Malmin A-Autokorjaamo ja pesu -yrityksen yrittäjä katosi jättäen satoja asiakkaiden autonrenkaita Helsingin Malmille
Suomalainen yrittäjä lähti ulkomaille.
Yritykset | Autokorjaamo Helsingissä katosi yllättäen: Nyt kesärenkaitaan etsivät asiakkaat harhailevat kaaoksen keskellä
Kommentit (34)
Vastuuhenkilöt
Ardallan Al Muhammad
Hallituksen jäsen (8/2018)
Rami Salah
Hallituksen varajäsen (8/2018)
+1 muuta roolia
Miksi en yllättynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Hesarin uutisen mukaan samanniminen henkilö joutui vankilaan saatuaan vähintään 2 vuoden ehdottoman tuomion (edellytys nimen julkaisemiselle) huumerikoksesta Puhoksessa.
Voi toki olla yhteensattuma.
Ja hesari ei tätä huomannut jutussaan? Eipä tietenkään.
Toimittajilla menee kaikki energia sen selvittämisen kuka takahikiän kunnan PS-edustaja sanoi nakkikioskilla "nee ke ri".
Haiiiii Valte,nytkö myö käryttiin?,on tää niin mein sortooo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi nyt käydä niin että tämä suomalainen yrittäjä pakeni takaisin kotimaahansa.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/mirani-oy/29195366/paattajat
Malmilaismies, nih.
Yrityksen kotipaikka 00000 osoite tuntematon.
Kuulostaa luotettavalta. Ehkä ukko meni vaan lomalle tai jotain?
Samanniminen juuri joutui yli 2 vuodeksi vankilaan törkeästä huumerikoksesta. Sukunimi hakusanaksi sivustoon mu r ha .in fo Voi toki olla sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Haiiiii Valte,nytkö myö käryttiin?,on tää niin mein sortooo!
Lähi-Idän valdeja nämä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa säilyttää ja vaihtaa renkaat ihan itse.
Meille mahtuu säilytykseen vain yhdet renkaat. Ne on miehen auton renkaat, koska minun katumaasturissani on niin isot renkaat, että veistivät liikaa tilaa. Lisäksi niiden vaihtaminen itse käsin olisi renkaiden ja auton koon kannalta hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ole tajunnun miksi pitää ne renkaat viedä jonnekkin muualle kuin kotiin, itse säilytän niitä makuuhuoneessa.
Jos on uuteen autoon varaa niin on varaa renkaanvaihtoon ja säilytykseen kunnon rengashotellissa.
No jos on niin uusavuton ettei osaa itse renkaita vaihtaa ja pa ettei ole isoon asuntoon varaa niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joku "ähläm kähläm"i yritys, ei ollut vaikea arvata.
Pyysin pari kuukautta sitten kustannusarvioita kolmelta autokorjaamolta ja yksi tällainen "ähläm kähläm" yritys oli ainoa, joka pyysi erillistä maksua pelkästä kustannusarviosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin pari kuukautta sitten kustannusarvioita kolmelta autokorjaamolta ja yksi tällainen "ähläm kähläm" yritys oli ainoa, joka pyysi erillistä maksua pelkästä kustannusarviosta.
Ei ole niiden vika ettei suomipoika osaa bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi nyt käydä niin että tämä suomalainen yrittäjä pakeni takaisin kotimaahansa.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/mirani-oy/29195366/paattajat
Malmilaismies, nih.
Yrityksen kotipaikka 00000 osoite tuntematon.
Kuulostaa luotettavalta. Ehkä ukko meni vaan lomalle tai jotain?
Samanniminen juuri joutui yli 2 vuodeksi vankilaan törkeästä huumerikoksesta. Sukunimi hakusanaksi sivustoon mu r ha .in fo Voi toki olla sattumaa.
Eli parin vuoden (tai hyvällä käytöksellä vuoden) loman jälkeen ukko ilmestyy jostain takaisin ja sitten uhriutuu hetikohta mediassa siitä miten ennakkoluuloisesti häntäkin tästä lomasta nyt kritisoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Ei ole niiden vika ettei suomipoika osaa bisnestä.
Jää ählämsählämiltä pisnekset väliin tuolla taktiikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa säilyttää ja vaihtaa renkaat ihan itse.
Meille mahtuu säilytykseen vain yhdet renkaat. Ne on miehen auton renkaat, koska minun katumaasturissani on niin isot renkaat, että veistivät liikaa tilaa. Lisäksi niiden vaihtaminen itse käsin olisi renkaiden ja auton koon kannalta hankalaa.
Käyttäisit rahaa muuhunkin kuin ison auton ostamiseen niin olisi varaa säilyttää renkaat omassa varastossa.
Aika onnetonta trollausta ja huomion kerjäämistä kömpeloillä yrityksillä ärsyttää on näissä keskusteluissa tänään näkyvissä.
Ja hesari ei tätä huomannut jutussaan? Eipä tietenkään.