Siis voiko joku kertoa ton Helena Koivu keissin
Silleen lyhykäisyydessään. Tiedän että ne eros 5 v. sitten ja ovat vähän väliä otsikoissa, mutta mistä tossa siis on kyse ja miten ero voi kestää viisi vuotta? Väittää stooreissaan että sen exä kiusaa sitä?
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valmistunut Ammattikorkeasta.
Aloitti opinnot, kävi kahdessa yliopistovaihdossa (rutiinia), meni työharjoitteluun ja jötti opinnot kesken.
Ja hänhännon nimenomaan väittänyt valmistuneenda sekä ammattikorkeasta että kahdesta yliopistosta👍🏻😂😂 täyttä puppua.
Täyttä puppua, helena ei ole ikinä väittänyt valmistuneenda kahdesta yliopistosta👍🏻😂😂
Eipä ole puppua. Helena Koivu on itse ilmoittanut seuraavan koulutuksen ja peräti kolme tutkintoa, jotka muka suoritettu samaan aikaan:
Education
University of Lincoln. Bachelors dual degree International tourism management. 2007 - 2011.
Haaga-Helia University of Appl
Tämä on niin hupaisaa, miten mukilaiset uskovat tosiaankin kaiken pupun, jonka Helena heille syöttää. Ovatko aivot liuenneet sinoliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan Mikko tiimeineen jatkaa vielä tätä Helenan vainoa sanoman ylläpidon avustuksella?
Onkohan mikko samoissa piireissä sen eronneen sanoman tuomitun pedaripomon kanssa? Eikö jostain turun suunnilta ollut? Korjatkaa jos olen väärässä ja onkin pk-seudulta.
Jälleen vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan Mikko tiimeineen jatkaa vielä tätä Helenan vainoa sanoman ylläpidon avustuksella?
Nyt sinä syyllistyt vihapuheeseen.
En syyllisty, toisin kuin Helenan palstavainoajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo englannin kielinen Raamattu on rekvisiittaa.Helenan kielitaito ei riitä lukemaan ja etenkin ymmärtämään lukemaansa.Huomaa miten rajoittunut sanavarasto on kun yrittää näitä monologeja englanniksi puhua. siitä myös näkee ymmärryksen puutteen kun ig tarinoihin laittaa näiden saarnaajien esityksiä ja tekstejä.Hyvin monesti ristiriidassa Helenan tilanteeseen. Tuon rekvisiitan voisi vaihtaa Eestin kieliseksi raamatuksi tai jättää pois.
Se on ihan sama minkä kielinen Raamattu Helenalla on, kun ei hän kuitenkaan sitä lue, tai sisäistä lukemaansa.
Helena on tehnyt lähes kaiken toisin kuin Jeesus tekisi.
Entä harras uskovainen Natalie, joka on himoinnut toisten aviomiehiä ja lapsia?
On ja SEN KOKO SUOMI TIETÄÄ...👍
Helena Kipper sanoi selkeästi 2022 että Mikko ei pettänyt häntä avioliitossa. Syytätkö häntä valehtelusta?
"Kummallakin omistajalla on samalainen oikeus olla Kakskerran huvilalla" sanoo Helena Koivu Seiskalle (26.5.2024)
"Vain minä saan olla huvilalla, sillä olen siellä kirjoilla, toinen omistaja eli Mikko ei ole", Helena Koivu toteaa. (Kesällä ja syksyllä 2024 ja keväällä 2025)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena nukkuu kovin vähän, joskus myöhään yöllä poistanut monologit ja nyt taas jo kuva aamusta instassa. Uni on ihmiselle tärkeää.
Ehkä Troylta opittu metamfetamiinin/crackin veto jatkuu Suomessakin.LASU voisi pyytää seulaan.
Kai Mikko on joutunut käymään lasun kokaiiniseuloissa? Aika iso moka jos ei.
Turun kermalla kuluu nimittäin kokkelia ihan hyvissä määrin. Vink vink lasu.
Kipperskä ei mihinkään kermaan kuulu.
Mutta Mikkopa kuuluu :) kokaiininkäyttö on HYVIN yleistä jääk
Troy jäi kiinni kokaiinin käytöstä. Siksi silläKIN oli valvotut tapaamiset lapsensa kanssa.
Ja Helena tiesi huumeidenkäytön mutta otti narkkarin asumaan Mikon lasten kotiin.
