Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voiko joku kertoa ton Helena Koivu keissin

Vierailija
03.04.2025 |

Silleen lyhykäisyydessään. Tiedän että ne eros 5 v. sitten ja ovat vähän väliä otsikoissa, mutta mistä tossa siis on kyse ja miten ero voi kestää viisi vuotta? Väittää stooreissaan että sen exä kiusaa sitä?

Kommentit (674)

Vierailija
641/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan Mikko tiimeineen jatkaa vielä tätä Helenan vainoa sanoman ylläpidon avustuksella? 

Onkohan mikko samoissa piireissä sen eronneen sanoman tuomitun pedaripomon kanssa? Eikö jostain turun suunnilta ollut? Korjatkaa jos olen väärässä ja onkin pk-seudulta.

Menettääkö huoltajuuden ja saa valvotut, jos jää kiinni lapsiin kohdistuvista seks.rikoksista? Vai antaako lasu olla ja jahtaa vain somettavia instaäitejä?

Niin. Syitä siihen miksi Helenalle määrättiin ne valvotut ei ole tietenkään kerrottu. Ankaria syytteitä kyllä esität hänestä.

Sulla on ymm

Tietääkö sanoma, että heidän palstansa moderaattori vainoaa ja herjaa ihmisiä työajalla? 

Vierailija
642/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pää on sekaisin huumeista niin aikataulut kusee.

Taasko lapsi vietiin myöhässä valvottuihin äitiä tapaamaan? Tehdäänkö siellä edes huumepikatestejä? 

Kyllä siellä tehdäänrutiinisti pikatestit helenalle.

Miksi Mikolle ja vaimolle ei tehdä? Maksoivatko jotta voivat välttää ne? 

Mikko ja vaimo eivät ole päihteiden käyttäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan Mikko tiimeineen jatkaa vielä tätä Helenan vainoa sanoman ylläpidon avustuksella? 

Onkohan mikko samoissa piireissä sen eronneen sanoman tuomitun pedaripomon kanssa? Eikö jostain turun suunnilta ollut? Korjatkaa jos olen väärässä ja onkin pk-seudulta.

Menettääkö huoltajuuden ja saa valvotut, jos jää kiinni lapsiin kohdistuvista seks.rikoksista? Vai antaako lasu olla ja jahtaa vain somettavia instaäitejä?

Tämä ja edellinen viestisi lähtivät nettipoliisille.

Onko täällä itse pedo paikalla vai mikäs nyt noin kiukuttaa? 

Sinulla puute siitä mistä on puhe. Sinähän sen pedouden kovasti haluat tuoda esille. 

Vierailija
644/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valmistunut Ammattikorkeasta.

Aloitti opinnot, kävi kahdessa yliopistovaihdossa (rutiinia), meni työharjoitteluun ja jötti opinnot kesken.

Ja hänhännon nimenomaan väittänyt valmistuneenda sekä ammattikorkeasta että kahdesta yliopistosta👍🏻😂😂 täyttä puppua.

Täyttä puppua, helena ei ole ikinä väittänyt valmistuneenda kahdesta yliopistosta👍🏻😂😂

Eipä ole puppua. Helena Koivu on itse ilmoittanut seuraavan koulutuksen ja peräti kolme tutkintoa, jotka muka suoritettu samaan aikaan:

Education

University of Lincoln. Bachelors dual degree International tourism management. 2007 - 2011.

Haaga-Helia University of Appl

Ei Ole helena edes ylioppilas. Merkonomi on. Ja joitakin kursseja. Onko valehdellut koulutuksensakin? Kuka yllättyy?

Vierailija
645/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuire kerkesit tänne kirkosta veisaamasta. 

Joko Ylle olet kuskaamassa hellua kohti Kakskertaaa?

Vierailija
646/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko lapsi vietiin myöhässä valvottuihin äitiä tapaamaan? Tehdäänkö siellä edes huumepikatestejä? 

Pysy ketjun aiheessa. Helena on se asiansa sössinyt vanhempi jonka käytöstä valvotaan.

Ei pidä paikkaansa. Helena on vainoavan narsistimanipuloijan kohde.

Tarkistapa faktat.

Valvotut tapaamiset.

Vank

Helenan sairas vainoaja se jaksaa 🥱 Kannattaa miettiä mitä nettiin kirjoitat, voi käydä kuin jalotiinan vainoajalle ;) Tai vielä pahemmin, kun joku väärä ihminen kyllästyy touhuihisi.

Vierailija
647/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy ketjun aiheessa. Helena on se asiansa sössinyt vanhempi jonka käytöstä valvotaan.

Ei pidä paikkaansa. Helena on vainoavan narsistimanipuloijan kohde.

Tarkistapa f

Nuo ovat kaikki FAKTOJA.

Vierailija
648/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NHL-vaimo Helena Koivu haastattelussa: Puhun lapsille viroa. Se on heidän toinen äidinkielensä suomen ohella. Pidän tätä erittäin tärkeänä. He ovat suomalais-virolaisia."

"Lasten äidinkieli on englanti. Olen puhunut sitä heille ja he eivät juurikaan osaa muita. Ne ovat heille vieraita kieliä", toteaa Helena Koivu haastattelussa  ja lisää lasten olevan amerikkalaisia. 

Pientä "ristiriitaa" tässäkin ja taktikointia.

Hyvä esimerkki👍Helena valehtee ja ei enää itse muista, mitä on kulloinkin sanonut. Välillä taas lipsahtaa totuus, eikä aina edes itse huomaa, mitä tuli sanotuksi. Asianajajan painajainen, kun ränttää ja kiellosta huolimatta tuottaa hyvää todistusaineistoa vastapuolelle.

