Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden miehen kanssa seksiä

Vierailija
03.04.2025 |

Pystyykö naiset paneskeleen kahden kanssa? Molemmat laukee sisälle. Tänään vaikka oma mies ja huomenna tuleva mies.

Luulisi että ajatukset menee sekaisin ja ei keskity kummankaan kanssa siihen touhuun.

Luuleeko ettei miehet sitä huomaa että jokin pielessä. Tai miettiikö miehen tilanneta että siellä ollut toisen miehen spermat just sisällä jos vaikka nuolee. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa käy joku vieras panemassa minua yhdessä mieheni kanssa. Mieheni nauttii katsella, kun vieraat panevat minua. Yleensä jossain vaiheessa mieskin tulee mukaa, kun ei kestä enää katsella. Mikään ei ole nautinnollisempaa kuin useampi mies yhtäaikaa viihdyttämässä.

Vierailija
22/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin seksuaalisuuteen liittyvä haave on nähdä läheltä kun kaksi miestä harrastaa seksiä keskenään. Omaa miestä ei yhtään asia kiinnosta, niin haaveeksi tulee jäämään.

Vierailija
24/29 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolleen että eri päivinä tai vaikka samana mutta eri aikoihin on monestikin tullut tehtyä,  siinä ei mitään ihmeellistä oo,  kimppaa kokeilin kerran mutta se oli sellasta humalaista sähläämistä että pyysin sitten että otetaan yks kerrallaan

Vierailija
25/29 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tapasi lomallaan ravintolassa Lapissa kaksi miestä, jotka olivat kiinnostuneita kolmen kimpasta.

Vaimoni mukaan kimppaa ei kuitenkaan toteutettu, mitä on vaikea uskoa, koska vaimolla ei tunnu olevan kontrolleja lainkaan.

Vierailija
26/29 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nainen pystyy keskittymään, mmn idea on antaa naiselle maksimaalinen nautinto, hän on vastaanottavana osapuolena, ensin saa hiplausta, sitten nuolentaa, voi ottaa suihin jos haluaa,  meillä ei ota kun haittaa keskittymistä ja lopuksi on pantavana, miehet hoitaa miten naidaan. 

Vierailija
27/29 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin nainen pystyy keskittymään, mmn idea on antaa naiselle maksimaalinen nautinto, hän on vastaanottavana osapuolena, ensin saa hiplausta, sitten nuolentaa, voi ottaa suihin jos haluaa,  meillä ei ota kun haittaa keskittymistä ja lopuksi on pantavana, miehet hoitaa miten naidaan. 

Siis joo ja sama suomeksi?

Vierailija
28/29 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ollut ryhmäseksitilanteissa, mutta voisin haluta osallistua naisen tahdosta sellaiseen ja tyydyttää naista yhdessä toisen miehen kanssa. Olisi varmasti kokemus.

Vierailija
29/29 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja minulla on 5 eri miestä, jotka eivät tiedä mitään toisistaan. Vähän erilaisia ja varsinkin erilaiset mieltymykset sängyssä. Menen ihan oman fiiliksen mukaan, millaista seksiä milloinkin haluan ja ei muuta kuin viestiä parhaalle matchille. Tää on minulle ihan paras tilanne ja luulen, etten enää kykene ihan normi parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi