Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitöiden jakaminen

Vierailija
03.04.2025 |

Minun mielestäni sitä ei lasketa kotityöksi jos kyseisestä kotityöstä pitää. Mieheni pitää ruuanlaitosta ja en jotenkin osaa laskea sitä sitten kotityöksi. Lisäksi hän pitää että koti on siisti, mutta ei osaa sitäkään tehdä kunnolla.

Tämän vuoksi se aiheuttaa pientä kinaa meidän välillemme. Itse inhoan pyykkäämistä yli kaiken ja ärsyttää kun toinen nauttii omasta osuudestaan. Keskustelu tästä hänen kanssaan on turhaa koska menettää hermot välittömästi, kuulostaa ehkä oudolta mutta minun mielestä kotityöt pitäisi jakaa niin että molempia ärsyttää se samaverran :D onko muilla tällaista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksesi on perseestä

Vierailija
2/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me kotitöitä erityisesti jaa, mutta aika pitkälle ne menevät sen mukaan mitä kumpikin haluaa tehdä. Mies pyykkää ja imuroi innolla, niin minä väännän sitten ruuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmeellistä tuossa oli, kun itsekkin äsken heitin vaatteet koneeseen,pesuaine perässä ja painoin paria nappia. Siellä se kone nyt pesee,mut oliko inhottavaa? Meniköhän minuuttiakaan. 

Vierailija
4/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella tarinalla lähti tämän päivän provojuna liikkeelle.

Vierailija
5/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkääminen on maailman helpointa, kun laittaa vaatteet vaan koneseen ja sitten kuivumaan. 

Vierailija
6/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kokkaamisesta ja teen edelleen meidän kaikki lämpimät ruoat, mutta ei näin olisi menty yli kahtakymmentä vuotta ja perhe-elämää, jos mies jotenkin ihmeellisesti kuvittelisi, ettei se ole kotityö.

Muutkin hommat on jaettu osaamisen ja vähemmän inhotuksen mukaan (mies imuroi, aina, minä hoidan lattiakaivot) ja koneet 50/50: minä täytän, hän tyhjentää. Molemmat ollaan tyytyväisiä.

Vierailija
7/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua siinä pyykin pesussa niin sieppaa? 

Vierailija
8/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavin uhriutuminen aikoihin.😂 Sitä se teettää, kun asiat on liian hyvin, alkaa kehittämään itselleen ongelmia tyhjästä. 

Vierailija
9/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pesee omat pyykit ja mä omat. Molemmat tehään ruokaa. Molemmat siivoaa. Sun ei oo pakko olla kynnysmatto, voit miehelle selittää että jätät tietyt työt hänen vastuulle ja itse hoidat osan. Mun mielestä kotitöiden kuuluu jakautua tasaisesti perheessä ja tätä opetan myös mun tyttärilleni 😊 Meillä on myös periaatteet että toisen työtä ei arvostella, ja autetaan toisiamme.

Vierailija
10/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyjen pyyhkiminen on helppo ja kevyt kotityö, mutta inhoan sitä yli kaiken. Meillä on nytkin pölyistä.

Vierailija
11/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokkaan aina musiikin kera.

Vierailija
12/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään pyykkiä ehkä 2-3 kertaa kuussa, meillä käy siivooja ja ruokakin syödään pääasiassa ravintolassa. 

Vierailija
13/13 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä tämä prinssi ratsastamaan kohti auringon laskua ja hommaa mies joka inhoaa kotitöitä.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi