡😡😡😡

Vierailija
11/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On häntä voitu kiusatakin lihavuudesta. Mutta on myös itse näköjään samanlainen ilkimys. 

Vierailija
13/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuolleen naiset valehtelevat miehestä jonka naama ei heitä miellytä. Keksivät perättömiä juttuja, mies maalataan siaksi. Naiset itse ovat vaan viattomia uhreja. Tämä kaikki huomion saamiseksi.

Patrick myönsi että on kuspiä. 

Vierailija
14/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia alle 40v naperot eivät kuulu politiikkaan, heitä kun kaikenmaailman "gold diggerit" vievät kuin litran mittaa. Poliitikon täytyy olla kypsässä iässä, maailmaa nähnyt ja juoksunsa juossut.

Vierailija
15/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex väitti olevansa koulukiusattu ja sitten työpaikkakiusattu. Muuttui vähitellen tosi kontrolloivaksi ja valehteli vähän kaikesta. Eron jälkeen kertoo kaikille minun kiusanneen häntä vuosia. Oli aikamoinen opetus  uhritarinoihin sinisilmäisesti uskomisesta.

Vierailija
16/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LINGAN GULI GULII

Vierailija
17/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex väitti olevansa koulukiusattu ja sitten työpaikkakiusattu. Muuttui vähitellen tosi kontrolloivaksi ja valehteli vähän kaikesta. Eron jälkeen kertoo kaikille minun kiusanneen häntä vuosia. Oli aikamoinen opetus  uhritarinoihin sinisilmäisesti uskomisesta.

Sekä koulu- että työpaikkakiusaajat oli kuulemma naisia, kuten minäkin. Oli misogynistinen kuspiä.

Vierailija
18/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi lapsuuden "kaveri" jonka mielestä se oli kiusaamista jos joku ei suostunut tekemään kaikkea mitä hän käski. 

Vierailija
20/22 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä. Ei ole kaikki kotona.  Kattokaa vaikka sormia. En oo koskaan nähnyt niin kaluttuja kynsiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän