Mä oon niin onnellinen ku teen gradua! Aion saada sen lokakuun loppuun mennessä valmiiksi!
Teen sitä joka päivä töiden jälkeen noin klo 18-24 ja nautin niin! 50 opintopistettä ja saa kirjoittaa mielenkiintoisesta aiheesta;)) Jee
Kommentit (4)
Kirjoitusvaihehan on yllättävän lyhyt. Jos sinulla on jo 30 sivua tekstiä ja tavoitteena saada 30 lisää, niin siihen menee aikaa noin viikko. Mutta jos samalla pitää analysoida tuloksia, lukea uutta taustakirjallisuutta, viettää aikaa av:llä, niin aikaa menee paljon enemmän.
Mutta uskoisin, että parissa viikossa on ensimmäinen versio valmis.
meni myös alku nopeaa tahtia, sitten alkoi hidastua. Ihme juttu, vaikka alkuvaiheessa jouduin käyttämään enemmän omia aivojani, ja nyt pitäis lähinnä tylsää historian yhteenvetoa.
Kantsisko kuitenkin sun pitää pikku tauko ennen kuin lykkäät työn proffalle? Usein käy niin, että jos paahtaa kauheeta tahtia, saattaa unohtua jotain ihan simppeliä ja oleellista gradusta.
terv.eräs joka myös yrittää valmistua pikapuoliin
Onko sulla lapsia? Meinaan kun saat noin hyvin paneutua graduusi iltaisin. En osaa arvioida yhtään miten kauan menee, ei varmaan kauaa tuolla tahdilla enää.
Minäkin olen tykännyt tosi paljon gradun tekemisestä, mutta mulla on ollut taukoja paljon, yksi lapsikin syntynyt ja nytkin työt ajaa edelle. Olen tehnyt sitä parin vuoden ajan jo. Mutta luotan että kyllä siitä hyvä tulee. Kandintyön tein ihan nopsaan, kun oli aikaa keskittyä. Pätkissä, muutaman tunnin työajoilla, ei oikein tule hyvää jälkeä, kun ei ennätä kuin paperit kasata.
Pitääkin kaivaa oma gradutiedosto esiin ja katsoa, mitä olenkaan saanut aikaan.
Onnea työhösi!
Miltä tää kuulostaa:
-Sisällys valmis ja wordin pirullinen sis- luettelo lähes 100-varmasti toimii, otsikot ja sivut vastaavat!
-Lähteet on merkitty siististi, jotkut niistä pitää merkitä tarkemmin tekstiin. (menee noin 3 päivää, hidasta)
-Tutkimusmenetelmäni pitää kirjoittaa mielenkiintoisesti auki
Tekstiä nyt jo 30 sivua (ilman lähteitä, alkaen johdannosta)! Tavoitteena noin 60 sivua yht. Lisää matskua saan kahdesta mielenkiintoisesta haastattelusta ja empiirisestä tutkimuksesta, joita on mukava/ helppo purkaa, kun saa uusia ideoita!
Kuinka kauan veikkaatte että menee, et on 50-60 sivua kasassa ja voin antaa ekaa kertaa luettavaksi???
Ensin on luvannu kaveri lukea
Sit proffa
Sit projektin ohjaaja
Näiden kaikkien välissä saan korjata!! Ja proffan jälkeen korjausaikaa on vielä 3 vkoa ennen kuin menee tiedekuntaneuvostoon, jeijjj:)) ap