Vierailija kirjoitti:
NHL-vaimo Helena Koivu haastattelussa: Puhun lapsille viroa. Se on heidän toinen äidinkielensä suomen ohella. Pidän tätä erittäin tärkeänä. He ovat suomalais-virolaisia."
"Lasten äidinkieli on englanti. Olen puhunut sitä heille ja he eivät juurikaan osaa muita. Ne ovat heille vieraita kieliä", toteaa Helena Koivu haastattelussa ja lisää lasten olevan amerikkalaisia.
Pientä "ristiriitaa" tässäkin ja taktikointia.
Pelottava tuollainen tuulella käyvä nainen, ei mitään pysyvyyttä arvoissa. Identiteetti täysin hukassa. Toivottavasti ei pääse enää sekoittamaan lasten mieliä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NHL-vaimo Helena Koivu haastattelussa: Puhun lapsille viroa. Se on heidän toinen äidinkielensä suomen ohella. Pidän tätä erittäin tärkeänä. He ovat suomalais-virolaisia."
"Lasten äidinkieli on englanti. Olen puhunut sitä heille ja he eivät juurikaan osaa muita. Ne ovat heille vieraita kieliä", toteaa Helena Koivu haastattelussa ja lisää lasten olevan amerikkalaisia.
Pientä "ristiriitaa" tässäkin ja taktikointia.
Pelottava tuollainen tuulella käyvä nainen, ei mitään pysyvyyttä arvoissa. Identiteetti täysin hukassa. Toivottavasti ei pääse enää sekoittamaan lasten mieliä enempää.
Kerrot tässä taas itsestäsi, etkä vainosi kohteesta 🤭 LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mikko samoissa piireissä sen eronneen sanoman tuomitun pedaripomon kanssa? Eikö jostain turun suunnilta ollut? Korjatkaa jos olen väärässä ja onkin pk-seudulta.
Menettääkö huoltajuuden ja saa valvotut, jos jää kiinni lapsiin kohdistuvista seks.rikoksista? Vai antaako lasu olla ja jahtaa vain somettavia instaäitejä?
Tämä ja edellinen viestisi lähtivät nettipoliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettääkö huoltajuuden ja saa valvotut, jos jää kiinni lapsiin kohdistuvista seks.rikoksista? Vai antaako lasu olla ja jahtaa vain somettavia instaäitejä?
Niin. Syitä siihen miksi Helenalle määrättiin ne valvotut ei ole tietenkään kerrottu. Ankaria syytteitä kyllä esität hänestä.
Sulla on ymmärryksessä häikkää. Tuo viesti koski kylläkin sanoman pedaripomoa (mikosn tuttava?).
Ketjun aihe on Helena Kipper. Pysy siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä pelottaa, iiiiiik!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pää on sekaisin huumeista niin aikataulut kusee.
Taasko lapsi vietiin myöhässä valvottuihin äitiä tapaamaan? Tehdäänkö siellä edes huumepikatestejä?
Kyllä siellä tehdäänrutiinisti pikatestit helenalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko tosiaan olevasi turvassa sen vpn:n avulla? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko lapsi vietiin myöhässä valvottuihin äitiä tapaamaan? Tehdäänkö siellä edes huumepikatestejä?
Ja puhellutetaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Syitä siihen miksi Helenalle määrättiin ne valvotut ei ole tietenkään kerrottu. Ankaria syytteitä kyllä esität hänestä.
Sulla on ymm
Ei ole mitään Helenan nettivainoa. Tässä keskustelussa on oelkkiä tosiasioita jitka hän on ITSE tuonut julkisuuteen. Keskustele niistä.
Pirkko Svensson kuulemma poistanut Seiskan fb:stä kaikki Mikkoa herjaavat viestinsä. Onkohan Göteborgin poliisi tullut ovelle sanomaan asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko tosiaan olevasi turvassa sen vpn:n avulla? 😂😂😂
Ei poliisi tutki viestejä joissa ei ole mitään rikollista 🤣 luuletko itse olevasi turvassa, vaikka sun nimi ollut vuosia yleisessä jakelussa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikolle ja vaimolle ei tehdä? Maksoivatko jotta voivat välttää ne?
Pysy ketjun aiheessa. Helena on se asiansa sössinyt vanhempi jonka käytöstä valvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä itse pedo paikalla vai mikäs nyt noin kiukuttaa?