Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko koskaan kaupasta luomutuotteita?

Vierailija
03.04.2025 |

Organic eli luomutuotettua ruokaa ja muuta? Kuka noita ostaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Kaurapuuron syön ainoastaan luomuna, samoin kananmunat, kahvin ja banaanit. Muita ostan satunnaisesti. Kuka ei käytä luomua, ihmettelen. 

ihmettelen ettet ymmärrä luomun maksavan enemmän ja kaikilla ei ole varaa ostaa edes halvinta sontaa niin mieti ostavatko luomua

Vierailija
22/24 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kananmunat ostan aina luomuna, samoin maidon. Muuten pyrin ostamaan kotimaista tai Euroopassa tuotettua, en maailman ääristä rahdattua ruokaa. Viinit mukaanlukien.

Mahdat olla todella varakas

En todella varakas mutta onneksi hyvin toimeen tuleva eläkeläinen. Ei tarvitse hintoja vertailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Kaurapuuron syön ainoastaan luomuna, samoin kananmunat, kahvin ja banaanit. Muita ostan satunnaisesti. Kuka ei käytä luomua, ihmettelen. 

ihmettelen ettet ymmärrä luomun maksavan enemmän ja kaikilla ei ole varaa ostaa edes halvinta sontaa niin mieti ostavatko luomua

Kannattaa oikeasti katsoa niitä hintoja. Lähikaupassa on ollut pitkän aikaa edullisimmat kaurahiutaleet nimenomaan luomua. Kahvin hinnassa ei ole juurikaan enää eroa koska tavallisenkin kahvin hinta on noussut niin paljon. Olen itse ihan minimituloilla mutta ostan silti luomua joka kauppakäynnillä. 

Vierailija
24/24 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaan lehmän maito. Sitä en tiedä onko se piikkikokeetonta tai täysin luomua, jonkun käsittelyn se käy läpi. Pastörointi on ok.

Mä ostan näitä maitoja sen vuoksi, kun niissä ei ole muovikorkkeja😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi