Erika Vikman erosi
Johan näitä nyt piisaa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/34ba939f-ed88-4113-a1b8-0b01cc…
Kommentit (190)
Youtubessa Ilkka Vakkuri otti kantaa, ettei Erika ole kyennyt pitempiaikaisia suhteita solmimaan.
Kuka edes haluaisi sellaisen kanssa joka esiintyy huorana koko Euroopan edessä?
Erika sanonut, että laulu kertoo naisen voimaantumisesta. Laulussa jakelee itseään halpamaisesti..... Olen Erika ja hauska tavata.
Ei kyllä tunnetta tuo, jos itse on Frigidi.
Eiköhän tuon jälkeen kunnon morkkiset iske!
Ja kunnon henkinen krapula...
Vierailija kirjoitti:
Erika puhuu naisen rajojen venyttämisestä. Ainakaan minulla ei kolahda tuo mitenkään. Näen vain erittäin vähäpukeisen naisen, joka epätoivoisesti yrittää saada menestystä keinolla millä hyvänsä.
Ehkä jotkut teinitytöt ihailee häntä sitten.
Mitä Erika oikein tarkoittaa naisen rajojen venyttämisellä? Tietääkö hän itsekään? Minuunkaan tuo ei kolahda ollenkaan. Opiskelemalla ja uralla etenemällä olen muun muassa edennyt elämässäni. Ei ole tarvinnut eikä kiinnostanut paljastella ja vähentää vaatteita. Uraa tärkeämpi on vielä perheeni. Kokisin todella raskaaksi ja turhaksi jatkuvan huomionhakemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika puhuu naisen rajojen venyttämisestä. Ainakaan minulla ei kolahda tuo mitenkään. Näen vain erittäin vähäpukeisen naisen, joka epätoivoisesti yrittää saada menestystä keinolla millä hyvänsä.
Ehkä jotkut teinitytöt ihailee häntä sitten.Mitä Erika oikein tarkoittaa naisen rajojen venyttämisellä? Tietääkö hän itsekään? Minuunkaan tuo ei kolahda ollenkaan. Opiskelemalla ja uralla etenemällä olen muun muassa edennyt elämässäni. Ei ole tarvinnut eikä kiinnostanut paljastella ja vähentää vaatteita. Uraa tärkeämpi on vielä perheeni. Kokisin todella raskaaksi ja turhaksi jatkuvan huomionhakemisen.
Niin sä olet myös pop artisti?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut teinitytöt ihailee häntä sitten.
Seksuaalisuudesta tässä on kyse. Mies kun panee ksikkea mitä liikkuu, niin hän on mahti sonni ja ylpeyden aihe. Toisinpäin tilanne onkin ihan toinen. Eihän siitä kauaa ole, kun halukkaat naiset poltettiin roviolla. Ja aika sitkeässä tuo asenne näyttää olevan.
Luin näitä. Moni sanoo, että Erikan edellinen on gynekologi. Onko tämä vain av:n mautonta vitsailua, vai onko jossain sanottu niin?
Kuten jälleen kommenteista voi huomata, naisten seksuaalinen halukkuus on tabu. Ja kauhistus av-mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jälleen kommenteista voi huomata, naisten seksuaalinen halukkuus on tabu. Ja kauhistus av-mammoille.
Ei ole, mutta se on epämiellyttävää miten päällekäyvästi ja rumasti Erika sitä esittää.
Vierailija kirjoitti:
Luin näitä. Moni sanoo, että Erikan edellinen on gynekologi. Onko tämä vain av:n mautonta vitsailua, vai onko jossain sanottu niin?
Ei, kyllä tämä oli ihan totta. Viitti nyt nimiä julkaista yksityisestä henkilöstä, mutta ihan totta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta se on epämiellyttävää miten päällekäyvästi ja rumasti Erika sitä esittää.
Ei se nyt niin paljon esiinny tai julkisuudessa ole, toki nyt enemmän euroviisujen takia, että pystyyhän siltä välttymään. Jossei siitä välitä, ei halua nähdä tai kuulla, sen luulis olevan aika helppoa? Eikö? Ja se Erikan suurin missio on just se, että se on jokaisen oma valinta, mitä ja miten tekee, ilman muiden määrittelyä, miten tulisi olla. Josset pidä, vaihda kanavaa.
Kyllä ne lääkärit on ihmisiä siinä missä vaikka rekkakuskit tai palomiehet. Ihan samalla lailla Tinderissä ym. Eivät kumminkaan mitään yli-ihmisiä ole. Vaikea se on varmaankin tapailla Erikan tapaista naista, joka haastattelussa sanoo että hänellä on esiintyjä-minä ja siviili-minä. Ja erottaa se, että kun sinä esiintyjä-minänä hinkuttaa somekuvissa toisia miehiä niin se ei ole se siviiliminä.
Ja varmasti se on voinut alkuun kutkuttaa olla suhteessa julkkiksen kanssa mutta napakkana naisena ei kauaa jaksa mustasukkaisuutta jos miehiä helposti saatavilla ilman raskasta ilmapiiriä suhteessa.