Vierailija
649/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NHL-vaimo Helena Koivu haastattelussa: Puhun lapsille viroa. Se on heidän toinen äidinkielensä suomen ohella. Pidän tätä erittäin tärkeänä. He ovat suomalais-virolaisia."

"Lasten äidinkieli on englanti. Olen puhunut sitä heille ja he eivät juurikaan osaa muita. Ne ovat heille vieraita kieliä", toteaa Helena Koivu haastattelussa  ja lisää lasten olevan amerikkalaisia. 

Hyvä esimerkki👍Helena valehtee ja ei enää itse muista, mitä on kulloinkin sanonut. Välillä taas lipsahtaa totuus, eikä aina edes itse huomaa, mitä tuli sanotuksi. Asianajajan painajainen, kun ränttää ja kiellosta huolimatta tuottaa hyvää todistusaineistoa vastapuolelle.

Ja kaikkein huvittavinta tässä äidinkieliasiassa on ne hänen omat videonsa, jossa jopa Helenalla on puheessa turun murteen nuotti.😂

Vierailija
650/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen alusta asti halunnut vain sopia ja tehnyt kaikkeni sen eteen jo vuosia", Helena Koivu kertoo.

Uskomatonta puppua laskettelee Helena Koivu nyt somessa. Kaikki ovat voineet hänen omasta julkisesta Instastaan nähdä todisteet siitä, että hän käyttäytyy ja toimii aivan päinvastoin.

Vierailija
651/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikkein huvittavinta tässä äidinkieliasiassa on ne hänen omat videonsa, jossa jop

No mut hei. Helluhan kertoi asuneensa Turussa vuodesta 2018.

Vierailija
652/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottava tuollainen tuulella käyvä aivovammainen mies ja mt-ongelmainen nainen, ei mitään pysyvyyttä arvoissa. Identiteetti täysin hukassa. Toivottavasti ei pääse enää sekoittamaan lasten mieliä kauaa.

Tulee tarkki ja laamanen mieleen valheineen ja lasun kanssa vehkeilyineen. 

Troy jätti Helenan että siinä mielessä voit olla huoleti. Ellei Hellu ole sitten tehnyt uutta narkkarilöytöä?

Vierailija
653/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottava tuollainen tuulella käyvä aivovammainen mies ja mt-ongelmainen nainen, ei mitään pysyvyyttä arvoissa. Identiteetti täysin hukassa. Toivottavasti ei pääse enää sekoittamaan lasten mieliä kauaa.

Tulee tarkki ja laamanen mieleen valheineen ja lasun kanssa vehkeilyineen. 

Eikös näilläkin ollut joku sukulaismummo lasussa joka hoiti lapset isän luo turvaan pahalta hullulta alkkisäidiltä? Ja kuinkas kävikään. Tosiasiassa se äiti olikin ainoa rakastava vanhempi.

Onko Yllellä muka jotain kontakteja? Ei uskoisi.

Vierailija
654/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä itse pedo paikalla vai mi

En tiedä, mutta moni pedo on. Hehän ovat nais- ja lapsivihaajia, ja kokevat olevansa sorrettuja lasun kaltoinkohtlemia isejä. 🤭 Silloin on hyvä purkaa vihaa näihin hellukoivuihin.

Vierailija
655/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai heistäkö hellun tiimi koostuu? Loogista, kun hengaa myös tuon naisenhakkaaja Enbusken kanssa. Joko on adressi tulilla?

Vierailija
656/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen alusta asti halunnut vain sopia ja tehnyt kaikkeni sen eteen jo vuosia", Mikko Koivu kertoo.

Uskomatonta puppua laskettelee Mikko Koivu nyt lehdissä. Kaikki ovat voineet hänen omasta julkisesta lehdistä nähdä todisteet siitä, että hän käyttäytyy ja toimii aivan päinvastoin.  Valehtelee.😝

Omasta julkisesta lehdestä? Oletko kännissä, virolainen vai molempia?

Kaksi haastattelua on antanut ja niissä on todistetusti juurikin vahvistettu hänen kaikki sovintoehdotuksensa.

Vierailija
657/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkko Svensson kuulemma poistanut Seiskan fb:stä kaikki Mikkoa herjaavat viestinsä. Onkohan Göteborgin poliisi tullut ovelle sanomaan asiasta?

Tuo on kyllä mielenkiintoista!

Vierailija
658/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena todisti niillä Ylle-videoillaa (sittemmin poistettu, mutta y-laudalla nähtävänä), että tollous periytyy. 

Vierailija
659/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena poistanut eiliset monolokit.

Taitaa Helenan taktiikka olla nyt se, että poistaa somesta sinne suoltamansa paksut valeensa ennen kuin olettaa lastesuojelun tai Mikon lakimiesten ne löytävän. 

Eikö se tosiaan tajua, että ne ovat tallessa esim. Ylilaudalla. Ja takuulla jo Mikon tiimilläkin. 

Mutta jos Helena ajattelee, että äkkiä luikauttaa valeet ja laskettelee luikurit ja antaa niiden olla luettavissa vain tunnin tai kaksi. Toivoo, että mahdollisimman moni lukisi ja uskoisi, mutta että lasu tai Mikon lakimiehet eivät ehtisi nähdä.. ehkä hän ajattelee, että Ylilaudalla ne eivät ole niin laajan yleisön nähtävillä. Tai että lasu ja Mikon lakimiehet keskittyvät vain seuraamaan Helenan omia instapoUstauksia?

Vierailija
660/674 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena todisti niillä Ylle-videoillaa (sittemmin poistettu, mutta y-laudalla nähtävänä), että tollous periytyy. 

Hihhihii. Pikkusisko on samanlainen. Vanhin sisko ei ole sekaantunut Hellun hörhöilyihin ollenkaan.

Ketju on lukittu.