Ja mies on taatusti tiennyt heti siinä vaiheessa kun on Erikan kanssa treffit sopinut, kuka tämä nainen on. Kertonee myös miehen naismieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkäri kelvannutkaan? Vai kävikö niin, että lääkäri ei jaksanut pyöritystä.
Erika kertoo, että ura menee aina ihmissuhteiden edelle. Ehkä näin kävi? Keikkamatkoja, ja edustamisia, lääkärilläkin omat menonsa. Ehkä ajoitus ei oikein toiminut enää, kun Erikan hurja pyöritys vaan kiihtyy. Monille julkisuus on myös vaikeaa.
Aika tavallista, että suhteet päättyvät. Ja pari vuotta kestää alkuhuumakin vain.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes haluaisi sellaisen kanssa joka esiintyy huorana koko Euroopan edessä?
Voi sinua pienisieluinen reppana :D Katso ja näe, kuuntele ja ymmärrä, lue ja opi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut teinitytöt ihailee häntä sitten.Mitä Erika oikein tarkoittaa naisen rajojen venyttämisellä? Tietääkö hän itsekään? Minuunkaan tuo ei kolahda ollenkaan. Opiskelemalla ja uralla etenemällä olen muun muassa edennyt elämässäni. Ei ole tarvinnut eikä kiinnostanut paljastella ja vähentää vaatteita. Uraa tärkeämpi on vielä perheeni. Kokisin todella raskaaksi ja turhaksi jatkuvan huomionhakemisen.
Varmaan sitä, että myös naiset ovat seksuaalisia olentoja, eikä ole vain miesten oikeus kehuskella sillä. Naisethan ovat edelleen huor*ia, kuten näistä kommentoinneistakin huomaat. Tämän hän haluaa poistaa. Tasa-arvo.
Ja kuinka voisi vielä yrittää kertoa, että hän on brändi, ja saa siitä rahaa. Maailmalla on tajuttu asia jo aikoja sitten. Madonnat sun muut keikistelevät vähäpukeisina tissit töröllään, nuo miljonäärit. Meillä huor***tellaan. Junttien maa.
Huvittavaa, kun Erika, taiteilija, esiintyy ja hänestä ei oikeastaan näy mitään sellaista mitä ei saisi, ja täällä huudellaan hoooroa. Vanha nimitys maksulliselle. Kunnianloukkaus! Mies sai esiintyä viisuissa munasuojassa, samoin on persposket muillakin näkynyt.
"Lääkärit on tinderissä siinä kuin rekkakuskit koska eivät ole yli-ihmisiä", postaa täällä joku.
Lääkärit, ainakin miehet, on tulojakauman yläpäässä ja akateemisesti koulutettuja.
Tällaisen miehen mahdollisuus saada naisseuraa tinderin ulkopuolella, on jotain aivan muuta kuin taviksen.
Jotenkin pöljää verrata lääkäreitä pariutumismarkkinoilla duunariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin paljon esiinny tai julkisuudessa ole, toki nyt enemmän euroviisujen takia, että pystyyhän siltä välttymään. Jossei siitä välitä, ei halua nähdä tai kuulla, sen luulis olevan aika helppoa? Eikö? Ja se Erikan suurin missio on just se, että se on jokaisen oma valinta, mitä ja miten tekee, ilman muiden määrittelyä, miten tulisi olla. Josset pidä, vaihda kanavaa.
No, sen minkä esiintyy, tekee sen rumasti. Melko säälittävää ja irvokasta hinkata mikrofonitelinettä tms haaroihinsa. Tai Vain elämää -ohjelmassa jumppakeppiä. Ei ole edes seksikästä. En näe tuossa mitään vapautuksen sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut teinitytöt ihailee häntä sitten.Seksuaalisuudesta tässä on kyse. Mies kun panee ksikkea mitä liikkuu, niin hän on mahti sonni ja ylpeyden aihe. Toisinpäin tilanne onkin ihan toinen. Eihän siitä kauaa ole, kun halukkaat naiset poltettiin roviolla. Ja aika sitkeässä tuo asenne näyttää olevan.
Miksi naisen pitäisi paneskella ympäriinsä, mitä hienoa siinä on? Monella on mennyt mielenterveys tuollaisessa. Tavallista on myös, että muuttuu kovaksi, kyyniseksi, röyhkeäksi ja päällekäyväksi. Pahimmillaan sellaiseksi, joka ahdistelee muita ihmisiä omalla hyökkäävällä seksuaalisuudellaan. Siinä ei ole mitään kaunista tai tavoittelemisen arvoista.
Olen vielä onneksi välttynyt kuulemasta Erikan euroviisubiisiä, mutta olen nähnyt kuvia hänen esiintymisestään. Näyttää aika karmealta kun hän tempoilee hikisenä ja mönjäisenä ja hinkkaa jotakin haaroihinsa. Pitäisikö tästä oikeasti jotenkin voimaantua?
Taisi alkaa gynekologia hävettämään, jos euroviisut sattuisi tuomaan lisähuomiota rööriroopelle:)